środa, 8 kwietnia 2020

Trochę normalności






Bardzo jej potrzebujemy w tym trudnym  czasie. Dookoła  nas tyle ograniczeń i leku. Lęku o najbliższych, o pracę  i przede wszystkim o zdrowie. Już prawie miesiąc tkwimy w tej  rzeczywistości i  nikt nie wie ile to jeszcze potrwa...Dostrzegamy to  co wcześniej było niezauważalne, nieistotne  czy  tak naturalne, że  nie miało  to dla  nas znaczenia. 
Każdy ma swój sposób mierzenia się  z tą sytuacją. Nagle okazuje się że  robimy,   a w zasadzie umiemy robić   to o co wcześniej się  nie podejrzewaliśmy. Ja dość zauważalnie zwiększyłam swoją obecność w kuchni. Gotuję, piekę itp. Wypróbowałam już kilka przepisów na chleb, bułki. Pojawił się ciasta różnego rodzaju, a nawet pierogi!. Jednym słowem odkryłam u siebie całkiem niezłe zdolności kulinarne😋. Tylko w ilu kilogramach wagi się zamknę, tego nie wiem ...😃 .
Robiąc krótką przerwę i wychodząc z kuchni mam dla Was nowy wpis ciuchowy. Żadnych nowych ubrań od prawe  dwóch miesięcy ale  chyba coś sobie sprawię... :-)
Pozdrawiam i trzymajcie się zdrowo.🙋

Wełniana marynarka- sh
Sukienka, torebka, buty- Zara
Okulary- Bereshka










12 komentarzy:

  1. Witaj, Fajna stylóweczka, masz rację, odkrywamy swoje zdolności na nowo. Bułki wyglądają bardzo apetycznie, ja piekę chleb z mąki 1850, ciemny na zakwasie. Świetna sukienka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kreacja, ważne, by teraz z życia czerpać tylko to, co daje radość, uśmiech, co pozwala zapomnieć choć na chwilę o tej całej epidemii... Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy tęsknimy za normalnością:)))ślicznie wyglądasz,bardzo fajna sukienka:)))same pyszności u u Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety takie sukienki nie szczególnie do mnie przemawiają, jednak bardzo ładnie wyglądasz buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, tęsknimy za czymś co do niedawna było tak oczywiste...😕 Za jakimś ciuchem nowym też, nie powiem 😉 Super beże 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym trudnym czasie uruchamiamy tkwiący w nas potencjał. Natura dobrze nas wyposażyła. Mamy w sobie ogromne pokłady. Korzystajmy więc nich, nie dając się zwariować. Pozdrawiam serdecznie i życzę, mimo wszystko, radosnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Look super, stonowane kolory i połysk sukienki idealne! Wypiękniała nam ta ulica, bardzo lubię te okolice :) Wypieki fantastyczne :))) Dużo zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie same pyszności! :) Mniam. Ja też sporo piekę podczas siedzenia w domu. Sukienka również cudna, przykuwa uwagę.

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee, na moje oko póki co nie trzeba się obawiać kilku dodatkowych kilogramów :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Tak samo nie kupuje nowych ciuchów na wiosnę. Jeśli chodzi o uzupełnianie garderoby to bardziej myślę O lecie. Mam nadzieję że wtedy wszystko już będzie w miarę normalnie. Stylizacja super ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa całość, sukienka super, świetnie wyglądasz. Są jednak pozytywy tej kwarantanny, jest ślicznie modowo i jeszcze tak pysznie. Zdrowych i spokojnych Świąt, serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw napawa optymizmem.:)
    Oj tak, trzeba nam normalności.
    Wszystkiego dobrego życzę, zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))