wtorek, 30 kwietnia 2013

Jeansowe spodnie pompki

Nie wiem,  czy  są modne  czy nie modne, w każdym razie ja chętnie  noszę je od kilku sezonów. Uszyte z cienkiego jeansu, z  bocznymi kieszeniami i na ściągaczu, świetnie sprawdzają się podczas  letniej pogody. Zwiewne i lekkie. Dla mnie idealne :-)

Spodnie- NN
Koszulka- New Yorker
Torba i okulary - Parfois
Buty- Bata
Zegarek- Cookoo ( kompatybilny z  iPhone lub iPad przez Bluetooth. Między innymi powiadamia  o  połączeniach oraz wiadomościach  z fb -)). Dla  zainteresowanych to fajny gadżet).

















p.s.


Właśnie przeczytałam na jakimś blogu, że od lipca na blogerze nie będzie  funkcji " obserwatorzy" O co chodzi? Ktoś coś  wie na ten temat??????

46 komentarzy:

  1. NO super Grażynko :) Fajnie, na luzie i młodzieżowo ....Ja lubię na kimś te spodnie , ale sama jeszcze się nie przekonałam, mimo iż wielokrotnie do nich podchodziłam ..hahh, może kiedyś, kto wie :))
    Koszulka tez świetna !
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie dla szczupłych ;)
    Wygladasz w nich swietnie . Mnie podobają sie buty !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful and ckic dear! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz Grażynko:)tak młodzieżowo:)Z Toją figurą takie spodnie wyglądają super i są modne:)
    Właśnie oglądam Twojego posta z moim mężem.Mówi, że chciałby napisać do Twojego jako do "towarzysza niedoli". Chodzi mu o robienie zdjęć. Czy Twój też nie lubi robić zdjęć? Bo mój powtarza, że robi to tylko dla mnie ( że niby tak się poświęca)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah Kochan,a no to chyba w tej kwestii nie będą "towarzyszami niedoli" :-)) Mój mąż bardzo chętnie robi zdjęcia. Wręcz sam mnie pyta" a dzisiaj robimy zdjęcia?, NIeee??. hmm szkoda..." Pozdrawiam Was serdecznie :-)

      Usuń
    2. Mój mąż kupił specjalnie nowy obiektyw:) A teraz przymierza się do blendy - coby mnie złotą lub srebrną poświatą oświetlać :) A to wymagać będzie jeszcze zaangażowania córki :):) Tak więc znęcam się nad całą rodziną :):):)

      Usuń
    3. Moim fotografem też jest mąż...:) Różnie z tym bywa- może dlatego, że mówię mu co i jak...Ale lubi to, tak czy siak:))

      Usuń
  5. I find it hard to see with this outfit, so casual. I'm used to seeing the more sophisticated Grazyna. But, I like, is at least fun and casual. The t Total USA, is very nice, and the pants have a bold and attractive design. I love your shoes, are precious. Grazyna is attractive with any look ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for this nice comment. My style is usually elegant but sometimes assume something different for a change :-))

      Usuń
  6. Bardzo ladnie i dziewczeco! A najbardziej podobaja mi sie Twoje wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny komplet. Podziwiam za styl i klasę. A kolor włosów jest absolutnie obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Fajnie że dodałaś obcasiki. Jest kobieco!!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne połączenie, a kolor włosów przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomniałaś dodać że Ty w takich spodniach wyglądasz fantastycznie:)))świetna torebka:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Grażynko, świetnie!!! - spodnie i buty podobają mi się bardzo.
    Wesołej, polskiej majówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, iż nie jestem gadżeciarą to zegarek zrobił na mnie wrażenie :)
    Podobnie jak cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie też nie. Zegarek jest własnością syna i byłam bardzo scepytycznie nastawiona co do jego kupna. Ale odkąd pojawiła się mu krostka pod paskiem( zaznaczam jedna) Zegarek przeszedł w moje ręce i o dziwo nie mogę się z nim rozstać :-))))

      Usuń
  13. rozkwitasz Kochana :) z posta na post coraz lepiej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nice;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. super są te spodnie!! wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ten luz jaki dziś pokazałaś! Super spodnie i koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO, przypomnialas mi o ich istnieniu! bardzo mi sie ten luzik podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. moim zdaniem to tylko jakaś plotka o tych obserwatorach - tak myślę.
    torebka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie wiem czy są modne ale Ty wyglądasz w nich świetnie więc to nie ma znaczenia, buty masz cudne i piękną torebkę, nie wiem co z tymi zmianami na blogerze i z obserwowanymi, jak coś się dowiesz to napisz...pozdrawiam... i miłego długiego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  20. BARDZO lubię takie spodnie! Luz, wygoda, ale też jakąś elegantszą wersję można z nimi stworzyć :) Wyglądasz mega-zgrabnie!

    A propos "obserwatorów" - to znaczy, że znikną mi wszystkie blogi, które obserwuję?????? Jak to tak??? :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Te spodnie wyglądają świetnie do obcasów!!! i nawet nie wiem czy są modne ale mi się podobają :) całość super!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna torebka, spodnie też - a nie w moim stylu :). Twoje włosy nadają wszystkim Twoim zestawom nowoczesności :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Grażynko, kiedyś dadałam zdjęcie na Szafiarki w podobnych spodniach i posypały się na mnie słowa krytyki, nawet ktoś napisał ''wywal te portki na śmieci" , ja jednak uważam, że nie każdemu wszystko będzie się podobało. Trzeba miec swój styl i swój gust i byc mu wiernym a najlpeszym doradcą jest nasze lustro;-)
    Ja uważam, że Ty masz swój styl i mnie się on bardzo podoba, masz klasę, elegancję, jesteś zadbaną kobietą. Portaski noś, ja swoje też noszę hehe, wyglądasz pięknie. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , bardzo Ci dziękuję za ten komentarz. Ja też uważam, że nawet jeśli nie wszystko nam się podoba, to należy szanować styl innych :-))

      Usuń
  24. Mam słabość do koszulek z motywem amerykańskim, aż dziwne, że nie mam jeszcze takiej w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo polecam tę koszulkę. Kosztuje tylko 19.90zł :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też nie wiem czy są modne, ale jak dla mnie wyglądasz w nich niezwykle trendy:))
    całość bomba!

    p.s. tę spódniczkę Rinascimento kupiłam na allegro juz chyba ze dwa lata temu, więc, to chyba stara kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam Grażyno:) Jestem pierwszy raz u Ciebie i nie ostatni...:) Super pozytywna z Ciebie osóbka! A ten zestaw- SUPER! Buziaki z Braunschweigu- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:-) Jak najbardziej zapraszam do odwiedzin i komentowania :-)

      Usuń
  28. uwielbiam motyw flagi na koszulkach, a z tymi spodniami tworzy ekstra miejski look ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super wiosennie! lubie taki luz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko jest modne jak się ładnie dobierze :D ale super outfit ;) Pozdrawiam! U mnie na blogu relacja ze Spektaklu "Światło dźwięk i para" Z zabytkowymi parowozami! zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Like the t-shirt!! ;-)
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe spodnie, fajnie komponują się z bluzką
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. super :) i spodnie i koszulka cudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))