poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Jaśniejsza strona



Trzeba jakoś funkcjonować w tym nienormalnym czasie. Wiosna budzi się na całego i jakby nie dostrzega tego niewidzialnego... Więcej słońca, ciepła, więcej kwiatów. Instynktownie wyciągamy z szafy lżejsze i jaśniejsze ubrania.
Biała bluza z Bonprix. Idealna  nie tylko do jeansów ale też do spódnicy. Jej skład to 95 % bawełny organicznej, a więc  nie tylko miła ciału ale też przyjazna dla środowiska.
Sneakersy również Bonprix. Były już kilka razy na blogu, np. w tym poście. Bardzo wygodne i cały czas dostępne.
No i w końcu letnia spódnica:-)

Bluza- tutaj
Buty- tutaj
Spódnica- Top Secret
Koszyk - nn



















7 komentarzy:

  1. Może jak zaczniemy nosić jasne i kolorowe ubrania to przepędzimy intruza.Zestaw bardzo fajny i wygląda na wygodny:)))Pozdrawiam serdecznie::))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, przyroda się budzi do życia, my też choć cała ta sytuacja trochę dołuje. Coraz cieplej choć wczoraj u mnie zimny wiatr więc kurtki, płaszcze były wskazane. Ty już prawie na letniaka, też wyciągam lżejsze rzeczy, już czekają...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica wpadła mi w oko.:)
    A przyroda i wiosna ma w nosie wirusa. Oby sobie poszedł i nie wrócił.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Lubię takie nieoczywiste miksy na bazie dobrego gustu 😉👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna daje nadzieję.Jest pięknie.
    Spodobała mi się ta wiosenna stylizacja. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódnica. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja Grażynko :)!!! Baaaardzo inspirująca 😁!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))