środa, 8 października 2014

Różowy i szary. Lata 70-te.




Dzisiejszy zestaw  jest kolorystycznie dużo spokojniejszy od ostatniego. Blado różowy, włochaty sweterek połączyłam z  szarą plisowaną  spódnicą,  która została przerobiona z sukienki. Nie wszyscy lubią zakładać długie kozaki do spódnic  czy sukienek midi ale ja  bardzo lubię takie zestawienie.  Jest trochę w  stylu lat 70- tych. Wyczytałam w necie, że to najgorętsza dekada, którą wzorujemy się tej jesieni i  zimy :-)( polki.pl) . Uzupełnieniem są  sznury przeplatanych korali.

Różowy sweterek- New look
Zamszowe  kozaki- nn
Plisowana spódniczka- była sukienką -Orsay
Korale - mój pomysł i wykonanie
Torba -  włoski butik
Okulary- Ray ban

(zdjęcie pochodzi ze strony:  polki.pl )










59 komentarzy:

  1. Jeśli o mnie chodzi, to ja uwielbiam zestawienie kozaków ze spódnicami, a jeśli do tego są w tym samym kolorze to już w ogóle strzał w "10". Zestawienie idealne. Połączenie różu z szarością to też jedno z moich ulubionych:))) Tak więc Twój dzisiejszy "wizerunek" jest MÓJ:))) Korale...brak słów są tak piękne.
    Grażynko, cieszę się niezmiernie, że tu trafiłam bo naprawdę świetnie prezentujesz te wszystkie stylizacje, a do tego każda z nich jest po prostu jedyna w swoim rodzaju...:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość bardzo mi się podoba - świetny sweter, spódnica, kozaczki i naszyjnik. Wyglądzasz po prostu obłędnie. Jedynie nie mogę przekonać się do torebki w tym zestawieniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazdy element stroju jest swietny! Torba z metalicznym polyskiem ma ogromny potencjal, puchate swetry kocham tak samo mocno jak tego typu kozaki spodnica bombowa a zestawienie tego wszystkiego razem a takze rozu z szaroscia to strzal w 10! No i jestem pod wrazeniem korali!!

    OdpowiedzUsuń
  4. biżuteria i sweter mnie zachwycają - jak to ładnie ze sobą wygląda!
    i w ogóle - jestem pod wrażeniem tego, jak Ci pięknie w pastelach, Grażyno :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozaki bajeczne, a sweterek słodki i kobiecy - super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię takie połączenie! Szczególnie, gdy spódnica jest taka delikatna! I ta kolorystyka Ci się udała! Jak dla mnie super! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, podoba mi się kolorystyka i delikatny róż, no i korale tez tutaj bardzo dobrze pasują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Grażynko, widzę to tak: do zaprezentowanego obszernego sweterka - ołówkowa, wąska spódniczka;
    a do plisowanej spódniczki z postu (zresztą naprawdę ślicznej) mniejszy i krótszy sweterek tak aby zaznaczona była linia talii. To by Ci wysmukliło górę. Z tym swetrem jesteś trochę taka przyciężka a przecież figurę masz bardzo dobrą :-) Torebka trochę mi nie pasuje do całości, element szary jest ok, ale ten lakierowany granat jakoś mi nie styka...

    OdpowiedzUsuń
  9. |Uwielbiam plisowane spódnice!! Magia
    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Kozaczki ze spódnicą - tak, aby noga NIE wystawała - to mój ulubiony look!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten zestaw! CO do kozaków i midi, też lubię takie połączenie a la lata 80!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie takie stylizacje, korale śliczne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie dziś zachwycasz , kozaki do midi tak, plisy tak....tak mi się kiedyś wymarzyło do mojej różowej plisowanej spódnicy...tylko właściwych kozaków brak. To co dziś jest dodatkową wisienką na torcie to korale, pięknie spinają całość kompozycji ....nic tylko się zachwycać
    torebka kontrowersyjna, ja myśle ,że idelanie przełamuje elegancki look i jest bardzo nowoczena

    OdpowiedzUsuń
  14. Grażynko - świetnie wyglądasz. W sumie to Ja nosze spódniczki lub sukienki raczej tylko zimą lub jesienią, gdyż tylko wtedy mogę do nich założyć kozaki, inaczej nie wyglądam zbyt korzystnie, a ostatnia metamorfoza tylko mi to uświadomiła... Kocham szarość w połączeniu z różem..

