niedziela, 12 listopada 2023

Sweter z cekinami

 



Dotarło do mnie  zamówienie z bonprix. Nie mogłam się zdecydować co wybrać bo  podobało mi się kilka  rzeczy. 

Ostatnio w sieci widziałam  fajne ubrania z cekinami kiedy  zobaczyłam ten sweter  wiedziałam, że  go zamówię. Miły, ciepły no i jak widać w świetnej kolorystyce.

Zdecydowałam się  także na kolejne jeansy. Tym razem wybrałam krój o szerokich nogawkach i wyższym stanie. Spodnie  są długie. Przy moim wzroście 164 nie wymagały skrócenia.

No i zamówiłam  jeszcze  botki na platformie. Pomyślałam, że białe buty będą  czymś  nowym w mojej garderobie i będą ciekawym elementem do moich  stylówek. Bardzo wygodne, lekko ocieplane. Fajnie, że kolor biały nie jest krzykliwy bardziej mi wygląda na perłowy. Buty możecie też zobaczyć w moim wcześniejszym wpisie na blogu.



Sweter

Spodnie

Botki















8 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tym swetrze :) Też mam sweter z cekinami, choć nieco inny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego sweterka z cekinami mi brakuje w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię cekiny:)))fajny sweterek:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Cię zobaczyć, bo teraz rzadko kiedy wrzucasz posty. Pasują ci te włosy, super, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))