poniedziałek, 27 sierpnia 2018

PHENOEMENAL US - CHALLENGE 21







SŁUŻBY MUNDUROWE, NIE ZAWSZE JEANSOWE/ NOT ONLY DENIM UNIFORMS 


U mnie służby mundurowe raczej jednak jeansowe :-) Z tym, że nie tylko tradycyjny blue denim ale też w energetycznej czerwieni. Czyli tak naprawdę " wojskowa" spódnica ( gdyby się komuś nie kojarzyła to dlatego delikatnie naprowadzam 😉) z białymi przeszyciami. Możemy rownież uznać, że ten rodzaj wojska ma związek z marynarką ze względu na napis na koszulce, który nie do końca  jest widoczny:-)
Przeczytawszy jeszcze raz ten opis stwierdzam, że wszystko  pod wszystko da się podciągnąć ;-))))





















17 komentarzy:

  1. Świetne połączenie jeansowej kurtki z czerwoną spódnicą. Super całość...pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ze służbami mundurowymi słabo:))ale tylko w szafie bo w życiu to nawet dużo:)))))fajny pomysł i fajny zestaw:))spódnica cudna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bardzo mi się podoba. Świetne tenisówki. Ostatnio wiele chodzę w tego rodzaju butach. Wygodnie. I młodzieżowo - a co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Spódnica jest genialna i ma świetny kolor 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta spódnica, uwielbiam takie kontrastowe przeszycia. Całość wyszła super. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta spódnica, całość ładna, również kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta Twoja mundurówka Grażynko, każda rzecz z osobna jak i w połączeniu podoba mi się bardzo !!! Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ oczywiście :D hahah przecież wszyscy żołnierze chodzą w czerwonych spódnicach hahahah . Twoja stylówka - troche jak moja - dużo tłumaczenia hahahah . Ale ... najważniejszy jest efekt - a ten jest PIORUNUJĄCY !!! Pięknie :) ))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem najwieksza fanka jeansu na swiecie :)))))) Jestem tez najwieksza fanka Twojej stylizacji :)))) super ,pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz:) bardzo podoba mi się Twoja spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny świetny look w twoim wykonaniu:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprostu super! Jak Ciekawie wygląda stylizacja, bardzo mi się podoba takie połączenie. Zachwyciłam się tą czerwoną spódnicą i teraz też podobną chcę mieć, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, podoba mi się Twoja torebka - jest genialna

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajn spódnica, fajna kurteczka, prawie jak mundurek, ale jak tak lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasa! Bardzo pasuje Ci ten zestaw. Zarówno świetna kolorystyka, jak i dopasowanie.

    Pozdrawiam cieplutko!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylóweczka Grażynko:). Niby mundurek, ale dzięki różnym kolorom denimu jest świetnie. Przepadam za takim spódnicami na guziki z przodu, a czerwona, to po prostu strzał w dziesiątkę. Bomba! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej spódnicy Ci zazdroszczę, bo podobnie jak Ty uwielbiam ten fason ( choć teraz mi już średnio pasuje ) noi super są te kontrastowe stebnowania :) Cały pomysł swietny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))