piątek, 19 kwietnia 2013

Dżins i paski

Dzisiaj dwa motywy, które z pewnością  będą modne w tym sezonie. Wszechobecne paski i ponadczasowy dżins. Spódniczka firmy H&M , kupiona  dwa sezony  temu w sh idealnie wpasował  się w obecną paskomanię :-). Na kurtkę skusiłam się podczas wakacji w Hiszpani ( Zara) i bardzo jestem zadowolona z  tego zakupu. Do tego podkoszulka z cekinami ( Orsay) i super wygodne  buciki ( House). 
A to wszystko  na tle dwóch najpiękniejszych miast jakie widziałam : Tel Awiw- Jafa i  Hajfa.













Hajfa








Po drodze zwiedziliśmy też Cezareę. Zrobiło się upalnie i spódniczkę zamieniłam na dżinsowe spodenki ( Pull and Bear)





Chusta świetnie się sprawdziła jako spódnica przy  chłodniejszym, wieczornym wietrze :-)


32 komentarze:

  1. Zazdroszczę tego słońca i plaży !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarsko :) Lubię to! ;)
    Super zdjęcia, ehh, ale Ci dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ślicznie, po prostu cudowne widoki!,
    ; a dżins uwielbiam pod każdą postacią, paseczki już mniej :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia, zazdroszcze podrozy. Uwielbiam motyw paskow wlasnie zkaupilam bluzke i leginsy w paski na zblizajaze sie lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jakie widoki, rzeczywiscie to przepiekne miasta! A Twoj zestaw swietny, idealny do zwiedzania i do podziwiania.. Ja podziwiam Twoja kurteczke i zgrabne nogi..;) Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie połączyłaś jeans, paski i cekiny, piękne widoki, cudne masz wakacje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful photos
    I really like your style
    xoxo
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz swietnie, a kurtka i okulary boskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny czas, świetny wakacyjny styl i te widoki.....
    Napawaj się tym i wracaj odprężona i wypoczęta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam taką kiecke z H&M, tylko czerwono - białą ... Genialnie się sprawdza latem...Zdjęcia cudowne... Zazdroszczę, bardzo pozytywnie wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. The skirt is beautiful and the shirt too. Jeans jacket gives casual touch you need while on vacation. I love your sandals, that cute. In the last picture, you are very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze wyjazdu i koloru wlosow;)


    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam arabskie klimaty , kocham Egipt , mimo ze moje podróże tem ograniczalam do tego co pod wodą to podróży zazdroszczę !
    Stylizacje letnie i lekkie ;) podoba mi sie spódnica i listonoszka i jeansowa kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie jest cudne:)))pięknie wyglądasz,chusta śliczna i funkcjonalna:)))pozytywnie troszkę Ci zazdroszczę:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne widoki *__* I bardzo zazdroszczę upałów, bo tutaj po trzech dniach ciepłej wiosny znów spadła temperatura. Fajny zestaw - praktyczny i, dzięki cekinom, zwracający uwagę (ach, uwielbiam orsay'owe bluzki! ;)).

    OdpowiedzUsuń
  16. Promienna jak zawsze! Widoki wspaniałe a stylizacje jeszcze piękniejsze! Urzekła mnie ta spódniczka w paski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kurteczki! Kurcze,znowu mnie zazdrość zżera jak patrzę na te widoki! :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. adorable shots and love the locations! and the striped skirt is just amazing!

    OdpowiedzUsuń
  19. Grażynko pozwól, że dzisiaj nie będę oceniac Twojego stroju, wakacje to taki okres kiedy odpoczynek jest najważniejszy. Powiem tylko, że Ty zawsze wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz!
    Cudowne miejsca i krajobrazy.
    Ja kocham podróże, dlatego zawsze z zainteresowaniem oglądam to co pokazujesz!
    Podziwiam Cię że chce Ci się jeszcze pisać posty z tak daleka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Tak to wspaniale wakacje. Jest tu tyle ciekawych miejsc. Po 8 dniach zwiedzania teraz tydzień odpoczynku, więc czasu mam aż nadto -))))

      Usuń
  21. Kolejna porcja świetnych zdjęć :) Wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne zdjecia! a Ty wygladasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z pewnością zaglądnę.-) do kina chodzę " z doskoku" i sama opieram się na recenzjach lub poleconych filmach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za komentarze i już wkrótce oczekujcie nowego posta-))) pozdrawiam upalnie-)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ten topik w cekiny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubie te bluzkę :) Towarzyszy temu blogowi od samiuskiego poczateczku :) Pozdrawiam i w ogóle to slicznie Ci w spodenkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))