piątek, 18 maja 2018

Soczysta zieleń



Soczysta zieleń było kolorem roku 2017. Lansowały go wielkie domy mody  i automatycznie ubrania jak i dodatki w tym kolorze pojawiły się w popularnych sieciówkach.
Mojej bluzki nie kupiłam pod wpływem tego ubiegłorocznego trendu bo mam ją w szafie od kilku lat i przy okazji przyznam , że cieszę się że ją zatrzymałam bo już  była spakowana z rzeczami do oddania.
Postawiłam  na bezpieczne zestawienie i połączyłam ją z  czarną spódnicą.

Bluzka- nn
Spódnica- New Yorker
Buty- Lasocki 
Koszyk- sh
Okulary- pamiątka z wakacji












10 komentarzy:

  1. Ach ten szmaragdowy - ciągle niedoceniony :) Super bluzka i fantastyczne sandały :) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała midi spódniczka! Te obszycie z gipurą widziałam kiedyś w spódnicach z ZOiO - https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham taką zieleń. Chętnie przytuliłabym tę bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej zieleni, do twarzy Ci! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię w takich "bezpiecznych" połączeniach :) Cudnie, że zachowałaś bluzkę, bo jest wspaniała, bosko z tymi opalizującymi zielenia okularami :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łączysz bezpiecznie, ale z pomysłem! Nudy u Ciebie nie ma nigdy!
    Piękna bluzka i koszyk...i kiecka:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczysta zielen to bardzo piekny i twarzowy kolor .... co doskonale widac na Twoich zdjeciach :) fajnie bardzo :)pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taki odcień zieleni. W połączeniu z tą spódnicą prezentuje się szczególnie pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódnica:))a bluzka urocza,bardzo lubię taki fason:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. I dobrze kochana, że zostawiałaś bluzeczkę w szafie! Kolor boski, ale ja mam słabość do zieleni od urodzenia:). Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))