poniedziałek, 23 stycznia 2017

Gala Przyłapani Na Modzie 2016









Po raz drugi miałam możliwość wzięcia udziału w kolejnej edycji Gali Przyłapani Na Modzie. 
Gala odbyła się w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Goścmi specjalnymi byli: prowadzący Galę Kamil Pawelski vel Ekskluzywny Menel, Dorota Wróblewska, Gosia Boy, Mateusz Guzowski, finalista VII Edycji Programu „Mam Talent” oraz półfinalista ostatniej edycji The Voice of Poland, Agnieszka Janas – dziennikarka i autorka książek: „Elegantki. Moda ulicy lat 50. i 60. XX wieku” oraz „Dandysi i Dżentelmeni” 

Gala składała się z dwóch konkursów:
Pierwszy " Small but hot" do którego zostałam zaproszona.   Przez cały ubiegły rok na stronie przylapani na modzie.pl trwał konkurs gdzie  można było wysyłać zdjęcia swoich stylizacji. Co miesiąc inny dodatek był motywem przewodnim  a to okulary, zegarek, czapka, pasek itp.   
Zadaniem zaproszonych uczestników było przygotowanie stylizacji w stylu vintage, w której znalazłby się przynajmniej jeden dodatek nawiązujący do tego stylu.

Drugi konkurs to wybór najlepszej stylizacji Przyłapani Na Modzie.  Uczestnicy to osoby które zostały wyróżnione w akcji street fashion organizowanej przez Galerię Krakowską. W jej trakcie osoby, których stylizacje zostały wyróżnione przez fotografów, projektantów, stylistów, blogerów oraz dziennikarzy modowych zaproszonych do akcji, mają szansę na zdobycie tytułu najciekawiej ubranej osoby roku.

Relację spróbuję przedstawić chronologicznie, może się uda :-)

Przede wszystkim spotkałam się z Sonią. Byłyśmy trochę wcześniej więc jeszcze  był  czas  na małe pogaduszki. 








Prelekcja Agnieszki Janas na temat street fashion i współczesnych dandysów.




A tutaj już uczestnicy  Small but hot na wybiegu






Całą swoją stylizację oparłam na sukience retro i  zabawiłam się  dodatkami. Ciemne, okrągłe okulary stylizowane na Pradę, do tego buty na platformie. Do grzecznej sukienki założyłam niegrzeczne kabaretki i minimalistyczną torebkę do ręki. 

















A to już uczestnicy konkursu Przyłapani Na Modzie. Niestety nie mam wszyskich ich zdjęć. 














W czasie obrad jury  wystąpił  Mateusz Guzowski








Zwyciężczyni konkursu Small but hot  - Ewa Michalik





Najlepsza damska stylizacja " Przyłapani Na Modzie 2016 "- Monika Agatowicz




Najlepsza męska stylizacja Przyłapani  Na Modzie 2016






Po tych wszystkich emocjach przyszedł czas na wspólne zdjęcia. 

















27 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie! Wyróżniasz się klasą!

    Pozdrawiam!
    ... i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotorelacja z bardzo fajnej imprezy :) Świetnie się prezentowałaś w Twoim zestawie, odważnie zabawiłaś się dodatkami a już wiesz, że uwielbiam tą sukienkę :) I cudnie prezentujesz się na wybiegu :) Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko gratuluję, super fotorelacja, szkoda, że tym razem, ja nie mogłam pojechać, w innym czasie byłabym na pewno. Świetnie się ubrałaś, okulary i buty w jednym klimacie, bardzo zeszczuplałaś. Fajnie, że mogłaś spotkać się z Sonią. Pozdrawiam buziole Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Prze-prze-przePIĘKNIE wyglądałaś! Szczena mi opadła. Gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynko, świetna stylizacja, dla mnie the best! :) super impreza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem powinnaś wygrać ten konkurs.
    Super wyglądasz w tej sukience :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Ty powinnas wygrać. super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your dress, color and design. Your stockings are beautiful, and the whole look is very elegant. Beautiful hairstyle, you look really beautiful. You were the most beautiful and elegant woman in the parade.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienkę już widziałam i podziwiałam, ślicznie się w niej prezentujesz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałaś rewelacyjnie! Cóż za piękne buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna gala, a Ty jak zwykle pierwsza klasa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję udziału w Gali, może ja też kiedyś wezmę udział. Świetnie się zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie mogłam pojechać, spotkać się z Wami dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój look sie wyróżniał ! Klasa elegancja i smak
    I niesamowitości twarzowa fryzura !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądałaś fantastycznie:))sukienka świetna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Grażynka wyglądałaś przepięnie!!!! Stylowo! Wyróżniałaś się! Jak dla mnie jedna z nagród powinna znależć się w Twoich rękach! I szczerze, to mówię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Grażynko cudownie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam już Twoją relację a FB a dzisiaj dopiero dotarłam tutaj. Prezentowałaś się świetnie, zazdroszczę Ci spotkania z Sonią.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Grażyna na ściance niczym celebrytka. Fajna impreza. Szkoda, że o niej nie wiedziałam. Zajrzałabym do Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  20. You habe a beautiful look! I love your style :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądałaś, kobieta z klasą :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. P.s Obserwuję - miło mi będzie jeśli wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądałaś:) super zdjęcia i gratuluję udziału:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje najszczersze gratulacje !!! Prezentowałaś się świetnie, z klasą i wyczuciem stylu :)
    Podziwiam i jeszcze raz gratuluję udziału w takiej fajnej imprezie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oddaj ten sweterek bo jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  26. W końcu dotarłam do Ciebie :) Fajnie to wszystko opisałaś. Było super ! Mogłyśmy dłużej pogadać. Do tej pory nie mogę uwierzyć, że nie wygrałaś ! Twoja stylizacja była świetna z perfekcyjnie dobranymi dodatkami a na wybiegu prezentowałaś się rewelacyjnie. Widziałam Cię na żywo i muszę tu napisać, że wyglądałaś 100 razy lepiej niż na fotkach.
    Buziaczki, Grażynko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))