piątek, 15 maja 2015

Biel z błękitem



W którymś z shoppingowych miesięczników zobaczyłam takie połączenie kolorystyczne. Zainspirowana tym zestawieniem  poszperałam w szafie i tak powstał dzisiejszy  look. Błękitna, jedwabna koszula wraz z białymi, lnianymi spodniami tworzy delikatną  całość. Zestaw ( moim zdaniem) idealny na ciepłe letnie wieczory i nie tylko :-).

Koszula - Zara
Spodnie - Tiffi
Buty - galeria
Torebka -  pamiątka z wakacji
Kurteczka- Pepco

Przez najbliższy tydzień  nie będzie mnie na Waszych blogach  z  uwagi na mój wyjazd.  Zapraszam na   fb i  instagram. Może uda mi się  coś wystawić. 
Pozdrawiam :-)












39 komentarzy:

  1. To piękny miękkość tkaniny lnianej i kolorach. Koszulka jest piękne, a spodnie wyglądają tak wygodne i miękkie. Kurtka jest słodkie kwiaty, a faliste włosy wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grażynko świetnie dobrane kolory. Tyle delikatności i ciepła jest w tym zestawieniu. A Ty fantastycznie wpasowałaś się w tło na każdym zdjęciu i już tak bardzo chce mi się wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tak chodziłam :) tylko żeby uzyskać taką luźną koszulę .... Wygrzebałam ją z szafy męża :):)
    Swietnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. super uwielbiam połączenie bieli i niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu widać że to look wakacyjny! Relaks bije od Ciebie. Świetne połączenie kolorów takie chłodzące na lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne połączenie na wiosnę i lato, wystarczy poszukać w szafie i proszę - jest! Widziałam też połączenie bieli z bardzo jasną, delikatną szarością, piękne połączenie, kusi mnie właśnie takie. Twoja koszula by mi się przydała...pozdrawiam Grażynko i czekam na Twój powrót...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny letni look!!! Super zestawienie kolorystyczne :) ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szlachetne tkaniny i kolory. Brawo. Koszula dodaje Ci kilogramów, ale tak jest z takimi koszulami i wszelkimi oversize'ami. Ale nic to, i tak je kochamy, prawda?
    Świetne spodnie. Buciki także mi się podobają.
    I jakie Ty masz długie te włosy już!

    OdpowiedzUsuń
  9. ach....no taki zestaw to wiadomo,zawsze się obroni :)) a zwłaszcza w takiej scenerii :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Biel z błękitem lubią się :)) a u Ciebie jakoś wyjątkowo to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie pastelowe zestawienia. Niebieska koszula z białymi spodniami to super wakacyjny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie, tak delikatnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie połączenie kolorystyczne zawsze się sprawdza. Udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie!
    jak najbardziej!
    jestem zdecydowanie na tak - jasne odcienie połączone ze sobą (i jeszcze noszone przez kogoś, kto ma odcień włosów i skóry z tą ich jasnością kontrastujący!) zawsze prezentują się wyborowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look , w sam raz na lato :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, po prostu pięknie i fakt baaardzo delikatnie. Bardzo Ci w tym zestawie do twarzy...
    Świetne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też ostatnio rozważałam połączenie tych kolorów, co prawda z białą spódnicą. Tobie wyszło super więc chyba się zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw - idealny. A widoki, w tle za Tobą - do pozazdroszczenia. Zwłaszcza, kiedy siedzi się w pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki zestaw jest doskonały na upały. Miłej podróży Grażynko. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw i teraz Grażynko Ty mnie zainspirowałaś do stworzenia również stylizacji w błękicie bo lubię ten kolor. Pozdrawiam serdecznie.
    http://krynka.pyn.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw bardzo letni, słoneczny, delikatny...od razu zatęskniłam za latem i morzem, bo tak te kolory kojarzą mi się:) Przyznam, że sama często ubieram się w te kolory latem , bo je po prostu lubię:)
    Ty wyglądasz jak zawsze pięknie, za każdym razem inaczej, za każdym razem ciekawie...:))) I ta scenerai, wprost wymarzona do takiego zestawu:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne połączenie, klasyka, zestaw letni, z pazurkiem ale i z nutą elegancji. Bardzo ładne buty. Zdjęcia super, chętnie bym się tam przeniosła. Grażynko świetne masz te swoje naturalnie kręcone włosy. Wszystko bardzo na tak, a błękit podkreśla opaleniznę i wg mnie jest bardzo na tak w lecie. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie bieli z błękitem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba to połączenie :) super wyglądasz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Błękit w ogóle jest niezwykle twarzowy, a tobie szczególnie w nim dobrze. Widze piekne buciki. Pozdrawiam Grażynko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mniam mniam - te kolory razem :) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci w błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację, ten zestaw jest idealny na letnie dni!!! Nie omieszkam wykorzystać ten pomysł, bo oba elementy stylizacji mam w szafie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne fotki, takie romantyczne.... Twoj look tez taki delikatny...w stonowanych kolorach jest Ci tak samo pieknie jak w intensywnych!
    Pozdrawiam Grazynko! Anka

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja stylizacja zdecydowanie przypadła mi do gustu, wszystko idealnie dobrane, więc ogrooomny plus ! :))
    pasują do Ciebie te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ładna sceneria do zdjęć, powiało wakacjami ...cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie. tak jasno i ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie masz już długie włosy Grażynka!!! I kręciołki!!!:D
    I masz rację, że taki zestaw jest idealny na wakacje! Świetnie w nim wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz w takim "chłodnym" zestawie! Zimne barwy świetnie kontrastują z ognistym kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne i bardzo eleganckie połączenie. Pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A jak fajnie z całością komponuje się ta kwiecista bluza!

    OdpowiedzUsuń
  37. lekko, orzeźwiająco, niezobowiązująco - to jest to!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))