czwartek, 20 listopada 2014

Sukienka w kolorze cappucino




Delikatna jeśli chodzi o kolor i miła do ciała jeśli chodzi o materiał. Fason prosty z kieszeniami, a  długość przed kolano. Taka jest moja dzisiejsza sukienka, która pochodzi ze sklepu internetowego www.bellastore.pl. Znajdziecie tam wiele ciekawych  fasonów nie tylko sukienek ale także spodni, spódnic czy butów w naprawdę  bardzo przystępnych cenach. Sukienkę połączyłam z brązową narzutką i koralami  mojego wykonania, to wersja do pracy :-)

Sukienka - BELLASTORE 
Narzutka- New Yorker
Płaszcz - nn
Buty - Prima Moda
Korale - mój pomysł i wykonanie
Okulary- Dolce&Gabbana











66 komentarzy:

  1. To mi się podoba. Już przy zapowiedziach pisałam - SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki i kozaki uwielbiam . Kolory tez :) po prostu pięknie Ci Grazynko .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wagladasz swietnie! Pieknie dopasowane kolory. No i sukienka super - moj fason.. Z kozaczkami prezentuje sie idealnie, a plaszczyk ozywia calosc! Super:)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta i w spotowo-eleganckim stylu...poprzez wykonczenia na dole i kieszonki....swietny ma kroj:):)Pieknie w niej wygladsz:) Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest superowa, zaraz zajrzę do polecanego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, jak i cały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe korale. Piękne pomieszczenie do robienia zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna, prosta, wygodna o neutralnym kolorze sukienka, bardzo podoba mi się z tym długim swetrem; no i masz świetne okulary, bardzo ładnie Ci w nich :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile razy czytam Twoje wpisy i oglądam Twoje zdjęcia, staram się wymyślić coś oryginalnego w swoim komentarzu pod postem, ale... co można po raz kolejny ciekawego napisać?
    Wiedz zatem, że jestem, czytam, oglądam, ciesze się, jak ubierzesz się pięknie (tak jak dzisiaj), troszkę smucę, jak coś jest nie w moim stylu (ale przecież nie jesteś mną) i myślę sobie wtedy - eeee, dzisiaj przekombinowała ;)
    Rób to dalej i bądź szczęśliwa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ten brązowo - beżowy look :)
    jestem fanką takiej tonacji na osobach rudowłosych, więc nie powiem - radujesz moje oczy :)

    bardzo ten zestaw elegancko też wygląda, ale nie tak "nachalnie" elegancko.
    swobodnie :)

    lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grażynko, świetnie wygladasz !!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w tych kolorach i do tego płaszczyk w ciekawej zieleni :) super :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka świetna ale moje serce skradł płaszcz...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna sesja. Świetnie dobrałaś miejsce (pierwsze zdjęcie EXTRA). Bardzo mi się podoba dzisiejsza Twoja stylizacja. Jest prosto, elegancko i wygodnie. A kolory? Doskonale zestawiłaś wszystko w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Grażynka, jakie już masz długie włosy!!!! Ślicznie Ci w nich!!!
    A zestaw baaaardzo mi się podoba!!!! Taki stonowany...kawka z mleczkiem plus czekolada... Same słodkości:))
    Płaszczyk do tego - bomba! Jest piękny! Zieleń <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Niełatwy kolor sukienki, ale dla Ciebie i Twoich włosów - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zobaczyłam pierwsze zdjęcie i jeszcze zanim zdążyłam przeczytać pierwsze słowa notki pomyślałam "ależ ta kiecka musi być wygodna" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale kolory, uwielbiam jesienią takie, cappucino i ten czekoladowy kardigan świetnie razem współgrają

