poniedziałek, 3 listopada 2014

Rock style




Dzisiaj trochę ostrzej i bardziej zadziornie - styl  rockowy. Wcale nie zastrzeżony tylko dla zbuntowanych nastolatek, fanek cięższej  muzyki czy motocykli :-) Podstawą tego zestawu są: ramoneska, skórzane spodnie i masywne buty. Warto od  czasu do  czasu pobawić się  modą i zinterpretować ten styl na  swój własny sposób, nawet przez " nieco starsze dziewczyny" :-D

Ramoneska - Pull &Bear
Kapelusz i  spodnie - C&A
Buty - Venezia
Sweter  i torba- NN

















52 komentarze:

  1. Grażynko, dla mnie bomba! Świetny look. Bardzo trafnie dobrałaś wszystkie szczegóły dzisiejszej stylizacji. Wyglądasz extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to Twoje rockowe wcielenie! Świetne pierwsze foto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna stylizacja, fajne buty! :)

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci ten rockowy pazur! Świetna ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love ur bright blue sweater!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, že za mna tez chodza takie ciezkie buciory;-)
    Moda to zabawa,, fajnie, že umiesz sie nia bawic.Mnie sie podobasz w takiej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Grażynko, też uważam że nie wszystko jest tylko dla młodych, jak sama wiesz styl rockowy i boho to moje ulubione....a ty świetnie wyglądasz z pazurem...moda ma tyle odcieni, a nasze życie nie musi być monotonne. Pozdrawiam Babooshka
    ps. bardzo by ci pasowała do tej stylizacji moja torebka gitara :)

    OdpowiedzUsuń
  8. po primo - nawet jeśli jesteś "nieco starsza" (prawdę mówiąc ja dalej nie wiem ile Ty masz lat ;P) to wyglądasz jakbyś była jeszcze bardzo młodą dziewczyną ;)
    więc taki styl Ci wizualnie pasuje jak najbardziej ;)

    po drugie - taki styl i mnie pasuje, a więc chwalę Cię taką z najczystszą przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale dałaś czadu, bomba, jestem pod szczerym wrażeniem stylizacji i pierwszego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna rockowa odsłona i jeszcze ten sweter w kolorze kobaltu, ach!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygladsz Grazynko w tym nowym, rokowym wcieleniu, bardzo Ci pasuje :) Ladne buty!!Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Grażynko!!! Uwielbiam takie kombinacje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. "Nieco starszym dziewczynom" ten styl bardzo pasuje!!! :)super!.-,świetne buty! :)
    _______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz Grazynko, ze ja uwielbiam takie ciezkie klimaty - takze dla mnie - super!!! I tez juz mam woje latka i wcale nie mam zamiaru zmieniac swoich modowych upodoban!;)
    Swietnie Ci w kapeluszu<3
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznaj się, malowałaś tą przyczepę specjalnie do zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mocna dominanta kolorystyczna i kapelusz dodają całości smaczku i oryginalności :)
    Buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciało się być mądrym i użyło słowa bez zastanowienia...... nie "dominanta" tylko "akcent" :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!!! Dziś naprawdę wymiatasz!!!:) Bombowo Tobie w kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. też myśle,że mocnejszy look każdemu pasuje, byle bez przesady :)
    dziś kapelusz robi te stylizację ...aż chce się śpiewać za Riedlem,,,,poznałam go po czarnym kapeluszu,,,,uuujeee :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moda jest po to by się nią bawić, a Tobie za każdym razem ta zabawa wychodzi doskonale ! Świetnie wyglądasz, no i jest kapelusz ... Jednym słowem - bellissimo !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bosko ;) Pierwsze zdjęcie boskie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajnie Ci w takiej rockowej odsłonie, świetnie Grażynko...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! Piękny sweterek w chaberkowym kolorze :)

    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha,no i git !
    wyglądasz świetnie,jestem pozytywnie zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze zdjęcie super. Fajna zabawa ubraniami. Tobie to dobrze we wszystkim. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelka!!!! I oddawaj buty, bo będą mi super pasowały do płaszczyka z Mohito!!!!
    I to własnie lubię w zabawie ciuchami, że możemy się co chwilę zmieniać:)))
    Super Grażynka wyglądasz! Całkiem jak nieco młodsza dziewczyna:D

    OdpowiedzUsuń
  27. 1 zdjęcie najlepsze, podoba mi się klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale odlot ! Super.Wyglądasz fantastycznie.:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj bardzo podobasz mi się w tym zestawie!!! buty, kurtka, kapelusz, spodnie-wyglądasz MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem jak Ty to robisz, ale Tobie pasuje każdy styl !!! Ten, choć nie jest moim ulubionym to w Twoim wydaniu wygląda fantastycznie, buty są rewelacyjne, całość, łącznie z kapeluszem godna najwyższego uznania:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. super wygalasz, buty rewelacyjne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello, kurtka jest skórzana? Spodnie nie układają się dobrze niestety :-( widziałabym ten look z lekko podartymi jeansami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna magia mocnego koloru!

    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ołłłł jeah, jest moc kochana!!! :)
    Rewelacyjnie wyglądasz w takim mocniejszym wydaniu- chcę częściej! :)
    Pierwsze zdjęcie jest mistrzowskie! <3
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! Bardzo mi się podobasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super look ! lovely rock !!!!!!


    xo


    http://www.thetrendysurfer.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty są super! W kapeluszu idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie! Ale pazur! No i te Twoje niebieskości...
    Super laska z Ciebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. super wyglądasz ! i świetnie dobrałaś tło do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rockowo, a co za tym idzie - podoba mi się! Świetna ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ten niebieski sweter i Twoj rudy kolor wlosow - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, bardzo mi się podoba nie tylko zestaw ale i zdjęcia, tło.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana jaki cuuuudny kapelusz :))) Bosko z nim wyglądasz, świetny cały set!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz świetnie:)))bardzo,bardzo na tak:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest zadziornie, jest kobieco...no kolejny raz jestem zachwycona! P.S. też się zastanawiałam nad tymi butami, ale w końcu wybrałam inne...bardziej potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. dzięki sweterkowi stylizacja nie przytłacza - choć ja bazując na tych ciuszkach
    wyeksponowałabym w 3 oddzielnych postach fantastyczne buty ze spodniami,
    potem "mocną" kurtkę do zwiewnej sukienusi - na końcu ciut góralski kapelutek
    z jakąś np. dzianinową tuniką i torbą w nasyconym kolorze typu listonoszka...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))