czwartek, 27 kwietnia 2017

Kolorowa maxi i kolorowa torebka


Ramoneska była już niejednokrotnie na  blogu, to ta część garderoby, która pasuje naprawdę do wszystkiego. Spódnicę mogliście oglądać w tym poście. Nowością jest torebka od  DressLily,  którą powiem nieskromnie jestem zachwycona😀. Tyle o samej stylizacji. Oglądajcie i komentujcie. 🌝
Ja dzisiaj tylko na  chwilę do pracy, a potem pakowanie i.....kilka dni w baaaardzo interesujących miejscach. Zwiedzajcie ze mną. Zapraszam na Instagram i FB. Udanego weekendu. 

Torebka - Tutaj- Klik
Spódnica- Boohoo
Buty- Venezia
Ramoneska- Pull end Bear
Okulary- Ray Ban 

















27 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka - widziałam ją już u jednej dziewczyny i już wtedy mnie zachwyciła :-)) Cała stylizacja na duży plus :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca jest ta spódnica i z torebką paskami super się komponuje, także z okularami i pomadką, świetne zgranie graficzne tych elementów, klasyczna czarna reszta pięknie ten look uzupełnia, jestem zachwycona :) Firmę Boohoo bardzo lubię, mam 2 super zdobycze z niej :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam tę spódnicę, jest bardzo efektowna. Stylizacja rzucająca się w oczy ale nie nachalna. Mnie się podoba, ja lubię kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE megaaaaaa:** Spódnica najpiękniejsza

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska zawsze na czasie :)
    Jestem pod wrażeniem jak pięknie potrafisz wszystko dobrać i dopasować i wyglądasz w tym świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka świetnie komponuje się z kolorową spódnicą. W takiej stylizacji nie można przejść niezauważonym. Za ramoneskę jej twórca powinien otrzymać Nagrodę Nobla.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje kolory:)))śliczna maxi i bardzo ładna torebka:)))ramoneska wszystko pięknie scala:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnica boska, pamietam ja z poprzedniego posta
    i choc to nie moja stylistyka to poszlabym w takiej choc raz na spacer

    dla mnie ona jest gwiazda

    milej wyprawy i czekam na zdjecia na blogu
    innego medium pozeracza czasu boje sie uzywac

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wyglądasz rewelacyjnie a spódnica jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie!!!! Niewiele więcej można tu napisać, bo ta spodnica jest tak zachwycająca, że będzie mi sie śniła po nocach

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale extra wyglądasz! Super ta spódnica! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  12. Au que el bolso es muy bonito, mis ojos se van a la falda..!!! es preciosa y muy llamativa!!!

    el blog de renée

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście torebka jest przepiękna. Życzę udanego wyjazdu i szczęśliwej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnicę masz genialną, zdjęcia też (jak zwykle) zachwycają!

    Udanej majówki w takim razie - wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajćććć niesamowuta kiecka ! taka radosna i energiczna- obyś tymi kolorami przywołała już do nas tą wiosnę na dobre :D

    Rozumiem, że majówkę już zaczynacie ?
    udanego wyjazdu :)
    Ja śledzę na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka wpadła mi w oko, jest świetna. Udanego wypoczynku...pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja, spódnica jest rewelacyjna ma piękne kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiecka jest przepiękna, a torebka pasuje do niej idealnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz racje torebka swietna ale spodnica w niczym jej nie ustepuje:))) super look :) pozdrawiam Renata.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super !!! Uwielbiam takie INNE rzeczy - nie koniecznie takie, które są w każdym sklepie. Udało Ci się stworzyć super stylizację :) :) Miłego podróżowania ;) - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ladna torebeczka i fantastyczna spodnica. Taka falbanista i kolorowa cudownie pasuje do czarnej gory i butow!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, torebka rewelacja! cała stylizacja super)
    Odpoczywaj i zwiedzaj:) Na instagramie widzę wszystko na bieżąco:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie jest Ci w niej spódniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super look! I pięknie wyglądasz Grażynko:). Pozdrawiam, Renata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))