środa, 12 sierpnia 2015

Połonina Caryńska

Niecałe  dwa tygodnie temu wybraliśmy się w Bieszczady. Naszym celem była Połonina Caryńska. . Pogoda na wędrówkę idealna ok. 20 stopi.  Jechaliśmy z Rzeszowa do Ustrzyk Górnych przez Lesko i Ustrzyki  Dolne. Trasa ok 150 km. Poszliśmy  czerwonym szlakiem z Ustrzyk  Górnych. Pierwszy kilometr był chyba najcięższy , mocno pod  górę. Szliśmy lasem a  po około godzinie ukazały nam się niesamowite widoki. Pogoda sprzyjała, na niebie ani jednej chmury , więc widoczność 100- procentowa .

Po wyjściu z lasu

Niby taka sobie górka ale  nich  was pozory nie mylą

Dotarliśmy !

Odpoczywamy. Zdjęcie miało być ocenzurowane ale skoro wokół czysta natura to i naturalne zachowania  haha

Schodzimy

Wracaliśmy inną trasą i pod drodze wstąpiliśmy do Polańczyka Kolejne cudowne miejsce w Bieszczadach.  Jezioro Solińskie zachwyca swym urokiem.
Było pięknie.

Jesienią byliśmy na Tarnicy. Możecie zobaczyć to tutaj

1. Cudowne widoki:)))piękna wycieczka:)))ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu:)))czekam na taką temperaturę,upał mi nie sprzyja:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

2. Ależ piękne miejsca, jestem pod wrażeniem. Widzę, że wypad całą rodzinką, super. Pięknie byłaś wystylizowana, sportowo-traperowo . Widać Grażynko, że sport dobrze Ci robi, zwróciłam uwagę na Twoje ciało i efekty już widać na nogach i rękach. Świetnie wyglądasz, pozdrawiam Babooshka

3. Grażyna, wiesz, że jestem fanem kolarstwa górskiego i turystyki pieszej, więc poszedłem zobaczyć mój polski przyjaciel kocha również te rzeczy. Piękne krajobrazy, miły spacer i turystyka, seksowny i stylowy, nawet w górach, idealna kobieta. Bardzo dobre zdjęcia i Grażyna w szczytowej formie.

4. Świetna wycieczka! :) Bardzo ładne zdjęcia!

Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    www.diane-fashion.pl

5. Witaj, piekne zdjecia. mega podobaja mi sie klimat zdjec. U mnie nowy post o sznurowanych dekoldach, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

6. wspaniałe widoki!
    piękne miejsce!

Polska jest zachwycająca :)

7. W Bieszczadach nigdy nie byłam.. cudowne widoki!!

8. Bieszczady są przepiękne. Widoki takie, że dech w piersiach zapiera. Cudowne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko :)

9. jak ja kocham góry ahh<3 piękne widoki:))

10. Ładne zdjęcia,najlepsze w czasie snu :))
    byłam tam 5 lat temu ,ale już nie pamiętam gdzie dokładnie :i co zdobywałam )

11. Super fotorelacja ! Góry są piękne :)

12. Twoje sportowe buty od razu zwróciły moją uwagę, bo właśnie szukam czegoś na wycieczki. Możesz zdradzić co to za marka i czy są wygodne?
    pozdrawiam

1. Buty mają chyba z 15 lat i nie pamiętam co to za marka. Nie doszukał się nazwy.
      Pozdrawiam :-)

13. podróżniczka! piękne widoki <3

14. Bylam tam przed liceum na obozie wedrownym. 2 tygodnie lazenia w Bieszczadach, spanis w namiocie super to wspominam:) Piekna z Ciebie wedrowniczka:*

15. Kilka lat temu pojechaliśmy sobie z Misiem w Bieszczady i przemierzaliśmy te szlaki!!! Jest to jedno z piękniejszych miejsc w Polsce. W najbliższym czasie planujemy powtórzyć wejście na Tarnicę (tym razem z dziewczynkami :)).

16. Magiczne miejsce! Dziękujemy kochana ze nas zabralas na szlak!
    ♥ ♥ ♥ ♥

pozdrawiam kochana!
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

17. Piękne fotki. Lubię góry, ale bez wspinania. Za tym akurat nie przepadam.

18. Świetny wypad, kocham nasza góry, wszędzie można zobaczyć ciekawe miejsca...Jezioro Solińskie zachwyca...pozdrawiam Grażynko...

19. Cudowne kraiobrazy i zdjęcia :)

20. Super zdjęcia, wspaniałe widoki.

21. Beautiful pics, looks like you had a fantastic time.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

22. Ale mam teraz ochotę pochodzić po górach albo cos w tym rodzaju! Piekne widoki!! na prawde do pozazdroszczenia :)
    Pozdrawiam, Monika
    Obserwuje :)

23. ale z Ciebie twardzielka, jestem podziwiana! :) jeszcze w Bieszczadach nie byłam, kiedyś to nadrobię :)

24. Z ciebie to jest dziewczyna (jakby to powiedziała moja babcia) i do tańca i do różańca, buziaki!

25. Byłam tam kilka lat temu,wspaniałe widoki:)))

26. Super wyprawa. Generalnie miło się wspomina wypady w piękne Bieszczady. Polecam jedną korektę trasty dojazdowej: Z Rzeszowa warto skierować się na Dynów dalej Malawę, Birczę, Kuźminę, Ustrzyki Dolne i dalej Wielką Pętlą do Ustrzyk Górnych przez Czarną i Lutowiska. Wracając warto przejechać się przez Arłamów, Kalwarię Pacławską do Przemyśla (piękna i niezapomniana trasa).

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))