poniedziałek, 6 stycznia 2020

Rude futerko





To futerko kupiłam bardzo późną wiosną. Jakaś końcówka wyprzedaży. Pamiętam, że na dworze było już bardzo ciepło, gdzieś w granicach 18 -20 stopni. Mój mąż stwierdził, że  trochę dziwnie kupować  futro jak wokoło większość nosi prawie letnie ubrania... ale się uparłam. Podobało mi się już wcześniej. Jego regularna cena było  gdzieś ponad 300 zł.  Ja go kupiłam za... 44 zł :-))).

Futro - New Yorker
Sukienka- Reserved
Czapka i torebka- Zara
Buty- Aldo















11 komentarzy:

  1. Bardzo dobry zakup! Byłoby grzechem nie wykorzystać takiej okazji. Zwłaszcza, że futro kolorem pasuje Ci do włosów idealnie! 🙂😉👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this look.
    The fur looks fabulous and I love the dress.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest to futerko i z tą zwiewną sukienką wygląda ślicznie:)))czasem dobrze jest kupić coś po sezonie i poczekać na odpowiednią porę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że udało Ci się kupić takie świetne futerko w tak dobrej cenie. Idealnie do Ciebie pasuje. Cała stylizacja jest super, zwiewna i ciepła. Bardzo lubię takie zestawienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze że się uparłas😝😜, dzięki temu masz cudne futerko. Piękny kolor 👍👍. Mnie jeszcze zachwyciła sukienka. Całość na wielki plus, serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie zestawienia - futro, kozaki i zwiewna sukienka, coś wspaniałego! Podoba mi się całość i każdy element z osobna, sukienkę bym ukradła :). Torebka też bardzo w moim stylu, czapa rewelacyjna! A futerko w ogóle super, ja obczajam różowe, w internecie już obejrzałam, jak się wykaraskam z przeziębienia to lecę przymierzać i wybierać :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, amazing blog. I follow you on gfc #549 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jak dobrze, że wróciłaś do rudości ;) w tym kolorze i z GRZYWKĄ! wyglądasz obłędnie!!! futerko rewelacja no i za taką cenę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie futerka już dawno mi się podobały! Co prawda w delikatniejszym kolorze, ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wyprzedaże to rozumiem!!! Sama bym to futro capnęła!:))
    Świetnie z tą zwiewną sukienką wygląda!
    No i czapa ekstra:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))