poniedziałek, 4 marca 2019

PHENOMENAL US – CHALLENGE 42



Mam skrzywienie/ I'm Twisted


Zrobiłam sobie ponad dwutygodniową przerwę od blogowania i trochę się stęskniłam. Teraz z przyjemnością i nową energią wracam do siebie i do  Was gdzie mam pewne zaległości😙. 
" Mam skrzywienie"- okazało się,  że temat   wcale nie jest łatwy ( przynajmniej dla mnie). Zaczęłam się zastanawiać co krzywego znajdę w mojej garderobie...znalazłam tylko tę zakładaną spódnicę. 






I krzywo podwinęłam sweter  😁













14 komentarzy:

  1. Wszystko ci się zeskosowalo Grażynko, nawet buciki😂😂😂😂😂wyglądasz świetnie a stylizacja bardzo udana i trendy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówka Grażynko i w całości i w każdym detalu :) Buty boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!! ALe te BUTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Coś przepięknego, po prostu rewelacyne :) )))))))))) Spódnica z koronkowymi rajtuzami i ten niewiarygodny płaszcz są nieziemskie :) )))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica, ale płaszczyk cudny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój zestaw:))jest skrzywienie i jest elegancja:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No! Zgrałyśmy się z kieckami!
    Super wzorem rajt, podkreśliłaś krzywizny spódnicy:D
    No i kożuszek tez pokrzywiony:D
    Podoba mi się całość bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie połączyłaś różne tkaniny i wzory :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wielkiej imprezy jeździeckiej, na której byłam wolontariuszką. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw Grażynko !!! Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grażynko, piękna całość! wprawdzie trochę krzywo, ale co tam przy tak pięknej reszcie to jest do wybaczenia ;D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie asymetryczne zestawienia. Moją uwagę zwróciła fajna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Grażyno, pisałam już raz komentarz...
    Pracuję na nowym sprzęcie, może coś źle zrobiłam.
    Świetne są te Twoje krzywizny.
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie pokrzywione, nie tylko spódnica, buty super, bardzo mi się podobają. Całość na luzie, ale z pazurem, bardzo ładnie Grażynko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))