poniedziałek, 1 grudnia 2014

Andrzejkowa stylizacja i szalony gość na blogu :-)








Generalnie nie lubię słowa "stylizacja"  i staram  się  go używać jak  najrzadziej. Tym razem robię, to jednak świadomie bo na Andrzejki trochę się wystylizowałam :-))). Na  jeden wieczór zapuściłam włosy i spięłam w kucyk :D. Żółta  spódnica z koła połączona została z  czarną , prostą   bluzką. Do tego mała torebeczka  na łańcuszku, buty na obcasie i gotowe.

Dobra zabawa jest tylko wtedy gdy jest dobre towarzystwo. Moje  było  wyborowe. Przede wszystkim dzięki mojej  przesympatycznej i szalonej  koleżance Basi:-)

Spódnica - Asos
Bluzka- Orsay
Torebka- New Look
Buty- Ryłko
Naszyjnik- nn



























59 komentarzy:

  1. Masz rację w Andrzejkach, Sylwestrze i innych okazjach najważniejsze jest dobrze się czuć i świetnie się bawić, bez dobrej stylizacji do miejsca i czasu nie byłoby tak dobrze, żeby nie czuć na takiej imprezie jak "ubogi krewny". Ty Grażynko wyglądasz tu rewelacyjnie, niby bardzo prosto ale...., fajnie ci w takiej fryzurze i dużooooo młodziej. Widać że Basia lubi się bawić, osobiście wszystkie Baśki jakie znam to freeki, zawsze szalone na maksa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Murowany sukces zagwarantowany, jeśli do imprezy się przygotujemy. Najważniejsze żeby podejść do tego wydarzenia rzetelnie ale z poczuciem humoru. Tobie udało się to znakomicie. Fantastycznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka i włosy dają fajny pazur....pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja super (piękny naszyjnik ! ), ale wolę Cię w prostych włosach do lini brody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super! - a włosy zapuszczaj, bo odjęły Ci 10 lat. ***))))

    OdpowiedzUsuń
  6. moja droga a nie myślałaś o zapuszczeniu włosów? bo bardzo Ci do twarzy w tej fryzurce :)
    całość też świetna, spódnice kradnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja udana /naszyjnik świetny/, ale wolę Cię w prostych i dużo krótszych włosach. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wystylizowałaś " się rewelacyjnie i widać że zabawa była fajna i w miłym towarzystwie. Obie wyglądałyście pięknie !!! Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też przyłączam się do głosów mówiących, że "stylizacja" jak najbardziej udana ;)
    chociaż przyzwyczajona jestem do Twojej krótkiej czuprynki, to uważam, że w takich "zapuszczonych" włosach też Ci bardzo ładnie :)!
    spódnica - śliczna!
    a za sprawą jej koloru, to zgrałaś się stylizacyjnie z koleżanką ;) tak na sto procent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna stylizacja, chociaż buty mogły być nieco lżejsze, te są OK, pasują do włosów :) no i fryzura bardzo mi się podoba tak dziewczynka z ciebie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam nad butami. Nawet wzięłam na zmianę lżejsze. Jednak postawiłam na wygodę :-)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podobasz w tym wydaniu, mam na myśli też włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci ślicznie w długich włosach !!! :),świetna spódnica!! no i widzę impreza zaliczona do udanych :)
    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiednia "stylizacja" :) do okazji, świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wyglądasz!!! Super fryzura, zapuszczaj włosy!!! :) Kręcone czy proste, ale w długich bardzo ładnie Ci!!! Pozdrawiam :)
    http://fashionliloo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Achh ten Twój elektrrryzujacy kolor wlosow :DO
    Stylizacja cudna ! Fajna ta long spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Grażynko, wyglądasz REWELACYJNIE !!! Ja skróciłam, Ty zapuściłaś :) GENIALNA fryzurka.
    pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute skirt and perfect look dear! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjawiskowe dziewczyny! Muszę jeszcze dodać, że włosy wymyśliłaś super! U Ciebie zawsze odważne barwy ale bardzo Ci pasują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnica wyjatkowo poekna, lekka!! Buciki jedynie powinny byc delikatniejsze lub z odkryte:)
    Wlosy swietnie wystylizowane... widac wybornie sie bawiliscie, humor Wam dopisywal:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne jestescie Dziewczyny!!! Fajnie, ze zabawa sie udala - a swietny wyglad to juz polowa sukcesu;);)
    Genialna "stylizacja" Grazynko - w tej fryzurce wygladasz ja nastolatka!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądacie - największym atutem Waszych stylizacji jest naturalny i szczery UŚMIECH :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja w takim razie czekam na długie i naturalnie kręcone włosy ;);)
    Bardzo podoba mi sie ta energetyczna spódnica , nie pierwszy zreszta raz :)
    Mnie jakos tak niespostrzezenie minęły i gdyby nie blogi pewnie wogole bym zapomniała o Andrzejkach

