czwartek, 22 września 2016

Retro w nowoczesnym wydaniu




Witam po urlopowej przerwie na blogu. Trochę  ciężko jest wrócić do rzeczywistości. Tym bardziej że naprawdę zrobiło się zimno. Odpoczęłam , poleniuchowałam, pozwiedzałam i to wszystko w świetnym towarzystwie :-) Zanim to wszystko sobie jakość uporządkuję żeby pokazać na blogu, dzisiaj  zestaw w stylu lekko romantycznym. To moja nowoczesna  wersja tego stylu :-). Główną rolę tak naprawdę odgrywa  kapelusz i to chyba on  nadaje całości wyrazistego charakteru. 

Spodnie , bluzka i torebka- Zara
Kapelusz - nn
Buty- Nine West 












33 komentarze:

  1. Kapelusz piekny ,zreszta Ty cała piękna
    a gdzie to urlopowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ponownie wybrałam się do Grecji ale tym razem na Korfu :-)

      Usuń
  2. Piękny wygląd, drodzy Grażyna. Elegancki wygląd, stylowy, elegancki i ze wspaniałym rocznika dotyku. Koszulka z dekoltem Bardot, jest słodki. Spodnie wyglądają pięknie na tobie. I kapelusz dodaje wyposażyć elegancki szczegół jest doskonały. Świetna propozycja, piękną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje retro cudowne Grażynko, kapelusz super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, a najbardziej urzekła mnie w nim Twoja bluzeczka, za te odkryte ramiona, dopasowanie i ciekawy układ ramiączek:-). Cieszę się, że wyjazd się udał:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusz "robi" tę stylizacji bez dwóch zdań ale całość ciekawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie. Kapelusz to nakrycie głowy, ktore nie każdemu pasuje a Ty wygladasz w niem fantastycznie. Kształ dla ciebie idelany Pięnie wyglądasz w takiej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci w takim kapeluszu. Kojarzy mi się z Audrey Hepburn :-)
    Bardzo fajnie.
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz stworzony dla Ciebie:)))wyglądasz prześlicznie:)))cała stylizacja rewelacyjna:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Grażynko, jakie te zdjęcia cudowne!
    I kapelusz - prześliczny!

    Dobrze, że odpoczęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Grażynko super stylówka, kapelusz jest piękny i świetni w nim wyglądasz, bluzka też bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Początkowo myślałam że masz długą sukienkę, dopiero potem zobaczyłam, że nie 😊 super się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak elegancko... Przepiękny kapelusz, bardzo Ci w nim do twarzy! Pozdrawiam Grazynko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz. Świetne spodnie, spodobały mi się ;)P
    Zapraszam http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2016/09/blackbohodress.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie kapelusze. Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kapelusz! W pierwszej chwili myślałam, że to kombinezon. Fajnie zestawiona całość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny kapelusz, a cała stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Grażynko. Bluzka ma super krój.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona kapeluszem, po prostu piękny. Bluzka również świetna, bardzo ciekawy fason. Dama w czerni - super to skompletowałaś. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No kochana klasa, kombinezon jest boski !!!

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :) W dodatku rewelacyjny zestaw... życzę Ci w miarę bezbolesnego powrotu do rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci do twarzy w tym kapeluszu. Dekolt też jest bardzo twarzowy. Jednym słowem super. Czekam na fotki z wakacji. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny wakacyjny zestaw
    a w tym kapeluszu wyglądasz bosko

    OdpowiedzUsuń
  23. Kapelusz jak dla Ciebie stworzony.
    A bluzka z opuszczonymi ramionami sprawia, że wyglądasz mega kobieco.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie i bardzo stylowo, myślę że z szerokimi spodniami w "Hollywood style" też byłoby wspaniale. Doskonale Ci w kapeluszu .:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Romantyzm na czarno - taka jego wersja jest najciekawsza ;) Twarzowy kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapelusz...kapelusz jest OBŁĘDNY, wyglądasz w nim wystrzałowo i stylowo - retro we wspaniałym wydaniu! Też chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie! Kapelusik cudowny. A ten dekolt... ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kapelusz - super! A w ogóle, to cała stylizacja jest taka ... klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))