poniedziałek, 3 października 2016

Jesienne kwiatowe sukienki




W znanych sieciówkach ( i nie tylko) w jesiennych kolekcjach pojawiły się kwieciste sukienki.Stylem nawiązujące do klimatu lat 70- tych. Wyraziste wzory, długie rękawy i w charakterystycznych dla jesieni kolorach. Można je nosić do kozaków na obcasie i z grubym swetrem do połowy uda lub np. ze skórzaną ramoneską.  Zwiewne materiały lubią  się z tymi grubymi  i typowymi dla jesieni. Zresztą możliwości jest tyle, że każdy z pewnością  coś dla siebie wybierze. 

Przeglądając  te wszystkie propozycje  pomyślałam o mojej sukience, którą pokazywałam już tutaj. Wtedy we wczesnowiosennym wydaniu ale moim zdaniem równie dobrze komponuje się z  jesiennym, florystycznym trendem. 










35 komentarzy:

  1. Nie mój styl ale Ty wyglądasz w niej świetnie, i w ogóle na smutną często jesień takie sukienki w połączeniu z botkami to rozwiązanie wręcz idealne.
    Pozdrawiam ciepło pomimo a może wbrew temu co za oknem ;-( ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka faktycznie pasuje i na wiosnę i na jesień. Podobają mi się takie kwieciste sukienki. Fajna torebka. Podoba mi się.
    Serdecznie Cię pozdrawiam Grażynko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, świetne dodatki, botki, torebka, pasek,bardzo mi się w tej stylizacji i kolorystyce podobasz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci ten styl pasuje :-) Za kwiecistymi sukienkami jesienią jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka daje wiele możliwości, można z nią kombinować, wersja z wiosny też świetna, może i lepsza, jak dla mnie. Torebkę masz świetną. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka, świetnie tu pasuje ta torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to sukienka i torebka na 5, lubię takie kiecki w stylu boho, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, w sklepach pojawiło się wiele łączek. Nie jest to mój styl, ale stylizacja, którą pokazałaś, pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty są genialne ! Strzał w 10.. wpisują się w najnowsze trendy
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A buty? Grażynko, a skąd są buty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest przepiękna! idealna na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty są piękne! Choć jeszcze kilka lat temu ich nie lubiłam ;)
    To chyba kwestia tego, że kwiatowe printy bardzo ewoluowały na przestrzeni kilku minionych lat - dziś są subtelne.
    A ten trend na kwiatowe sukienki też bardzo, ale to bardzo mi odpowiada!
    Coś ładnego, coś uroczego, coś innego :)

    Pięknie Ci w Twojej sukience, Grażynko!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam taki stylizacje:) sukienka jest prześliczna;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. to moje ulubione polaczenie
    lekka sukienka i kozaki i swetrzyska albo kurtka jeansowa badz ramoneska

    ale ze BLOND????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  15. Grażynko, ja też zauważyłam, że włosy Ci zjaśniały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wyglądasz jesienna dziewczyno! BOtki mistrzostwo świata! I bardzo podoba mi się ten kolor włosów, taki łagodniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ mi się podoba ! Ślicznie Ci w tej sukience - taka z Ciebie rasowa Pani Jesień w tej odsłonie <3 A butów zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka świetna, podobne ostatnio reklamuje H&M. Ja też znalazłam w podobnym stylu, choć ma prawie 40 lat, to prezentuje się wciąż świetnie. No i z niecierpliwością czekam, aż wrzucę na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty, buty, po stokroć buty!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw!! Sukienka bardzo mi się podoba w jesiennej odsłonie. Dodatki mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw:) Zmiana włosów?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie Ci w tej sukience Grażynka!!! I nawet te jaśniejsze włosy do niej pasują:)))
    Pięknie wyglądasz... Taka Pani Jesień:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają takie zwiewne sukienki. Też na taką poluję.Świetny look.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo interesująca sukienka ! Podoba mi się zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna sukienka..idealna :) Pięknie w niej wyglądasz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Grażynko Ty ciągle mnie zachwycasz i już nie przestaniesz, super !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie było mnie trochę i wiem, że wiele Twoich fantastycznych stylizacji przegapiłam..., ale nadrobię ( mam nadzieję). Dziś prezentujesz nam piękną sukienkę, mimo aury za oknem taką wiosenną i lekką, a jadnocześnie pasującą do jesieni. Potrafisz mistrzowsko łączyć style, wzory i kolory. Super ! Gratuluje i podziwiam:)
    Serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka <3 śliczny kolorek i cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))