niedziela, 4 grudnia 2016

Swetrowy komplet Gamiss




Zima chyba zawitała na  dobre więc to idealny czas na noszenie ciepłych swetrów i modnych w tym sezonie swetrowych sukienek, które są doskonałym elementem zimowych stylizacji. Sama mam  kilka w swojej szafie.  A co myślicie o swetrowej spódnicy?.  
To moja dzisiejsza propozycja. Sweter plus spódnica z ozdobnym, grubym splotem. Ten komplet zamówiłam w sklepie Gamiss. Gruby a jednocześnie mięsisty  i bardzo ciepły. Dodałam wełniany szal i małą torebkę. Torebka to nowy nabytek z Zaful zakupiony z myślą o Sylwestrze :-)

Komplet sweter + spódnica- Gamiss
Torebka- Zaful
Płaszcz- Galeria
Botki- Reserved
Okulary- Carrera
Chusta - nn























33 komentarze:

  1. Ależ piękny ten komplet ❤️ Cudownie się prezentujesz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten komplet i pięknie ożywiłaś go przy buzi szalikiem, pomadką i okularami,
    bardzo podoba mi się też ten leciutki, cieniutki kożuszek, super się z tym kompletem komponuje, tak zakopiańsko, a bardzo nowocześnie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ja właśnie teraz też w komplecie włóczkowym sweter + kiecka, prosto z "sesji zdjęciowej" :D Sezon na tego typu odzienie w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny,przytulny :)
    _________________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, Grażynko. Fajny ten komplet, szkoda, że one size... Kolorowy szalik to był świetny pomysł, całość super !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Ale swietny ten sweterkowy komplet! :)
    Tez chce taaaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten komplet. Na Twojej świetnej figurze wygląda super. Pozdrawiam Cię serdecznie Blondynko :).
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycił mnie ten komplet,
    Wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplet i modelka! :)
    http://kadi-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komplecik jest śliczny!

    Bardzo się już kojarzy ze Świętami, z przytulnością, z zimą :)

    Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Grażynko, wyglądasz jak ... śnieżynka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grażynko, świetny zakup. Pięknie wyglądasz w tym zimowym komplecie. Myślę o czyś podobnym wydzierganym własnoręcznie na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy komplet i widać, że cieplutki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten dzianinowy zestaw! Chętnie widziałbym taki w swojej szafie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo !!! Po prostu cudo. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CIekawy jest ten zestaw, podoba mi się no i szalik cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten komplet! Właśnie chyba tylko za to uwielbiam zimę, że można nosić takie piękne swetrowe cuda :-)Obecnie jest taki wybór, że ja już zwariowałam i kupiłam kilka rzeczy :-)
    Super Ci w tych włosach, a do tej stylizacji to już w ogóle fantastycznie pasują!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz śliczny ten komplecik na zimę idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo,bardzo mi się podoba te komplet:)))śliczna torebka:)))jak zawsze pełna perfekcja:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny komplet! Przypomniałaś mi nim jak bardzo lubie total-jasne looki zima... uściski. A

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, wszyscy pokazują ten piękny bialy puch, a u mnie snieg jeszcze ani razu nie spadl, także pozostaje mi na razie nacieszać oko Waszymi fotami buuu :(
    mam bardzo podobną sukienkę i też z takim fajnym splotem :D hehehe w następnym poście ją pokażę :)

    Super wyglądasz kochana :)

    21,15$, 17,49$
    mogę prosić o to samo ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. Grażynko, zestaw świetny! bardzo podobają mi się takie "dziergane" kompleciki, a biel w zimowej odsłonie jest genialna! :) torebka i szal - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajny zestaw, wygląda na ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny zestaw, świetnie w nim wyglądasz. Ładnie ożywiłaś go szalikiem.
    Super okulary. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój zestaw jest bardzo w moim stylu. Ja to nazywam sportowa elegancją. A do tego ciepło:) Torebka i szal świetnie przełamały całość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki ładny komplecik, pięknie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny ten komplecik! taki inny ;)
    ________________________
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  29. What a cute and cozy costume!
    Аdorable outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu ślicznie ! Brak mi słów. Na torebkę zachorowałam, ale nie widzę na stronie ceny...i jak ją zamawiałaś? Długo czekałaś?
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czadowy komplecik! Świetny kolor i krój - taki niespotykany i bardzo kobiecy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cała stylizacja przepiękna. Ale te okulary!!! Boskie!! Ja czaje się na drewniane okulary od WoodWorld. Mają w sobie to coś no i mam wrażenie, że patrzeć przez drewniane okulary nabiera takiej samej mocy jak patrzenie przez różowe okulary. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))