poniedziałek, 19 lutego 2018

HOT - NIE TYLKO "BLUE VELVET" - NOT ONLY 'BLUE VELVET


 Ależ mi miło, że tym razem udało mi się dołączyć do  zabawy. Zawiązana na Fb grupa Phenomenal Us tym razem przedstawi swoje  wariacje   na temat aksamitu i weluru. Mi było o tyle łatwiej, że zdjęcia już miałam na  dysku.
 W roli głównej aksamitny garnitur, który garniturem nie jest tak naprawdę, gdyż spodnie i marynarkę kupiłam oddzielnie. Pokaże dwie jego wersje:

Pierwsza propozycja wizytowa , a dokładnie świąteczna bo w takim zestawie odwiedzałam rodzinę  w czasie świąt. Pod marynarkę założyłam jedwabne body z wiązaniem przy  szyi. 








Druga propozycja wieczorowa. Tak prezentowałam się  na imprezie  andrzejkowej. Złota bluzka, mała torebeczka na łańcuszku i duuuże kolczyki. Tutaj widać jak sztuczne światło wydobywa walory aksamitu. Dodam , że te zdjęcia robione były telefonem. 









22 komentarze:

  1. Ten garnitur skradł moje serce
    Obie wersje bardzo mi się podobają, a Ty wyglądasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak... u mnie podobny pomysł:). Twoja wersja bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba i jest taka wytworna. Nie mam nic złotego , ale dzięki Tobie czuję się zainspirowana by spróbowac :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda Twój "garnitur" w obu wersjach. Aksamit to jednak bardzo kobiecy i elegancki wybór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Welur i aksamit zawsze kojarzył mi się z elegancją i luksusem. Koniecznie w kolorze granatowym lub czarnym. Miałam marynarkę taką, którą zakładałam na różne okazje.
    Świetnie wyglądasz w tym komplecie Grażynko. A ta elegancka złota bluzeczka uczyniła z tego zestawu strój wyjątkowy. Pięknie wyglądasz.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały garnitur i cudne obie propozycje, choćiaż imprezowa, sensualna u mnie przoduje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem garnitur prezentuje się pięknie a Ty w nim:)))ślicznie wyglądasz:)))fajnie że dołączyłaś do zabawy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny garnitur i obie wersje bardzo mi się podobają, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Garnitur prezentuje się rewelacyjnie...jak schudnę 6 kg to tez sobie taki sprawię. Wersja I z bluzka wiązaną u mnie na I miejscu. To chyba przez sentyment do kokard. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie propozycje na wielki plus, taki garnitur to skarb, daje tyle możliwości, do wykorzystania na wiele okazji. Pozdrawiam serdecznie Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie garnitury! to szyk, elegancja i klasa! :) cudownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie propozycje baaardzo mi się podobają. Ze złotą bluzeczką - cudnie!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna elegancka stylizacja:) bardzo podoba mi się ta marynarka i spodnie :) SUPER kochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham garnitury, a te welurowe są dla mnie po prostu idealne. Propozycja andrzejkowa przepiękna :)))) Kisses - Margot :)))
    P.S.
    Fajnie, że dołączyłaś do zabawy :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam nic welurowego ani sztruksowego, ani z welwetu, garnituru też nie ma, a patrząc na Twoje zdjęcia nabieram ochoty. Grażynko obie propozycje świetne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycam się Twoim garniturem i załuję, że nie mogę sobie pozwolić na taką stylóweczkę, bo to nie na moją figurę, jakoś dodaje mi podwójnej objętości. Grażynko, Ty wyglądasz przepięknie w obu wersjach !!! Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow its awesome dear..!! i love both proposals look fabulous on you..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  17. Wersja wieczorowa świetna! Bo aksamit jest taki wyjściowy. No i masz tu świetną bluzeczkę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Garnitur...nie garnitur rewelacja !!! w obydwu zestawach prezentuje się świetnie:)
    Grażynko, mistrzowsko to wszystko ze sobą komponujesz:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))