wtorek, 16 kwietnia 2019

Maxi sukienka




Właśnie skończyłam porządkować swoje szafy i garderobę. Wiosenne i letnie ubrania zajęły miejsce po ciepłych swetrach i płaszczach. Zawsze przy okazji takiej zamiany pozbywam się  tych rzeczy które już się wysłużyły  czy po prostu nie do końca się sprawdziły. Tym samym  pozyskałam  miejsce na nowe rzeczy na nadchodzący sezon letni. Jedną z kilku nowości jest sukienka  maxi z Bonprix. Zwiewna w patchworkowym stylu z szeroką  falbaną  u dołu. Skórzana,  krótka kureczka i płaskie buciki jako uzupełnienie całości. Zamiast tradycyjnej torebki minimalistyczna  nerka. 
Pozdrawiam !

Sukienkę  znajdziecie Tutaj













12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sukienki ♡♡♡ Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki maxi są najlepsze. :) Też je uwielbiam. Na wiosnę i lato są idealne. Świetna stylizacja. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, wszystko mi się podoba. Prześlicznie wyglądasz, tak z pełnią życia w sobie. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kiecka, cała kolorystyka genialna, z porządkowaniem szaf mam podobnie, też już za mną, tylko często mi żal wyrzucić coś, czego już nie założę, a jeszcze w dobrym stanie. Jakoś sprzedaż ciuchów mi nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, podoba mi się bardzo jej boho charakter :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie pasuje do Ciebie ta stylizacja ;)
    Ładny blog, obserwuję c;
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio bardzo podobają mi się maksi:))Twoja jest śliczna:))Pozdrawiam serdecznie i wspaniałych świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za świetny look! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kiecka!!! I super dodatki do niej dobrałaś! Buty i nerka podkręciły ją na maxa:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, śliczna jest ta sukienka i bardzo pięknie się w niej prezentujesz.
    Bon prix naprawdę ma super produkty.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalnie z tymi butkami. Śliczne kolory sukienki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))