niedziela, 14 kwietnia 2024

Animal print


 

Motywy zwierzęce po raz kolejny wskakują   na  czołówkę  modnych ubrań i dodatków. Gdyby szafa była z gumy to z pewnością zatrzymywałabym więcej "starych" rzeczy bo wiadomo, że za jakiś  czas znowu się  je będzie nosić. Tak więc spódnica  sprzed kilku sezonów ale nowością są sportowe buty od bonprix. Czekałam na  zamówienie  dosyć długo ale teraz  widzę ,że dostawa  już  w 3  dni.  Śmigam  w nich non stop. :-)

Co do samych zdjęć to coś nie mam szczęścia do bezwietrznej pogody😄


Buty - tutaj








2 komentarze:

  1. Animal print wiedzie prym już od kilku lat, i bardzo dobrze, bo ja lubię zwierzęce motywy. Fajna stylowka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie stylówka genialna!
    Kiecka piękna! No i te buty super do niej pasują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))