niedziela, 4 grudnia 2016

Swetrowy komplet Gamiss




Zima chyba zawitała na  dobre więc to idealny czas na noszenie ciepłych swetrów i modnych w tym sezonie swetrowych sukienek, które są doskonałym elementem zimowych stylizacji. Sama mam  kilka w swojej szafie.  A co myślicie o swetrowej spódnicy?.  
To moja dzisiejsza propozycja. Sweter plus spódnica z ozdobnym, grubym splotem. Ten komplet zamówiłam w sklepie Gamiss. Gruby a jednocześnie mięsisty  i bardzo ciepły. Dodałam wełniany szal i małą torebkę. Torebka to nowy nabytek z Zaful zakupiony z myślą o Sylwestrze :-)

Komplet sweter + spódnica- Gamiss
Torebka- Zaful
Płaszcz- Galeria
Botki- Reserved
Okulary- Carrera
Chusta - nn























34 komentarze:

  1. Ależ piękny ten komplet ❤️ Cudownie się prezentujesz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten komplet i pięknie ożywiłaś go przy buzi szalikiem, pomadką i okularami,
    bardzo podoba mi się też ten leciutki, cieniutki kożuszek, super się z tym kompletem komponuje, tak zakopiańsko, a bardzo nowocześnie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ja właśnie teraz też w komplecie włóczkowym sweter + kiecka, prosto z "sesji zdjęciowej" :D Sezon na tego typu odzienie w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny,przytulny :)
    _________________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, Grażynko. Fajny ten komplet, szkoda, że one size... Kolorowy szalik to był świetny pomysł, całość super !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Ale swietny ten sweterkowy komplet! :)
    Tez chce taaaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten komplet. Na Twojej świetnej figurze wygląda super. Pozdrawiam Cię serdecznie Blondynko :).
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycił mnie ten komplet,
    Wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplet i modelka! :)
    http://kadi-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komplecik jest śliczny!

    Bardzo się już kojarzy ze Świętami, z przytulnością, z zimą :)

    Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Grażynko, wyglądasz jak ... śnieżynka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grażynko, świetny zakup. Pięknie wyglądasz w tym zimowym komplecie. Myślę o czyś podobnym wydzierganym własnoręcznie na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy komplet i widać, że cieplutki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten dzianinowy zestaw! Chętnie widziałbym taki w swojej szafie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo !!! Po prostu cudo. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CIekawy jest ten zestaw, podoba mi się no i szalik cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten komplet! Właśnie chyba tylko za to uwielbiam zimę, że można nosić takie piękne swetrowe cuda :-)Obecnie jest taki wybór, że ja już zwariowałam i kupiłam kilka rzeczy :-)
    Super Ci w tych włosach, a do tej stylizacji to już w ogóle fantastycznie pasują!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz śliczny ten komplecik na zimę idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo,bardzo mi się podoba te komplet:)))śliczna torebka:)))jak zawsze pełna perfekcja:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny komplet! Przypomniałaś mi nim jak bardzo lubie total-jasne looki zima... uściski. A

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, wszyscy pokazują ten piękny bialy puch, a u mnie snieg jeszcze ani razu nie spadl, także pozostaje mi na razie nacieszać oko Waszymi fotami buuu :(
    mam bardzo podobną sukienkę i też z takim fajnym splotem :D hehehe w następnym poście ją pokażę :)

    Super wyglądasz kochana :)

    21,15$, 17,49$
    mogę prosić o to samo ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. Grażynko, zestaw świetny! bardzo podobają mi się takie "dziergane" kompleciki, a biel w zimowej odsłonie jest genialna! :) torebka i szal - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajny zestaw, wygląda na ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny zestaw, świetnie w nim wyglądasz. Ładnie ożywiłaś go szalikiem.
    Super okulary. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój zestaw jest bardzo w moim stylu. Ja to nazywam sportowa elegancją. A do tego ciepło:) Torebka i szal świetnie przełamały całość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki ładny komplecik, pięknie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny ten komplecik! taki inny ;)
    ________________________
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  29. What a cute and cozy costume!
    Аdorable outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu ślicznie ! Brak mi słów. Na torebkę zachorowałam, ale nie widzę na stronie ceny...i jak ją zamawiałaś? Długo czekałaś?
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czadowy komplecik! Świetny kolor i krój - taki niespotykany i bardzo kobiecy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cała stylizacja przepiękna. Ale te okulary!!! Boskie!! Ja czaje się na drewniane okulary od WoodWorld. Mają w sobie to coś no i mam wrażenie, że patrzeć przez drewniane okulary nabiera takiej samej mocy jak patrzenie przez różowe okulary. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny komplecik - ogólnie piękna stylizacja - bardzo do Pani pasuje! :) Zarzuciłabym tylko na to nieco inny płaszczyk, jakiś beżowy trencz jak np. tutaj. Ma Pani świetny styl: klasyka i kobiecość, to świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))