piątek, 7 października 2016

Bluzka w dwóch odsłonach




Dzisiaj ma dla Was przygotowane dwa zestawy.Pierwszy typowo wakacyjny i  drugi jesienny. Główną rolę w obydwu propozycjach odgrywa  bluzka w stylu boho. 
Wybaczcie, że  to już tyle w temacie " stylizacji' . Miałam szczere chęci napisać coś więcej ale słuchawka prysznicowa spadła mi na palec u nogi i tak  mnie narywa, że chyba oszaleję... 

Bluzka- TkMaxx
Spodnie - Wrangler
Buty i torebka - Zara
Okulary- Carrera
Kurtka - nn










Wersja wakacyjna:

Spodenki- C&A
Torebka- Promod
Buty - Nine West
Okulary- Reserved







P.s.

Posta przygotowywałam wczoraj. Palec boli w dalszym ciągu a ja chyba w klapkach pójdę do pracy bo żadnego buta nie mogę ubrać...


30 komentarzy:

  1. Grażynko, chyba musisz prześwietlić palca, mogła pęknąć kość, a może nawet być złamany. Przy małym palcu ludzie nawet nie wiedzą, że mieli złamany dopiero na zdjęciach wychodzi, że kiedyś tam. Co do stylizacji obie wersje super, masz piękne wysportowane nogi z koturnami to Wow, jesiennie też bardzo mi się podoba. Bluzka świetna, torba wspaniała. Czy mi się zdaje, czy stopniowo zmieniasz kolor włosów na jaśniejszy? pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonałe stylówki, w pierwszej wersji świetne spodnie, w drugiej doskonałe nogi. Całość w obydwu stylizacjach trafiona ;-)
    Dobrego dnia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko, obydwie stylizacje sa super! Ta letnia jako atut ma świetna miejscówkę 😉 Jak widać bluzeczka jest bardzo uniwersalna... Życzę paluszkowi szybkiego powrotu do zdrowia! Zimno juz, wiec moze zamiast klapek bardziej sprawdza sie buty typu "emu", sa dość wygodne...😀 Pozdrawiam. A

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje świetne. Bluzka bardzo ładna, torebka z pierwszej bardzo mi się podoba. Szkoda,że lato się skończyło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobasz w obu wersjach :) Bluzka jest śliczna, wszystko świetnie pasuje, uwielbiam spodnie naciągnięte na botki i latem małe okrągłe torebki, ta duża z pierwszej stylizacji też jest bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluzka i zabójcza kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka, jak widać uniwersalna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie wersje są super, bo i bluzka super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, nie ma sensu cierpieć -idz do lekarza. Zestaw jesienny bardziej przypadł mi do gustu,przetarte jeansy i kamelowe botki są świetnym dodatkiem do tej ślicznej bluzeczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje. Grażynko, ładnie wyglądasz.
    Trzeba pędzić do lekarza. Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzka i pasuje do wielu stylizacji. Bardzo Cię lubię Grażynko w tych włosach. Z tą opalenizną wyglądasz super. Kurtka i buty rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ta bluzka i w obydwu odsłonach wygląda super :) Zostawiasz na głowie ten miodowy blond czy wracasz do rudości ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na palec polecam okład z altacetu - kup taki w żelu. Mam doświadczenie, bo wiecznie syna okładam:D
    Nawet jak coś pękło, to i tak musi się samo zagoić, bo palda Ci w gips nie wsadzą:D Sama go sobie zawiń bandażem razem z tym altacetem:))
    A bluzka w obu stylówkach prezentuje się rewelacyjnie!!!
    I Twoje włosy podobają mi się coraz bardziej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam maść. Na szczęcie nie złamany tylko mocno stłuczony.

      Usuń
  14. Bluzka cudowna !!! Obydwie stylizacje bardzo podobają mi się, szczególnie ta pierwsza bo ostatnio jest mi taki styl bliski.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwie wersje szalenie mi się podobają, z lekkim wskazaniem na jesienną bo bardziej na czasie i te botki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluzka. Pierwszy zestaw zupełnie w moim stylu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grażynko ślicznie wyglądasz w obu stylizacjach. Bluzeczka sprawdza się w każdym wydaniu. A Twój kolor włosów jakby jaśniejszy? Podoba mi się.
    A palec.... współczuję. Poboli i życzę Ci niech szybko przejdzie. Pozdrawiam Cię i życzę bezbolesnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka bardzo ciekawe, obie wersje super ale ta letnia to super, super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przede wszystkim jestem taaaak zazdrosna hahahah o Twoją opaleniznę !!!! Wyglądasz cudownie !!!!. Bluzka świetna - fajnie pokazałaś różne możliwości wykorzystania tego same ubrania. Z ramoneską , na nadchodzące jesienne dni - fantastycznie. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ała! Aż mnie zabolało! Ból jak fiks, znam to.
    Ciuchy - bomba, fajne spodenki z wersji letniej i dżinsy z jesiennej. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka jest bardzo ładna i świetnie wyglada w obydwu odsłonach:)))zawsze super dodatki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka w każdej odsłonie super i nogi w odsłonie też.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dawno mnie tu nie było....
    Nowa fryzura ,kolorek.....ale wdzięk i klasa zawsze ;*genialnie!
    Bardzo lubie bluzki tego( hmm ) typu,zawsze się sprawdzają .
    Pozdrawiam cieplo :)
    _________________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przypomniałaś mi, że bardzo dawno temu lubiłam spodnie z takimi przydługimi nogawkami, do tego skosy obowiązkowo musiały być, no szał był ... Zachwycona jestem jesienną stylówką, jednak Wrangler jest ponad czasowy :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))