wtorek, 12 grudnia 2017

Spodnium - klasyka





Spodnium. Z pewnością zakładając go do biura  czy na oficjalne spotkanie wyglądamy elegancko i co najważniejsze profesjonalnie. Pisząc tego posta oglądam  naszych ministrów w Pałacu Prezydenckim i tak sobie myślę, że tam też by się sprawdził :P  Chociaż w tym przypadku wyglądać profesjonalnie to nie znaczy wcale, że takim się jest...( delikatnie rzecz ujmując).
Moje spodnium zamówiłam w Bonprix. Tkanina poliester  ma swoje zalety, przy kilkugodzinnym siedzeniu za biurkiem nie ma śladu po jakimś zagnieceniu. Marynarka dłuższa, wcięta w talii, długie klapy. Spodnie klasyczne o prostych nogawkach  lekko zwężające  ku dołowi. Spodobały mi się też czółenka w brązowym kolorze, które znalazłam na stronie sklepu i wydaje mi się że dobrze pasują do całości.  

Spodnium- tutaj
Czółenka- tutaj
Bluzka- C&A
Okulary- Dolce Gabbana






















25 komentarzy:

  1. Klasyka w pięknym wydaniu:))świetnie dopasowałaś bluzkę:))wyglądasz bardzo ładnie:))moja córka kupiła sobie podobny garnitur:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bardzo elegancko w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie przepadam za spodnium, ale może do tego muszę po prostu dojrzeć :P hehe
    za to bardzo podoba mi się bluzka- za swoje wzory i wyraźne kolorki, ktore uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, elegancko i klasycznie :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamietam jak bylam mala i mama moja zawsze nosila garnitury:) Uwielbiam je chodz sama żadnego nie posiadam:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko :) Piękny garnitur - warto taki mieć :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię spodnium. To klasyka, szyk, elegancja i kobiecość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eleganckie to spodnium :) bluzka również zachwyca Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie i elegancko wyglądasz. Bluzeczka fajnie przełamuje formalny charakter zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Celna uwaga z tym profesjonalizmem :) Spodnium bardzo eleganckie...

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie wyglądasz Grażynko! A bluzka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w kobiecym garniturze, z klasą i bardzo szykownie, co do koloru butów, idealne dobrane, z czerwonymi byłoby zadziornie, a nie biurowo. Cudny zestaw, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Grażynko, rewelacja! Spodium bardzo mi się podoba, lubię takie, a Ty wyglądasz świetnie i bardzo profesjonalnie!!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Pani wygląda! Bluzka ciekawie komponuje się z klasycznym oficjalnym strojem co nadaje ciekawy efekt :)
    Obserwuje i bardzo pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już ci to pisałam, jesteś dla mnie glamour ;) kwintesencją glamour ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancko:) Pięknie dopasowana koszula, która jest takim kobiecym elementem tego formalnego zestawu :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakasowałabyś wszystkie posłanki!
    Rewelacyjnie wyglądasz!!!
    Bo klasę, to trzeba mieć...Żaden ciuch nie pomoże jak komuś słoma z butów wystaje;) A w naszym sejmie...to już sama wiesz jak jest...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepadam za garniturami w damskiej odslonie :))) Masz racje ten ma fajny fason i polaczenie go z taka bardzo kobieca bluzka dalo wysmienity efekt :)) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasa!!! <3 <3 Piękny kolor i fason spodnium <3 Ciekawe jak bym wyglądała w czymś tak eleganckim...hm....;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny kolor tego kostiumu, fajny kròj. Bluzka to kropka nad I. Pieknie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Doskonale Ci w tym kolorze ! Muszę sobie taki garnitur sprawić na wiosnę 😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba połączenie granatu z fuksją. Świetnie wyglądasz ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))