poniedziałek, 27 października 2014

Jesienne botki i kudłaty kardigan







W mojej  jesiennej garderobie pojawiło się  trzy pary nowych butów: zamszowe kozaki, oraz botki na płaskim  i wyższym obcasie. Dzisiaj prezentuję te ostatnie. Czarne, na stabilnej ok. 8 cm. szpilce z lekko zaokrąglonym noskiem. Buciki pochodzą ze sklepu www.RENEE.pl.  Ceny butów  bardzo przystępne. Kręcę  się  tam   koło jeszcze  jednego modelu :-))). Botki zestawiłam z szarymi a la skórzanymi  rurkami  i kudłatym, długim kardiganem, to także nowe nabytki. Sweter jest obszerny, bez guzików dlatego ścisnęłam go paskiem. Myślę, że równie ciekawie  będzie wyglądał bez ale to już innym razem:-)

Botki - Renee
Kardigan - C&A
Spodnie - Reserved
Okulary-  Parfois
Torba- Allegro
Bluzka nn
Chusta - Warehause

















53 komentarze:

  1. Tak pieknie wygladasz Grazynko w tym sweterku, ze az chce sie caly czas ogldac!! Wyjatkowo i niepowtarzalnie!! I znow granat pieknie kontrastuje z Twoimi wlosami:):) Pozdrawiam serdecznie i zycze udanego tygodnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kudłaty kardigan jest świetny i torebka również
    Jakbyś mogła, zajrzyj do mnie i kliknij w link do bluzki :)
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko buty - cudo, wyglądają na wygodne, kardigan fajny, chociaż ja nie cierpię rozpinanych swetrów, i mam chyba tylko jeden dłuższy i jeden kusiutki taki za biust, twój świetnie komponuje się do całości. Na luize ale z pazurem, fajnie, bardzo mi się w tym wszystkim podobasz. Muszę ci powiedzieć, że z grzywką i dłuższymi włosami wyglądasz ładniej, młodziej, atrakcyjniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!!! Kolorystyka jest dla Ciebie wprost wymarzona! Kardigan sam w sobie genialny, w zestawie prezentuje się szałowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie kolorów, bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne buciki, też na takie choruje!
    włochacze górą, u mnie jeszcze kilka się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look!! uwielbiam takie włochate sweterki- a ten ma przepiękny kolor, który idealnie pasuje do Twojej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę oderwać oczu od tego futrzaka!
    i jeszcze ten pasek, i chustka!
    też tak noszę wielkie swetry ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja coraz bardziej lubie takie kudłacze, moze w końcu urodzi sie jakiś i u mnie . Twoj urzeka kolorem . Spodnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale wygladasz w tym kudlaczu)Pozdrawia serdecznie
    http://bastonidifashion.blogspot.it/2014/10/la-moda-e-divertimento.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie wielkie kudlacze! Twoj ma swietny kolor, cudnie kontarstuje z Twoimi wlosami!! Wogole genialnie dobrane kolory calosci. Butki swietne.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kudłaty sweter! chyba będę musiała wyciągnąć w końcu z szafy swój ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny mix - faktury, wzory, kolory :) A fryzurka idealna ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look and cute bag dear!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. OOooo mój kardigan, tylko że granatowy :) Powiem Ci, że świetnie wygląda w tym kolorze, u nas ich nie było, były tylko te kremowe, który ja kupiłam, choć pewnie nad tym granatem też bym się zatrzymała :)
    Świetnie wyglądasz kochana :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kardigan i do tego wygląda na bardzo cieplutki, uwielbiam takie swetry jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super botki,super torebka i w ogóle wszystko jest na tak:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam takie kardigany w C&A, ale niestety zbyt pogrubiają. Tobie to nie grozi, bo jesteś szczuplutka i dosyć wysoka.Buciki super. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wielkie swetry. Ten włochacz ma zachwycający kolor. Wyglądasz w nim fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw !!! Botki rewelacyjne, sama mam podobne i bardzo je lubię:))) Dziś urzekła mnie torba,jest po prostu piękna. A Ty, no cóż powtarzam się jak zwykle, ale ...pasuje Ci ta piękna jesień, a Ty jej...:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. BOMBA!!!!!!!!! Cały zestaw! Sweter ma piękny kolor i ekstra kontrastuje z rudością, a torba wszystko super uzupełnia!
    Butki fajne! Eleganckie i seksi zarazem:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak nie lubię..hm..puchaczów ,włochaczów ..etc.Twój jest fajny!!!..ale...kochana!!!...............
    TOREBKA !!! ....uwielbiam!!! :)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudo!! pięknie Ci także w kardiganach <33333

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie najbardziej podobają się portki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny sweter :) właśnie szukam czegoś takiego, ale jasnego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastanawiałam się ostatnio nad taką torebką,jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastycznym kardigan i ma prześliczny kolor! a botki urocze! świetne zestawienie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Botki bardzo są ładne!!! Kolory stylizacji fantastycznie do Ciebie pasują!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Grażynko kolor sweterka mnie zauroczył. Fantastycznie współgra z Twoimi pięknymi włosami. Buciki extra :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor przepiękny i super Ci w nim do twarzy :) i jak zwykle całość idealna :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczny jest ten sweter, kolorystycznie bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty <3 i sweter przygarnęłabym do swojej szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor włosów idealnie współgra z kolorem cardiganu:)


    _______________________
    fashionblogger, styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastyczny sweter i torba :-) Pozdrawiam
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne kolory!!! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tak troszkę z innej beczki :) Świetny kolor włosów i fajnie Ci się układają, szczególnie jak masz zdjęcie tyłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie może mi ta Twoja stylizacja wyjść z głowy. Całość tak bardzo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle świetnie, moją uwagę zwróciła chustka/szal - znów część odzieży idealnie pasuje do rudości. I dzięki za link do sklepu Renee.pl, rozejrzałam się tam i uważam, że buty mają fason na czasie i są w atrakcyjnej cenie. Ciekawa jestem jak z jakością. Kupię i się przekonam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweter jest Swietny ! Grazynko calosc fantastycznie wyglada :) buciki super :) Pozdrawiam serdecznie :) x

    http://www.fashionadventuresatanyage.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest na czym oko zawiesić - tak przysłowiowo ;) Twoja stylizacja niewątpliwie należy do tych, które nie pozostają niezauważone.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko mi się w tym zestawie podoba!! :) a sweter chętnie bym przygarnęła do swej szafy ;)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Całość świetna, sweter taki cieplusi, milusi, no i ma piękny kolor, w którym bardzo Ci do twarzy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne kolory, bardzo Ci pasują, sweter super...

    OdpowiedzUsuń
  44. ale fajowskie to sweterzysko:)
    zerknęłam skąd i widzę że CA, którego unikam, może się przełamie w końcu

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładny zestaw, śliczny i baaardzo twarzowy kolor swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  46. lekko opruszony mgiełką szafir przełamany spokojną
    szarością i ceglastą rudością - świetnie komponuje się
    z folkiem w tle jesiennego spaceru

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastycznie! Pozdrawiam :)
    http://fashionliloo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))