czwartek, 16 maja 2019

Elegancka stylizacja z białymi spodniami Quiosque




Podstawą mojej dzisiejszej propozycji są  białe spodnie marki Quiosque. Uszyte z eleganckiego materiału, lekko rozszerzane dołem. Taka długość nogawki przy wysokim obcasie sprawia, że nogi optycznie się wydłużają. Moim zamiarem było skomponowanie eleganckiego zestawu ale z luźniejszym efektem dlatego  do spodni dobrałam lnianą koszulę w soczystym, niebieskim kolorze ( również Quiosque). By uzyskać zamierzony efekt zrezygnowałam z włożenia jej do spodni. Jest elegancko ale z pewną nutą nonszalancji. Całość przełamałam pomarańczową  torebką i szpilkami. Warto też zwrócić uwagę na proste w swojej formie okulary, które dopełniają stylizację. 
Białe spodnie wprowadzają dużo świeżości i lekkości w każdej stylizacji, a co równie ważne idealnie wpasowują się w wiosenno- letnie klimaty.


Zajrzyj do Strefy Kobiet Quiosque na Youtube gdzie czeka mnóstwo kobiecych inspiracji, rozmów i porad :) Spotkasz tam prawdziwe kobiety które szczerze rozmawiają o prawdziwych, dotyczących nas problemach.



Spodnie - tutaj
Koszula - tutaj
Torebka - tutaj
Okulary - tutaj
Buty - (niedostępne już)












12 komentarzy:

  1. O, tak, białe spodnie na lato muszą być. To klasyka. Prezentowane spodnie świetnie w tę klasykę się wpisują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i skromnie , czyli super . Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskick przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem stałą i wierną klientką tego sklepu. Właśnie do mnie jedzie kolejna zamówiona paczka. Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście prosta ale bardzo efektowna stylizacja, super kolorystyka! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażyno - to dla mnie najidealniejszy zestaw kolorów!!! Cudnie!!! Bardzo Ci w nim do twarzy, a ja już marzę o Grecji i takiej kolorystyce, bo moje ulubione niebieskości oczywiście z tym kierunkiem się kojarzą przede wszystkim.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe spodnie zawsze wyglądają elegancko:))świetny zestaw stworzyłaś i pięknie w nim wyglądasz:))ozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto i elegancko, świetna stylizacja, Quiosquel ma coraz fajniejsze ciuszki. Nadrabiam zaległości, pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Baardzo elegancko, ale jednocześnie nonszalancko!
    Klasa w lużnym stylu! Perfekt Grażynka!
    Szpile zabieram! :D Portki też! A tam... Resztę też biere!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze świetnie dopasowana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, a jakoś nigdy nie wchodzę do tego sklepu, zawsze mi się wydawało, że nie mają fajnych ciuchów :P hehe

    Zestaw taki już nieco marynarrski, podoba mi się ta kolorystyka <3

    super kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Grażynko...choć nie piszę tu regularnie to z przyjemnością zaglądam gdy tylko znajdę chwilkę i cieszę się ogromnie jak widzę że ktoś odnalazł coś co daje mu satysfakcję. Ty czujesz się jak ryba w wodzie w swoich stylizacjach, masz łatwość i lekkość w dobieraniu wszystkiego ...i we wszystkim wyglądasz super !!! Aż i mnie chce się biec do szafy i robić w w niej porządki :) Cudownie jak znajdzie się swoją pasję, Twoją z pewnością jest moda ...w szerokim tego słowa znaczeniu bo taka moda w jakiej dobrze się czujesz i o to chodzi :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację :) )))) Absolutnie perfekcyjnie elegancko :) ))) Przepiękne kolory :) )))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))