    też mam jak Ania różową spódniczkę plisowaną i chyba zestawią ja z szarymi kozaczkami i szarą bluzką...nieco inaczej, ale myślę, ze będzie git..
    Naszyjnik - wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona koralami ! Uwielbiam kiedy biżuteria współgra kolorystycznie ze strojem, a tutaj korale pasują idealnie ! Róż i szary to duet doskonały - pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uroczy sweterek i do tego te korale bardzo fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fabulous look and cute necklace! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek ślicznie komponuje się ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorystyka bezdyskusyjnie idealna. Kozakowa tylko bywam, ale bardzo mi się podobają do takich zamaszystych spódnic. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne połączenie, niesamowicie podoba mi się zestawienie pudrowego różu z szarością, nawet nie zdawałm sobie sprawy, że tak pięknie może to wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja uwielbiam połączenie różu (takiego właśnie, delikatnego) z szarością! Piękny zestaw. Kozaki wyśmienite po prostu. Torebka mniej mi tu teges... ale wszystko inne piękniusie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne. Takie duże swetry są teraz bardzo modne.Lubię zestawienie maxi z długimi butami, choć nie zawsze wygląda dobrze. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wpadłam na to, żeby plisowaną spódnicę nosić do kozaków ;) Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw jest świetny i bardzo ładnie wyglądają wysokie kozaki:)))miałam kiedyś takie same i tak je lubiłam że zachodziłam je na śmierć:))))fantastyczne korale:))w ogóle bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu wybornie, zestawienie przepiękne kolorystycznie i fakturowo, lekkość spódnicy przełamuje resztę a korale to już prawdziwa bajka, normalnie zachwyciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no, no kochana bardzo podobasz mi się w tym zestawieniu. Plisowana spódnica to istny obłęd.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Piękna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba Twój dzisiejszy zestaw. Fantastycznie poskładałaś w całość te detale. Uważam, że kozaczki do dłuższych spódnic pasują doskonale. Korale świetne. Zdolna jesteś :) A torebka idealna do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Korale fantastycznie współgrają ze sweterkiem!!! Kozaczki podobają mi się bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie!!! i kolorystycznie,spódnica i kozaki idealnie,sweterek i dodatki ....,bardzo mi się podoba!!! :)
    _________________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem fanką wszelkich plisowanek i bardzo podoba mi się Twoja spódnica! Dodatek różu wygląda super! Naszyjnik masz świetny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, i kolorystycznie i fakturowo, nawiązanie do lat 70 w 10, kozaki czy na obcasie czy na koturnie to typowe do lat 70 i spódnic midi, bardzo dobrze w tym wyglądasz, sweterek też cudo, zapuściłaś włosy i ładnie Ci w tej fryzurze, korale - och, zdolniacha z Ciebie, bardzo mi się wszystko podoba,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Korale mnie zauroczyły:)
    Bardzo udany zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie zestawienie kolorów.Wyglądasz fantastycznie! Każdy detal w Twojej stylizacji jest pieczołowicie dobrany.Pozdrawiam ,Grażynko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny look. Fantastycznie dobrałaś te korale. A kozaki do takiej długości bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie połączenie i kolorystyczne i kozakowo-spódnicowe idealne:)))
    Nic tylko się zachwycać, tak pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. spodnica - sukienka marzenie :* chyba musze moja plisowke wyciagnac z szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo piekne polaczenie i kolorystyczne i form... Pieknie wygladasz Grazynko!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  39. ostatnio mam słabość do połączenia różu z szarościami lub czernią! Do teggo moja ukochana midi i futrzak - to mój klimat, czuję ten zestaw, inspiruje mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pieknie wygladsz Grazynko! Polaczenie tych kolorow uwielbiam i te korale pieknie dopasowals! Wagldasz bardzo kobieco i elegancko:)
    Dlugie spodnice tez uwielbiam nosic do dlugich spodnic, co pokazywalam tez w moim kwietniowy poscie ZWIEWNA KOLOROWA SPODNICA. Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne połączenie! bardzo podoba mi się spódnica i korale
    fajnie bawisz się kolorami

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna stylizacjs! podkreśla Pani urodę! :)

    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna całość, kozaki super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne połączenie kolorów. Takie - też lubię. Rewelacyjne zdjęcia, Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zestaw idealny ! Uwielbiam takie spodnice :) Grazynko wygladasz fantastycznie :) Pozdrawiam serdecznie :) x

    http://www.fashionadventuresatanyage.com

    OdpowiedzUsuń
  46. sweterek jest cudny, taki przytulny !
    chcę taki

    OdpowiedzUsuń
  47. A ta spódnica co była sukienką najlepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie się prezentuje ta była sukienka ze sweterkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia, jestem pod wielkim wrażeniem!
    Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie Lunaraay

    OdpowiedzUsuń
  50. Jako, że ubóstwiamy rajstopy i inne wyroby pończosznicze - nam najbardziej szkoda tak dokładnie zakrytych nóg! ;) Jednakże nie sposób przejść obojętnie obok kobiety w tej stylizacji - dlatego chwalimy - podoba nam się!

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna spódnica, sama się na taką plisowaną skusiłam:) I sprawdza się super..:)

    OdpowiedzUsuń
  52. udany mariage różu z szarością - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Szarości i róż, to jedno z moich ulubionych jesiennych zestawień. A buty mamy bardzo podobne, nie wiem, czy nie identyczne... :) zapomniałam dodac, że przeslicznie ci wtym zestawie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))