niedziela, 29 stycznia 2023

🌸ξξ(∵❤◡❤∵)ξξ·¯·♩¸ Pikowany płaszczyk ¸♩·¯·ξξ(∵❤◡❤∵)ξξ🌸

 


❤꧁ღ⊱♥ Życie to nieustanna gra w kolory. ♥⊱ღ꧂❤

Znalazłam ten cytat ostatnio w sieci i pomyślałam : jakie to prawdziwe...
A propos koloru to prezentuję  wam soczyście czerwony płaszczyk 
bonprix. Ciepły, lekki i z dużym kapturem. Pod spodem sweter 
z golfem z motywem rombu, również z bononprix. Jednak na tę chwilę niestety już się wyprzedał. Warto zaglądać jak ktoś jest zainteresowany bo często  ubrania pojawiają się ponownie.

Płaszczyk- tutaj










4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten płaszczyk i w dodatku ma śliczny kolor:)))bardzo ładnie w nim wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płaszcz, ja lubię czerwony kolor, sweterk idealnie pasuje do tego płaszcza, tu i tu mamy romby. Bonprix ma bardzo fajne ubrania, dobre jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! No i ruda w czerwieni, to ogień:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor płaszcza, ostatnio znowu lubię kolor czerwony. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))