niedziela, 16 października 2016

Gamiss - Bluza z łabędziem




Sportowe ciuchy nie zajmują w moje szafie za dużo miejsca ponieważ nie mam ich za wiele. Te które są mają ściśle określone przeznaczenie - zajęcia sportowe. Nie mniej jednak podoba mi się modyfikowanie sportowego stylu tak by można go pokazać w nieco elegantszej postaci. Ta  bluza którą mam na sobie wydała mi się do tego idealna.  Dojrzałam ją na stronie sklepu Gamiss. Z zasady jestem ostrożna jeśli chodzi o sklepy internetowe z  dalekich Chin ale zaryzykowałam i to był strzał w 10-kę . Bluza okazała się  w 100 % zgodna ze zdjęciem i opisem. Uszyta z wielką starannością z lekko piankowego materiału ( w ubiegłym sezonie  były bardzo popularne  spódnice i sukienki z tego materiału). Co do rozmiaru wzięłam  L ale są podane dokładne wymiary  więc nie ma problemu z decyzją.  Jedyny ból to, to że na przesyłką  czekałam ok. 3 tygodnie.

Bluza- Gamiss
Spodnie- Next 
Plecak- Zara
Buty- River Island
Okulary- Ray Ban









Tutaj na zdjęciu widać wewnętrzną stronę bluzy. Fajny, szary materiał pod spodem, a czerwona obwódka między granatowym paskami ( czego nie widać)  delikatnie połyskuje.













31 komentarzy:

  1. Super ! Podobnie jak Ty sportowe bluzy próbuję łączyć z czymś elegantszym. Podoba mi się takie połączenie. Mega look, te szpilki ! Plecaczek tez na duzy plus.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great outfit and photos :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw nie wygląda na sportowy, ta bluza na bluzę :) Jest oryginalnie i interesująco, na bank bym się obejrzała na ulicy za kimś tak odzianym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna młodzieżowa stylizacja i świetny sweterek. Usmiechnęłam się, jak zobaczyłam plecak, bo przygotowałam fotki z plecaczkiem na następną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie nie oczywiste stylizację,bluza świetna,buty boskie.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza :) . Pokazałaś bardzo fajny pomysł - niby sportowo, a jednak szpilki powodują, że całość wygląda elegancko i sexi ;) . Miłej niedzieli - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza bardzo fajna, ale też buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bluzy z ptakami :D
    Bluzy, swetry, koszule - wszystkie ciuchy :D
    Ptasie motywy zawsze mi się podobały, sama mam sweter z gęsią :D
    Dlatego szczerze zachwycam się Twoim łabądkiem!
    Jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mój styl ale Ty wyglądasz w nim interesująco, na luzie, po prostu fajnie.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nosze sportowe bluzy , ok nie do pracy , ale poza bardzo chetnie :)
    Energetyczna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza jest śliczna a cały zestaw elegancki:)))buty dodają szyku:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna i przebojowa bluza, lubię motywy ptaków na tkaninach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grażynko, każda Twoja stylizacja jest świetna. To mój styl. A zdjęcia ze starą lokomotywą w tle są kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna jest ta bluza
    super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastycznie wyglądasz:) świetna jest ta bluza:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze wyglądasz w jeansach, bluza świetna, dobry zakup. Fajne tło zdjęć, podoba mi się, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. widze,że masz podobny pociąg do tego w moim mieście :p świetny ten sweterek!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza jest swietna!!! Lubie takie motywy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna jest ta bluza, tyle radości w tych Twoich wynalazkach, i piękne zdjecia :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Grażynko, jestem pod wrażeniem nie tylko Twoich niewymuszonych, ale bardzo przemyślanych stylizacji, ale i miejsc w jakich są robione zdjęcia...wszystkie bez wyjątku rewelacyjne świetnie dobrane do Twojej "szaty" i klimatu. Podziwiam !!!
    A bluzka bomba, bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza wymiata i Ty w niej Grażynka!!!! Rewelka! całość!
    Fajnie z tymi butami i plecaczkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie idealna, zwłaszcza na jesienną pogodę <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna bluza! aż dziwne że w mojej szafie goszczą tylko typowo sportowe bluzy o burych kolorach ;P nie wiedziałam, że damskie bluzy mogą wyglądać tak fajnie, kolorowo i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))