wtorek, 21 lutego 2017

Beż kolor elegancji.


Nie macie wrażenia, że kolory w tonacji beżu nadają klasy i elegancji ubraniom? Ta kolorystka dobrze współgra z minimalisycznym trendem. Beż jest tym kolorem, który pasuje praktycznie do wszystkiego i sprawia, że wygląda się naprawdę szykownie.
Moja propozycja to  klasyczny płaszcz pod który założyłam biały golf i panterkową spódnicę. W związku z tym, że spódnica tylko dyskretnie wygląda spod spłaszcza dołożyłam jeszcze torebkę z takim wzorem :-) Pozostałe dodatki to rude kozaki i lusterkowe okulary.

Płaszcz i spódnica- nn
Golf i Kozaki- Zara
Okulary- eCarla
Torebka- sh













38 komentarzy:

  1. Twój płaszcz jest ogólnie bardzo elegancki i to nie tylko za sprawą koloru:)))panterkowe dodatki pasują tu idealnie:))jak zawsze najwyższa klasa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, niezwykle elegancki zestaw :) Wspaniale ten jaśniutki golf z klapami płaszcza bez żadnych ozdobników, tylko w pobliżu opalizujące okulary, no i 2 kawałki zwierza ale jakże dyskretnie działają, ciemniejszy kolor kozaków je spina dołem, takie beżowo brązowe ohmbre, bardzo ciekawa ta torebka, nie mogę oderwać od Ciebie wzroku, może się kiedyś zarażę taką elegancją, bo u Ciebie już się jednak coś dzieje :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, beż to kolor elegancji /chyba dla tego tak lubię mój jasny, beżowy płaszcz/. Podoba mi się odcień Twojego płaszcza i długość /szukam takiego krótszego/.
    Świetnie wyglądasz, buty i torebka super. Klasa...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Mam bardzo podobny płaszcz, tyle ze z paskiem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z tych propozycji które kupuje w całości - doskonałość !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś zawsze tak elegancko! Lubię ten płaszcz w stylu klasycznym, a ja uwielbiam jak połączyć go z nadrukiem zwierzęcym, połączenie ciepłych, eleganckich i klasycznych kolorach. Spódnica jest bardzo ładne i jest bardzo atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda - beż ,czerń i biel to moim zdaniem najbardziej eleganckie z możliwych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie kolorów :) i bardzo mi się podoba stylizacja :) klasa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci pasują /beż'e/ :)
    Świetny zestaw!
    Zastanawiam się nad płaszczykiem tego typu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś podobny płaszcz, i zgadzam się z Tobą, to wygląda elegancko, kozaki są super, cały zestaw bardzo mi się podoba, pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, pasują do Ciebie beże i brązy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i elegancko. Panterkowe dodatki nadają stylizacji charakteru i czynią to, że stylizacja jest nowoczesna i zawiewa nudą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszcz, beżowy to piękny i dostojny kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna i jednocześnie nowoczesna stylizacja. Dodanie panterki jest genialnym pomysłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beż jest bardzo elegancki ale nie każdemu pasuje, Tobie jest w nim pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się kolor płaszczyka, wyglądasz przepięknie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Beż z panterką to bardzo udane połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez to kolor neutralny i dlatego tak swietnie pasuja do niego wszystkie barwy. Odkrylam to przed 30 laty, kiedy maz kupil mi skorzane spodnie w tej barwie. Taka bylamm szczesliwa, bo nie dosc, ze nie musialam ich przerabiac, to wszystkie swetry i bluzki mi do nich pasowaly.

    Twoje polaczenie z panterka jest jak najbardziej udanym polaczeniem. Swietnie wygladsz, Grazynko w tym bezowym plaszczyku i rudo-panterkowych dodatkach. Do tego bardzo elegancko i z klasa!! Pozdrawiam Cie serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grażynko, jak u Ciebie pięknie! beże w rożnych odcieniach - cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz b. ładny i fajna całość; okulary super dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, masz rację że beż i prosty krój to kwintesencja elegancji i klasyki. Piękny ten zestaw, bardzo elegancki, a jednocześnie wygląda na wygodny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. ta stylizacja jest zjawiskowa:)piękną masz spódnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez tak myślę! Beż jest bardzo stonowany i elegancki... Ale nie byłabyś sobą jakbyś nie dodała mu pazura... Ta kiecka pod nim ma moc:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny jest ten zestaw. Jeden z bardziej udanych, jakie widziałam ostatnio w całej blogosferze! SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację, beż jest zawsze modny i chyba każda kobieta wygląda w nim świetnie. Płaszcz bardzo mi się podoba, szczególnie skomponowany z golfem.

    OdpowiedzUsuń
  26. super jest ten płaszcz! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie w beżu wyglądasz, świetny płaszcz, spódniczka i oczywiście golf!

    OdpowiedzUsuń
  28. jak pięknie :) płaszcz jest idealny, a detale w panterkę nie przesadzone, w sam raz www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor, super płaszczyk. Dobrze, że przefarbowałaś włosy - do beżu taki odcień jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz przepięknie! ;) Elegancja i klasyka to coś co lubie ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super zestaw, uwielbiam takie kolory ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie Grażynko. Klasycznie, elegancko i bardzo twarzowo. To też mój ulubiony kolor. Jest taki ciepły i pasuje do wszystkiego. A Ty dobrałaś jeszcze fantastyczne dodatki: buty i torebkę. Wyglądasz zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja, super kolorystyka :) okulary obłędne sama mam ale mi nie pasują niestety a są tak piękne :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful color scheme... nicely worn ! and congrats on being featured :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak, tak, pełna zgoda - takie beżowe kolory, a zwłaszcza w wydaniu klasycznego płaszcza, to kwintesencja elegancji i przepychu. W połączeniu z tą panterą stworzyłaś przepiękna stylizację :) . Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny płaszcz, bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))