niedziela, 29 lipca 2012

Niedziela w Iwoniczu

Iwonicz Zdrój, to uzdrowisko na Podkarpaciu znane z leczniczych wód mineralnych. Wody iwonickie są wykorzystywane do zabiegów leczniczych, np. kąpieli mineralnych, inhalacji, kuracji pitnej. Wypoczywa tu wielu kuracjuszy i osoby chcące pooddychać świeżym i czystym powietrzem. W Iwoniczu spędziliśmy niedzielne popołudnie, a dodatkową atrakcją  był Jarmark Farmera. Miałam na  sobie jedwabną sukienkę firmy Promod (%), żółta torebka ( sh),naszyjnik Oriflame i buty Zara).

















13 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Just came across you blog & totally loving it. BTW nice pictures.
    Checkout my blog when you have time.
    www.rumelatheshopaholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, takie wakacyjne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta jedwabna sukienka, musi być idealna na upały.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację Ewa, sukienka jest leciutka i przewiewna. Zachęciła mnie mnie jej cena na wyprzedaży - 50 zł. To jeden z bardziej udanych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka - ale krótka!
    Stwierdzam, patrząc na Twoje zdjęcia, że jednak długość tuż przy kolanie (nie przed) jest korzystniejsza; i jeszcze problem z odsłoniętymi udami podczas siedzenia... ;)
    Pozdrawiam, będę zaglądać :)
    Baśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkasz moze gdzies na Podkarpaciu?Ja kilka lat mieszkalam w Rzeszowie, Iwonicz odwiedzilam kila razy i bardzo lubie to miasteczko.Mialas moze okazje sprobowac naturalnych kosmetykow z soli iwonickiej?Sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam dokładnie w Rzeszowie:-) O kosmetykach iwonickich wiele dobrego czytałam ale ich nie stosowałam. Z pewnością to nadrobię:-) Dziękuje za komentarze, a z zaproszenia skorzystałam . Obserwuje również Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, co za zbieg okolicznosci:) Bardzo lubie Rzeszow,to bardzo fajne miasto i troche za nim tesknie.

      Usuń
  9. Thanks for the good writeup. It actually used to be a amusement account it.
    Glance advanced to far delivered agreeable from
    you! However, how can we keep up a correspondence?
    My page > related resource site

    OdpowiedzUsuń
  10. Why useгs still make use of to reаd news papers
    when in this technοlоgical woгlԁ all iѕ
    еxisting on net?
    Also visit my webpage ; youtube converter online

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))