sobota, 16 marca 2024

Jeansowa kurtka bonprix

 



Jeans to kultowy element  naszych stylizacji.  Jest " w obiegu"  cały czas.  Nie inaczej  będzie nadchodzącą wiosną. Lansowany  przez projektantów ma  być jednym z jej gorętszych trendów. Osobiście nie potrzeba   mnie specjalnie do niego przekonywać bo  uniwersalność i wygoda  jeansu sprawdza mi się   cały czas. 

Nowością  w mojej szafie jest kurtka od bonprix. Świetna!Trochę w  bojówkowym stylu z grubszego materiału. Zewnętrzne kieszenie i pasek  dodają jej charakteru. W chłodniejsze dni  noszę ją pod płaszcz , a gdy cieplej super sprawdza się jako samodzielna kurtka.














3 komentarze:

  1. Generalnie jeans lubię bardzo, ten ma piękny kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jest wielki powrót jeansów, jak w latach 70, kurtki, płaszcze, spodnie, torby, kamizelki. Jednym słowem jeans rządzi. Super kurtka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))