piątek, 9 grudnia 2016

Czerwony płaszcz i białe spodnie



W ostatnim poście ( tutaj) dominowała biel. Tak spodobała mi się ta koncepcja, że postanowiłam  ponownie ją wykorzystać. Wiele osób jest zdania, że noszenie  białych ubrań zimą jest mało praktyczne. W sumie to i może prawda ale z drugiej strony wprowadza dużo świeżości do  codziennych i zazwyczaj szarych zestawów na ulicy.
Białe spodnie w kratkę połączyłam z płaszczem w kolorze energetycznej czerwieni. Pod płaszcz założyłam ( czego  dokładnie nie widać) granatową marynarkę ze złotymi guzikami. Pokaże ją w całości przy innej okazji.

Płaszcz i marynarka- H&M ( Płaszcz jest do kupienia u mnie TUTAJ)
Spodnie- wakacyjny zakup w Hiszpanii
Buty- River Island
Okulary- Ray Ban
Szal- nn















35 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w jasnych kolorach i pięknie w czerwieni, to kolor blondynek kiedyś słyszałam, a teraz bardzo obserwuję :) Myślę, że biel jest niepraktyczna w chlapę, a na śniegu i mrozie super da radę. Lubię taką kratę jak masz na spodniach, i podoba mi się jej zestawienie z kratką szalika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz. Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko, kolejny piękny zestaw, ja też lubię czasami poszaleć z kolorami zimą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze stroniłam od bieli zimą, w sumie sama nie wiem dlaczego, ale masz rację, wprowadza taką delikatność i świeżość w zestawach, więc czym prędzej muszę powyciągać te wszystkie moje perełki z dna szafy hehehe :)

    super płaszczyk i portaski <3

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem że szalik NN ;-) ale zdradź skąd go wytrzasnęłaś, bo jest śliczny i nietuzinkowy, niby krata teraz dostępna niemalże w kiosku ruchu ;-) ale wszystkie podobne mi się wydają, a Twoja zdobycz jednak jakaś inna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NN bo nie markowy ani z żadnej sieciówki, ot zobaczyłam w małum sklepiku i kupiłam :-)

      Usuń
  6. Zmiana koloru włosów daje Ci nieograniczone możliwości w dobieraniu kolorów ubrań ❤️ Jest pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana super wyglądasz.
    Zakochałam się w płaszczyku ma piękny kolor.
    Takich barw jest bardzo mało na ulicach w okresie zimowym :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzę na te Twoje zdjęcia to bardzo, bardzo chcę Święta!
    Tak świątecznie mi się połączenie czerwieni z bielą kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krata to mój ulubiony motyw. Mam spódniczkę w kratę jak twoje spodnie i ją uwielbiam. A czerwony płaszcz jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  10. biel i jasne beze przecudownie wygladaja na sniegu
    ja lubie i nosze
    jak jest suchy mroz


    slicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw, świetny płaszcz i cudna chusta...serdecznie pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie<3 świetne połączenie kolorów<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie połączenie kolorów - płaszcz śliczny, do tych spodni i szalika wygląda super. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biel pięknie się na śniegu prezentuje!!! A jeszcze z czerwienią, to już ideał!
    Super połączenie krat! Dla mnie bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w tym zestawieniu. Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne i odważne zestawienie. Nie przejdziesz nie zauważona, Grażynko, ulicą. Gdyby wszyscy zimą tak się ubierali, to byłoby weselej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na zestawienie takich kolorów. Bardzo mi się podoba. Spodnie i ten czerwony płaszcz, a szalik to taka wisienka na torcie. ETRA, Grażynko :) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny płaszcz i cudowny szal razem duet idealny. cudne zdjęcia www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Grażynko, masz niezwykły dar łączenia wzorów i kolorów. Jestem za każdym razem pod wrażeniem. I dodam jeszcze, że mało komu jest dobrze niemalże we wszystkich kolorach...w Twoim przypadku tak jest, nawet kolor włosów, który zmieniasz jest zawsze super !
    Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krata to trudny wzór do łączenia, a Tobie się to świetnie udało. Fajny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Grazynko genialny płaszcz!! :)
    ____________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny płaszcz i mega spodnie:)))wyglądasz bardzo ładnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ten płaszcz ma znakomity krój. Karczek i pasek z guzikami z tyłu wyglądają przepieknie. Ja noszę zimą bardzo czesto biale spodnie, wbrew wielu opiniom nie brudzą się tak bardzo a wyglądają atrakcyjnie. Twoj zestaw w polaczeniu z cudnym szalem w kratę wyszedł świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapitalne spodnie, oryginalny zestaw, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne, śnieżne zdjęcia <3 Płaszczyk wygląda na Tobie jak gdyby był szyty na miarę:-) Bardzo fajny i żywy zestaw-takie lubię najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Grażynko, super zestaw! wszystko mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny płaszczyk. Spodnie też fajne, ale płaszczyk obłęd! Super krój i kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię biel zimą. Miałam kiedyś białą kurtkę i nie było tak źle, jeśli tylko nie było chlapy na dworze. Przemyślany, ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ fantastyczne połączenie, ten płaszczyk i ten szal, bosko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, że i Ty preferujesz zimą kolorowe ubrania. Od lat staram się przekonywać kobiety, aby nie ubierały się jesienią i zimą w szaro-bure płaszcze, czy kurtki. Świetny zestaw. Pozdrawiam Cię serdecznie Grażynko.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))