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny set Sąsiadko :) Pięknie Ci w odcieniach ziemi, a korale robisz cudne ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie wygladasz!!! Sukienka przesliczna ale mi i tak w oko wpadl plaszczyk!! Ten kolor jest obledny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta sukienka, szczególnie w zestawieniu z płaszczem o rewelacyjnym kolorze!!!
    Uwielbiam do Ciebie zaglądać, ponieważ każde Twoje zdjęcia, każda stylizacja pokazuje, że Ty to po prostu kochasz, bo mało komu w każdej stylizacji jest dobrze..., a Tobie tak:)))
    Mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko, jeśli w jednym ze swoich postów wspomnę o Twoim blogu??? Oczywiście w pozytywnym znaczeniu:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny plaszczyk, swietny kolor:)
    Bardzo ladne zdjecia:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie 5 razy P: piękna sukienka, płaszczyk, korale, pięknie wyglądasz i piękne zdjęcia.
    Naprawdę nie słodzę, moim zdaniem, rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Grażynka jak zawsze w pełnej klasie !!! Wyglądasz cudownie, a sukienka w pięknym kolorze :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka piękna jak cała reszta:)))płaszczyk super:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna taka uniwersalna;)

    zapraszam an konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja uwielbiam ten kolor !
    i do tego ten płaszczyk :) bardzo mi się wszystko tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz już długie włosy, Swietnie wyglądasz, idealny look.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz w tych kolorach, ale też okularkach i swietna fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  30. Uniwersalna sukienka. Lubię połączenie brązu z beżem i zielenią. Pozdrawiam serdecznie,
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko dobrane idealnie. Płaszcz jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  32. To krój dla mnie, ja się idealnie czuję w takich kieckach!
    ładnie Ci w okularach.
    No i płaszcz... cudny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny zestaw kolorów, zieleń cudna i sukienka również! pozdrawiam :)
    fashionliloo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podglądam od dłuższego czasu, ale nie komentuję. Dzisiaj muszę. Zjawiskowo Pani wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładna sukienka, wygląda na bardzo wygodna i przyjazną ciału, ale najbardziej podoba mi się ten zielony płaszczyk - cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna ta sukienka, a jej kolor idealnie pasuje do koloru płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie, klasycznie, ładnie Ci w beżach Grażynko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka ma przepiękny kolor!!! W oko wpadły mi też Twoje korale!!! Fiu, fiu!!! Niezła robota :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Grazynko sliczna sukienka w kolorze capuccino, slodziutki zielony plaszczyk (zachwycam sie choc to nie moje kolory jestem kolorystycznym latem). No i super ten nowy banerek. Kapelusz, ktory skrywa odrobine tajemnicy i daje do pomyslenia. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna sukienka! Idealnie pasuje do koloru włosów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie Ci w tym kolorku sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie barwy a w kozakach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bonito look otoñal, precioso el color del abrigo. Besos

    OdpowiedzUsuń
  44. fantastycznie wyglądasz ;-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniale kochana!! Jak zawsze z kolorem!
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz cudownie - wszystko idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna sukienka!!:),świetne kolory!!!:)
    _____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Na początku myślałam, że sukienka fajna, ale czegoś brakuje... Ale później zobaczyłam płaszczyk, który cudownie podkreśla kolor sukienk :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Naprawdę fajnie wyglądasz, a już w zestawieniu z płaszczem... Ze zwykłej sukienki - niezwykła stylizacja. Jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny krój ma ta sukienka :)! Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne zestawienie kolorystyczne - cudnie pasuje Ci do fryzury ;) A ten zielony płaszczyk powalił mnie na kolana - śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam takie kiecki :)
    a, i czapka poniżej śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny zestaw, śliczne kolory ale dzisiaj zachwyciły mnie okulary. Pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana, cudownie wyglądasz w tej sukience. płaszczyk boski! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. cudownie wyglądasz w takich naturalnych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna sukienka, z kardiganem super, bardzo mi się podoba...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  57. na trzeciej fotce od dołu widzę dwudziestokilkulatkę - sam wdzięk i radość...
    a okulary tylko podkręciły ten jakże młodzieżowy image - brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudownie się prezentujesz w tej kreacji i kolorach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Piekna sukienka Grazynko ! Swietnie wygladasz w tych kolorach :) bardzo ladne zdjecia . Pozdrawiam :) x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))