poniedziałek, 21 maja 2018

PHENOMENTAL US - CHALLENGE 14



Folk to nie obciach / Always Funky Folk Ideas

Obecnie moda z chęcią wykorzystuje motywy ludowe. Może jeszcze z 10 lat temu nie ale dzisiaj  nawiązanie do tradycji etnicznych jest  bardzo popularne. Moda ludowa inspiruje się tradycyjnym polskim i europejskim wzornictwem. Hafty, koronki, ażury te elementy pojawiają się nie tylko na ubraniach ale i na dodatkach. 
Dzisiejsze wyzwanie  Grupy PHENOMENTAL potraktowałam "lżej". Nie ma w nim dosłowności ale jest  ażurowa bluzka i falbaniasta spódnica :-). Na moim blogu pojawiały się wpisy w stylu folk np: na ludowo    Zalipie  Torba z motywem ludowym.



A powyżej cała fenomenalna grupa🙋
















24 komentarze:

  1. SUPER !!!! Letnio, radośnie i baaardzo folkowo :) . Świetnie, że jesteś na z nami :) Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ślicznie:))bluzeczka piekna:))ja uwielbiam folk:)))super siateczka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw jest taki delikatny i urokliwy, świetlisty i pastelowy, wspaniałe wybielone tło, cudowne zdjęcia, piękna spódnica, niezwykła bluzka i idealne dodatki :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze i delikatne - przyznam, że tez coś takiego miałam na myśli....

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominają mi się stylówka sprzed lat. Ślicznie Grażynko😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Świetna stylizacja i torba rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny romantyczny folkowy zestaw stworzyłaś Grażyno.:)
    Pamiętam Twój post o Zalipiu. Zalipie ciągle na mojej liście.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ...bardzo fajny folk w wielkim mieście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Grażynko, śliczna spódnica i bluzka. U mnie ostatnio moda folk nie istnieje ale kiedyś miałam podobne stylówki. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna spódnica, bardzo takie lubię. Całość w tej samej tonacji kolorystycznej, bardzo fajny zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł i bardzo mi się podoba potraktowanie tematu. Wyszło bardzo interesująco i pięknie. Bluzeczka taka delikatna i z tą spódnicą bardzo mi się podoba. Torebka siatka wszystko podkręca, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoj folk jest bardzo w trendach ...tych najbardziej goracych :)) super :) buziaki Grazynko :)
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny look stworzyłaś Grażynko :) Bluzeczka jest prześliczna i ta spódnica...SUPER :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta siatka ekstra jest!!! Całość jak najbardziej folkowa! Taka Twoja i o to chodzi:)))
    Wspaniale wyglądasz!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja :)! piękna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódnica idealna na ciepłe dni. Bardzo pasuje do Ciebie taki styl Grażynko. A siatka cudo, ja zaopatrzyłam się w dwie - czarną i beżową, ale ta cukierkowa różowa też jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja. Wyglądasz promiennie. Zdjęcia też świetnie zrobione. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja,bluzeczka prześliczna,pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie wygrałaś ten Challenge :)


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to myślę, że ten folk cały czas się czaił. Kiedyś było więcej etno ze świata, Indii, wschodu itd. Teraz jakby więcej naszego, to znaczy nawiązującego do rodzimej ludowszczyzny. Twoja spódnica falbaniasta przypomina mi lata '80, kiedy byłam jeszcze w podstawówce był szał na takie. Szyło się z pieluch, na pewno pamiętasz ;) Fajowa stylizacja, z katanką, na luzie - super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakże, pamietam i jeszcze farbowało się te pieluchy hihi. Moja spódnica przerobiona z z maxi sukienki ;-)

      Usuń
  21. Kurczę i znowu przegapiłam, a odnalazłabym się w tej tematyce w 100% :(
    Uwielbiam hafty, koronki i ażurkowe wycięcia ajćććć i mam w szafie :(
    Fantastycznie wyglądasz kochana <3
    Bluzka mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne połączenie :-))) Rewelacyjna spódnica.... :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba Twoje wydanie folku :). Niby folk, a nie folk. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))