wtorek, 10 stycznia 2017

Zimowy zestaw



W ostatnich dniach mróz dał nam wszystkim w kość. W ruch poszły kożuchy, puchowe kurtki, futrzane czapki i wszystko co mogło nas chronić przed przerażająco niską temperaturą. Na szczęście te ekstremalne dni już za  nami. 
Dzisiaj prezentuję granatowy zestaw z beżowymi dodatkami.  Pikowaną kurtkę już kilkakrotnie pokazywałam na blogu. Nie jest to typowa kurtka na zimę  raczej na późną jesień albo wczesną wiosnę. Aby ją ocieplić założyłam długą futrzaną kamizelkę. Jest to o tyle praktyczna  część garderoby, że można ją  również ubrać  bezpośrednio  na to co pod kurtką. Wąskie, jeansowe spodnie włożyłam do środka  butów, a całość uzupełniłam  mega ciepłą  czapką z kominem.

Kurtka- H&M
Kamizelka- Sinsay 
Spodnie - Zara
Czapka i komin- Mohito
Torebka- Promod
Buty- nn













33 komentarze:

  1. Wygląda na bardzo ciepły zestaw, bardzo twarzowa czapeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, że bardzo mi się podobają ostatnio takie jednolite w kolorze, jaśniejsze "komplety" górą, czyli czapka i szal, do ciemniejszego płaszcza, czy kurtki. Podobnie miała Ania Słomka. Te granatowe warstwy też super, zazdroszczę Ci tej kamizeli. I fajna ta Twoja okrągła torebeczka, bardzo ją lubię :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniłabym tylko buty i torebunię i w ...drogę ;-)Świetna kamizelka,swego czasu miałam podobną i doskonale się sprawdzaław różnych wariantach!
    Ciepłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak...ja też ;-) dałabym czarne oficerki i torebkę też ciemną... Trochę mi te dwa elementy tu nie grają.

      Usuń
  4. Beautiful jacket and beautiful set! I love this combination of fabrics and the harmony of colors. The vest and boots are beautiful, and I really like the cap and scarf set. Besides, you look beautiful, the make-up is perfect.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super całość wygląda! Grażynka, Ty masz taki naturalny dar kombinowania z ciuchami... Zawsze wszystko tak spójnie wygląda, a jednocześnie nie jest zwyczajnie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać w czasie strzelających mrozów też można ładnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw. :-) Idealny na mrozy jakie panują. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko zaglądam do Sensay, a jak widać warto, szukam długiej kamizelki futrzanej od dawna, Grażynko stworzyłaś świetny zestaw, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim zestawie i mrozy nie straszne i można pięknie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonaly zestaw na silne mrozy, czapa i szal na pewno wspaniale grzeja...tak lubie!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i rzeczywiście - nosimy nasze futrzaki w ten sam sposób!
    To naprawdę dobre rozwiązanie na mrozy!
    A jakie stylowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Genialny futrzak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie jest ! Taki tym razem z Ciebie Jaś Wędrowniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, bardzo fajnie ociepliłaś puchową kurtkę długą, futrzaną kamizelką.
    Jak zawsze super wyglądasz !!!

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz:) podoba mi się twoja futrzana kamizelka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mróz Ci nie straszny:)))bardzo fajny pomysł,założyć kamizelkę na kurtkę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda ta kurteczka z futrzakiem na wierzch. Bardzo zgrany duet www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw bardzo cieplutki, super futrzak i cudne buty...pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahahaj Koksiok ;)


    Zastanawia mnie moda / maniera zakładania futrzanej kamizelki na puchowa kurtkę

    Fajny ten komplet czapka i komin , w rozmiarze xxl

    OdpowiedzUsuń
  20. B.ładne połączenie kolorów. Świetne ciepłe dodatki. Super zdjęcia! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  21. To się nazywa szalik i czapa - SUPER :) . W takiej cebulce spokojnie przezimujesz :D ;) . Pozdrawiam cieplutko - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja! Ciekawa torebka! ja też mam manię futerek^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Kamizelka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie osiemnastolatko. Serio, tak wyglądasz.


    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  25. Polska skuta mrozem co widač u naszych blogerek. Otulona odpowiednio to temeratury ale w obowiazujacych trendach mody. Kamizelka założona na kurtkę, to świetny pomysł. Dawna mnie u Ciebie nice było, wiec napiszę, że stylizacja ze srebrna spódnica oczarowała mnie mocno. Pozdrawiam I życzę wszystkiego co najlepsze w gym 2017.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj. I mnie dawno nie było. Póki co, nie wracam do blogosfery... Zestaw zimowy cudny.
    Nie miałam jeszcze okazji, więc ślę życzenia: Dobrego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię komplety czapka plus szal, a takie mięsiste są bardzo fajne. No i wyjątkowo twarzowo wyglądasz w tej czapie!

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajny granatowy futrzak! Świetny zestaw kolorów. I w zimowy dzionek można wyglądać fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ten zestaw kurtki z kamizelką..i ten kolor! Piękny:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))