niedziela, 15 października 2017

Co skradło moje serce...? ZAFUL






Już kilka razy miałam okazję  pokazać Wam ubrania z Zaful.  Tutaj - sukienka, tutaj - futrzak, a tutaj - torebka. Być może ktoś  będzie miał inne zdanie ale moje dotychczasowe zamówienia  zadowalały  mnie w 100 %. Ciekawe fasony, kolorystka. Sklep świetnie podąża za trendami i wie "co w trawie piszczy". Zupełnie  nie odbiega od tego co np.  w Zarze, a ceny z pewnością dużo niższe. 
Przymierzam się do tego żeby coś dla siebie wybrać. Poniżej kilku moich faworów.
Zgadniecie co wybiorę? 🙆
Zapraszam do klikania, oglądania i komentowania:-)




























































21 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy Cię zainspirowałaś:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobała spódnica :) Ma fajny krój i śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica, szare futro i botki - już Cię widzę oczami wyobraźni w tym zestawie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładne ale marynarka podoba mi się najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście fajne rzeczy. Urzekły nie 3 rzeczy - kolorowa torba, żółty płaszczyk i sweter z aplikacją na rękawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, moja marynarka :-) Buty z wężowej skóry prezentują się bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że ciekawe rzeczy na ten sklep w ofercie. Buty są świetne. Nie pogardziłabym też brązową bluzką i torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te botki są fantastyczne- ciekawe jak na żywo wyglądają, bo sama dumnie bym takie nosiła <3
    miodowy plaszczyk rownież mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie, spódnica i sukienka fantastyczne! <3 Reszta również ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ubranka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne rzeczy wybrałaś :) W zasadzie nie mam faworyta :) Poklikałam :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jak zrobię zamówienie to trafiam na świetny przegląd :(

    Buziaki:*
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta ostatnia sukienka ;) 16,48 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great choice !!I like that boots & skirt.
    I am your new follower. hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/ & Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. No i mam problem ....bo podoba mi sie wszystko :)Ale poniewaz mam faze na sukienki to o niej pomyslalam w pierwszej kolejnosci :)
    ale poklikalam na kilka rzeczy :) pozdrawiam Grazynko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obstawiam spodnie, botki lub płaszcz w kratę:D Ewentualnie całą trójcę:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarkę w niebieskie kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))