wtorek, 23 maja 2017

Złoto na co dzień




O noszeniu błyszczących ubrań i dodatków było  już tutajtutajtutaj i jeszcze tutaj
Sama nie wiem kiedy okazało się, że przybywa mi połyskujących ubrań i  całkiem dobrze czuję się w tym stylu. Dzisiejsza propozycja to złota bluzka z  baskiną ( a miało się ich już nie nosić tzn. baskinek) połączona z  białymi spodniami. Chciałam aby całość  była mimo złotego koloru była stonowana dlatego dobrałam karmelową torbę. To mój nowy nabytek ze sklepu DressLily. Torba jest rewelacyjna, to kolejny świetny wybór. Mam już jedną torebkę z tego sklepu - Klik i szczerze polecam.
Musze jeszcze wspomnieć o biżuterii. Ci którzy śledzą mojego bloga od początku może trochę  się zdziwią bo zawsze mówiłam, że kocham dużą, kolorową biżuterię. Im większa tym lepiej. Zresztą  sama przez długi  czas robiłam ją dla siebie i innych. I tutaj też trochę  się zmieniło :-)).  Na delikatny trzyczęściowy naszyjnik skusiłam się w sklepie YOINS. Ładnie się prezentuje, prawda ?  😍😃

Bluzka - Zara
Spodnie- Monnari
Torba- DressLily
Naszyjnik- Yoins
Okulary- eCarla
Buty- Nine West
















Torba - Klik






Naszyjnik - Klik




38 komentarzy:

  1. Tak się cieszę, że trafiłam na Twój blog. Od pewnego czasu zastanawiam się, czy nie zacząć blogować po angielsku, w Stanach jest dużo blogów pisanych przez kobiety po 30-tce albo po 40-tce. U nas blogują głównie dzieci, a jeżeli trafi się dorosła blogerka to zazwyczaj jest to mama opisująca w postach swoje pociechy... Tak jakbyśmy my - dojrzałe kobiety - nie miały prawa mieć swoich pasji. Świetna stylizacja, wyglądasz fantastycznie na każdy zdjęciu! Zaobserwowałam i idę obejrzeć wcześniejsze stylizacje!
    Zapraszam do mnie: http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Altea, wcale nie jest mało dobrych blogów dojrzałych kobiet, ja przedstawiam ich blogi na swoim, zapraszam więc, a Grażynka jest super blogerką, jedną z pierwszych jakie zaczęłam obserwować, u Grażynki nigdy nie jest nudno

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz i cieszę się ogromnie, że tu wpadłaś :-) Kiedy ja zaczynałam pięc lat temu naprawdę niewiele było blogów które prowadziły " nieco starsze dziewczyny" :-)) Teraz jest o wiele lepiej. My tu też mam swoją przestrzeń :-))

      Usuń
    3. Rzeczywiście przed 10 laty w blogosferze były tylko blogi dzieci. Wiem, bo wtedy byłam w niej chyba jedną z pierwszych dojrzałych blogerek i to mocno dojrzałych :).Od tamtej pory ciągle ich przybywa. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Wyglądasz pięknie Grażynko i nawiązując do tego co piszesz o biżuterii, to duże zmiany u Ciebie od roku, fryzura, trochę figura :) Przejrzałam wstecz Twojego bloga w poszukiwaniu tuniki w gwiazdki, bo wydawało mi się, że kiedyś taką pokazywałaś, a chciałam nawiązać do tego u mnie, niestety nie znalazłam :( Natomiast po tym przeglądzie mogę powiedzieć, że jakby dojrzałaś i na pewno wysubtelniałaś, co mnie napawa nadzieją, że może jest to zaraźliwe ;)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne połączenie. Złoto pięknie wygląda ba twojej opalonej skórze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycił mnie top:) Świetny zestaw:))

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękna stylizacja :) Ta bluzeczka w połączeniu z białymi spodniami wygląda rewelacyjnie, a Ty wyglądasz jak milion $ :) Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczysz Grażynko. W pozytywnym tego słowa znaczeniu. Wyglądasz fantastycznie. Bardzo lubiłam takie bluzeczki z baskinką. Fajnie, że jeszcze nie "zeszły ze sceny". A kolor? Idealny na lato. Torba skradła moje serce.
    Całość EXTRA. Miłego dnia i dużoooo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe góry! Kocham tkaniny i koloru. Spojrzenie z białymi spodniami piękne. Jej opalona skóra wygląda świetnie z tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna letnia stylizacja,jest taka nowoczesna. Bardzo podoba mi się ta złota bluzka. Dobrze, że baskinki jeszcze się nosi. One bardzo ładnie podkreślają figurę i tuszują niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Złoto świetnie komponuje się z opaloną skórą... ja sama lubię połyskliwe, ale srebrne, bo złoto jakoś mi nie za bardzo pasuje. Za to z wielką przyjemnością oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grazynko, coz tu wielce pisac
    kobieta zmienna jest
    a z twoim wyczuciem stylu
    kazda odslona jest inspirujaca, intrygujaca , piekna i niebanalna
    tym razem nie inaczej

    i choc dlugo zajelo mi przyzwyczajenie sie do blond wlosow
    to musze przyznac ze wygladasz bosko

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Piękna ta bluzka! Świetnie wyglądasz! :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jak letnio już u Ciebie!

    Bardzo ładny, komplet, pasuje do Ciebie taka kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wyglądasz wspaniale:) cudowną masz bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonały look,torba cudnaaaa!!!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze Ci w złocie, do opalonego ciała to super zestaw, śliczna jest ta bluzka, ale i torba bardzo mi się spodobała, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta bluzka; całość też :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja ;-), bardzo ładna bluzeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę mamie koniecznie pokazać Pani bloga, bo macie bardzo podobny styl... na pewno jej się spodoba i zdobędzie Pani wierną obserwatorkę. pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa jest ta bluzeczka. I kolor i fason oraz bardzo twarzowa.
    Naszyjnik też śliczny. No i widzę ładną opaleniznę.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygladasz pięknie w złocie:))i taka już opalona jesteś:))świetna stylizacja:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. hahaha właśnie pokazałam u mnie złotą spódniczkę - a tu widzę Ty prezentujesz tę przecudną bluzkę :)))) . Wyglądasz rewelacyjnie !!!!! Pozdrawiam - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie <3 super bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Złoto na co dzień? Toż to strzał w 10! Wyglądasz genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Wygląda rewelacyjnie przy takie opaleniźnie<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zauwazylam blad w tytule . Nie powinno byc zloto na co dzien a zloto dla najlepszych :))))) kapitalna stylizacja :) czasami 2 slowa mowia wszystko :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjnie wyglądasz w tej bluzeczce, jest genialna :) i te buty

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz przepięknie, wszystko idealnie do siebie pasuje, świetne okulary przeciwsłoneczne :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycasz Grażynko, pięknie i już, co tu dużo pisać...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  29. Taaaką bluzkę do białych spodni to i ja bym chętnie założyła, wyglądasz przeslicznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wygląda ten połyskujący top. Torba też świetna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Grażynko, piękna złota bluzka zestawiona z białymi spodniami rewelacja.Całość zachwyca, wyglądasz pięknie :):):)
    Irena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))