    OdpowiedzUsuń
  23. Czadowo wyglądasz Grażynko..super połączenie żółci z czernią..i ten kucyk...fajowo..
    koleżanka tez niezłe ciacho..udany duecik dziewczyny :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez mam takie dopinane włosy, to fajna sprawa, mozna zaskoczyć znajomych. Obie fajnie wyglądacie dziewczyny, szkoda, ze nie dostałaś lepszych zdjeć koleżanki, takich, aby lepiej mozna było zobaczyć jej sukienkę. Jednak rozumiem, ze to jest Twój blog i Ty jestes nr 1 , ona jest tylko gościem, jak sama zaznaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. :-)Zaskoczenie było ogromne , a najbardziej zaskoczyłam mojego męża ale miał minę hahaha. Co do sukienki Basi, to wiem, że kupiła ją w Mohito. Zupełnie nie chodzi o to, że ja jestem nr 1, Basia jest po prostu tak zwariowana, że nie można jej było zrobić " normalnego" zdjęcia, a te które zrobiono są zbyt osobiste :-)

      Usuń
  25. jak Ci ładnie w tych dopinanych włosach :D cudowna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie wyglądałyście wspaniale. Uwielbiam energetyczne kolory.
    Oj fajnie Ci w tych włosach! Mam nadzieję, że wytrzymasz bez obcinania do wiosny. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale dwie szalone laski !! widać,że energia Was rozpierała haha i dobrze :)
    Obie macie stylówy jak się patrzy !! Pewnie najładniejsze na sali ,haha !!
    W takich włosach Ci na prawdę dobrze,zostaw je na dłużej !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW,WOWO,WOW!!!!! Grażynka wystylizowałaś się idealnie!!!!!
    Super kiecka! No, a włosy, to już całkowity szok! I ekstra Ci w nich!
    Hahaha, widać, że bawiłyście się świetnie! Uśmiane i na maxa:D
    Basia też ekstra wygląda! Śliczna kobieta!
    Obie laski!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. przecudowną masz spódnicę! z chęcią by Ci ją zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale jesteście fajne babeczki, a jakie rozbawione i z klasą! buzia sama się do was smieje. Cytrynka i pomarańczka, tak o was pomyslałam Grażynko! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestaw bardzo mi się podoba, uwielbiam takie kontrastowe połączenia. Będę chyba jedyna, która nie zachwyca się włosami, ale taka jakaś ugrzeczniona jesteś w tym kucyku, ja wolę CIę w Twoich krótszych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziewczyny jak maliny!!! Pięknie wyglądacie!!! A Twoje włoski Grażynko to coś wspaniałego. Świetny pomysł na fryzurkę :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale z Was laseczki!!! Nie myslalas zeby miec takie dlugie wlosy? Tzn.wiem ze zapuszczasz ale nie wiem czy az tak dlugie a pieknie wygladasz!!:) zapomnialam ze byly andrzejki;)

    OdpowiedzUsuń
  34. tytuł bloga totalnie nietrafiony ;) , bo nie odzwierciedla rzeczywistości, ja tu nie widzę nieco starszej dziewczyny tylko nastolatkę :) Cudnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ale metamorfoza Grażynko, w tych włoskach wyglądasz jak dziewczynka - fantastycznie!! Bardzo pasowałaby Ci taka fryzura, zapuszczaj włosy :)
    I świetna "stylizacja", mimo, że też nie cierpię tego słowa :) hehe
    Super wyglądasz, na prawdę! :)
    Pozdrawiam
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteście cudne:)))świetnie wyglądasz a włosy super:))))zapuszczaj:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna spódnica, piękny kolor, ślicznie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  38. A nie myślisz o zapuszczaniu włosów na taką fryzurkę? jak dziewczęco Ci w niej!
    bardzo ładna spódnica. Cała STYLIZACJA zresztą też;-)
    I Basia na deser, która jak widać zaraziła Cię energią.

    OdpowiedzUsuń
  39. jejuniu jaka cuuudna spódnica!!!!!!! przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  40. ja się nie umiem na stroju skupić bo tak mi się włosy podobają! :D
    Całość piękna i dziewczęca :) wyglądałaś świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Obie jesteś radosne i pięknie wyglądacie. I na pewno zabawa była na 102. Fajna taka odmiana z dłuższymi włosami. Pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  42. fajna stylizacja, dla mnie najlepsza spódnica :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądacie obie - z kolorami się zgrałyście.
    Bardzo mi się podoba Twoja fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bonitas y divertidas fotografías, preciosa tu falda. Besos

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialnie wyglądałaś!!! I bardzo bardzo dziewczęco :):)

    OdpowiedzUsuń
  46. Grunt żeby sie dobrze bawić! A czego jak czego ale tego Wam nie brakowało. Wyglądałyście szałowo!
    Zupełnie inaczej wyglądasz w kucyku :) Spódnica piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaaa cieee.. Dla mnie bomba! Wszystko do siebie fajnie pasuje :)

    Zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga.
    Dopiero zaczynam, jednak kilka wpisów się już pojawiło.
    Dodaję Cię do obserwowanych i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Grażynko zauroczyłaś mnie tym jak wyglądałaś, włosy koniecznie zapuszczaj :))

    OdpowiedzUsuń
  49. kOCHANA JAK ŚLICZNIE, CUDOWNE KOLORKI!

    OdpowiedzUsuń
  50. Super, bardzo pozytywne zdjęcia! Wyglądacie ślicznie dziewczyny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta fryzura i ubranie dodały Ci dziewczęcego wdzięku. Zachwycam się.

    OdpowiedzUsuń
  52. fryzura ujmująca serce - a kolorystycznie
    świetnie dobrałyście się - miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  53. Napatrzec sie nie moge na Twoja fryzure!!! Wygladasz o niebo mlodziej i sliczniej niz w krotkich wlosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczam włosy. Może uda mi się dotrwać do takiej długości:-)
      Dzięki :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))