czwartek, 2 listopada 2023

Farma Rzeszowska




Dawno nie było tutaj wpisu i postanowiłam  podzielić się z  Wami zdjęciami z ostatniego weekendu. Nie  będzie to wpis  modowy ale kilka  zdjęć z fajnie spędzonego  czasu.  Jest w Rzeszowie  takie miejsce, gdzie  można  poczuć się  jak na  amerykańskiej  farmie:-). Ciekawe  miejsce zarówno dla dzieciaków jaki i dorosłych. "Fama Rzeszowska" tutaj link  dla zainteresowanych szczegółami.Ja trafiłam  na ostatni weekend  tego sezonu ale podobno pojawi się to miejsce  w świątecznej odsłonie:-). 













1 komentarz:

  1. Bardzo fajne miejsce i świetnie się tam wpasowałaś:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))