wtorek, 25 października 2016

Ciepła kurtka




Czy przygotowaliście szafę na jesienne i zimowe chłody? Tak to u nas jest, że z dnia na dzień zmienia się pogoda i obniża temperatura. Ja już zrobiłam porządki w garderobie. W zasięgu ręki stoją cieplejsze buty i ubrania, a z szuflad wyciągnęłam  czapki i szaliki. W zasadzie moja jesienno- zimowa garderoba była skompletowana brakowało mi tylko jakieś cieplejszej kurtki. 
Trochę dłuższa, pikowana z fajnym paskiem, który podkreśla talię. Co ważne dla mnie, kurtka ma super głęboki kaptur który bez problemu osłoni głowę od wiatru i zimna. Na zdjęciach światło trochę przekłamało kolor bo jest on bardziej turkusowy. Kurtka jest naprawdę ciepła:-)

Spodnie i plecak - Zara
Buty- Promod
Żakiet- nn













32 komentarze:

  1. Widać Grażynko, że do zimy przygotowałaś się świetnie. Kurtka ma ciekawy fason. A Ty w niej wyglądasz ślicznie. I te spodnie i buty... bardzo mi się podoba :)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ciekawy, świetny fason, pięknie taliowana i ten kaptur - same zalety.
    Takiej kurtki mi brakuje. Moja szafa do zimy już przygotowana, zrobiłam to jak tylko zaczęło się chłodzić. Super całość Grażynko. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna kurtka, ale spodnie mi się bardzooooo podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka - idealna na jesień, choć mam nadzieję, ze będzie jeszcze kilka ciepłych dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Bardzo fajna kurtka, choć ja bez wątpienia preferuję płaszczyki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka pikowana kurtka z kapturem z pewnością nada się na chłodne dni. A moją uwagę zwróciły świetne buty i wdzianko pod kurtką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jesienna stylizacja i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepła kurtka to podstawa . Stylizacja kojarzy mi się z jazdą na motorze, możliwe że to przez spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka, bardzo mi się podoba, idealnie zestawiona ze spodniami. Bonprix ma coraz lepsze ciuchy, oryginalne i dobrze wykonane. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja:) świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. o jejku! w takiej ciepłej kurtce żadne ochłodzenie niestraszne!
    I jaki plecak fajny - plecak bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną masz kurteczkę, podoba mi się jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku powinnam sobie kupic ciepla kurtke!!! Twoja jest swietna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też szukam jakiejś fajnej puchówki, ale znaleźć nie mogę :( Twoja jest bardzo zgrabna i ciekawa :) Plecak z pomponem cudo !

    OdpowiedzUsuń
  15. Grażynko, gdzie Twoje rudości ???
    A co tam kryjesz pod kurtką ? Szkoda, że nie pokazałaś .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu już jestem blondynką :-) Przyszedł czas na zmiany :--) a co do tego co pod kurtką to pokaże ale przeziębiona lekko byłam i nie chciałam ryzykować.

      Usuń
  16. Noooo w takiej kurtce może nawet jutro być -30 stopni. :D Super torbo-plecaczek i spodnie. Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się fason kurtki, ciekawy. I piekny kolor. Ogromny + za połączenie spodni i butow ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, spodnie i buty super razem grają, kurtka ma piękny kolor, fason i te szare wykończenia! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciepłych kurtek nigdy za dużo. Ja też mam kilka w swojej szafie i mogłabym mieć więcej. Twoja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kurteczka :D
    Bardzo ładnie wyglądasz :D

    Zapraszam:D
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna kurteczka cieplutka i wygodna:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze zimowej kurtki nie wyciągnęłam, ale patrząc na to co za oknem i na Ciebie myślę, że trzeba to zrobić:)
    Twój zestaw jak zwykle ciekawy, prosty ale nie nudny. W każdej Twojej stylizacji jest to coś...coś co ją czyni świetną:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No! Wygląda na naprawdę ciepłą! I do tego fajna! Krój i kolor!
    W tym roku chyba nowej nie nabędę... Ale kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciepła kurtka w szafie obowiązkowa.
    Spoko ta Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przepadam za pikowanymi puchowkami, ale Twoja jest dosc oryginalna - ma fajny kolor i niespotykany kroj. Na nadchodzace chlody - idealna! Pozdrawiam Grazynko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie wygląda na ciepłą, ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  27. skórzane spodnie na jesień to jest to, u mnie też grają główne skrzypce zapraszam
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))