piątek, 16 grudnia 2016

Czerwona sukienka na święta





Ropoczął  się  gorączkowy przedświąteczny okres. Na  głowie  mamy nie tylko sprzątanie, gotowanie ale też odwieczne " W co się ubrać?" :-) Mam dla Was świąteczno - noworoczną propozycję. Czerwona sukienka z ...Biedronki :-). To jedna z  czterech sukienek, które powstały w ramach konkursu " Młodzi projektanci dla Biedronki". To już  czwarta edycja. Konkurs organizowany jest przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.  
Sukienkę przestawiam w dwóch wersjach.
 Pierwsza bardziej wytworna. Ze złotymi bucikami i futrzanym szalem.
Druga dla amatorek mniej eleganckich zestawów. Na sukienkę założyłam krótką, skórzaną kurteczkę i do tego zamszowe  botki na koturnie.
Ta i inne sukienki są w sprzedaży od 15 grudnia wyłącznie w wybranych sklepach sieci Biedronka.




















33 komentarze:

  1. U mnie też sukienka z Biedronki, ale inna, nad tą też się zastanawiałam, ale bałam się, czy mi nie poszerzy moich bioderek, dlatego wybrałam inny model. Pięknie ją Grażynko przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzenko. Też miałam problem z wyborem ale ostatecznie postawiłam na kolor :-) Miłego dnia. Pędzę do pracy :-)

      Usuń
  2. Ta czerwień jest super. Sukienka podoba mi się w obu zestawieniach, ale dla siebie zdecydowanie wybieram drugi. Zresztą podobny zestaw miałam na ślubie syna, tylko, że botki były skórzane na szpilce ( oj ) a sukienka, wtedy modna bombka z Solara, a nie z lumpeksu ;) Pięknie Ci teraz we wszystkich kolorach, które pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trafny wybór, świetna sukienka, piękne szpilki i śliczny futrzany szal.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromna , prosta, swietna , w drugim zestawieniu i sukienka i Ty prezentujecie sie doskonale ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo klimatyczne fotki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz w czerwieni ładnie, ale wydaje mi się, że materiał, z której ją uszyto, pozostawia wiele do życzenia, przykleja się do ciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cienka, lejąca dzianina miła dla ciała. W moim przypadku pewnie płyn elektrostatyczny by zniwelował ten efekt :-)

      Usuń
  7. Sukienka bardzo ladna i kolor swietny. Fason jest doskonaly, bo mozna ja nosic na wielkie wyjscia i male spotkania. Z szalem bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka sprawdzi się na wielu okazjach, a z czarną ramoneską jest dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, te sukienki są przepiękne!
    Niestety, w moich Biedronkach to śladu po nich nie ma już ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci kochana w czerwieni.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów strzał w dziesiątkę. Dziś Viganna Papina (stylistka, wizażystka, charakteryzatorka, kostiumograf) mówiła w telewizji, że mała czerwona, tak jak mała czarna, powinna znaleźć się w szafie każdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no- Biedronka miała dobry pomysł. Sukienka jest bardzo ładna i dobrze jej z ramoneską!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona sukienka MUSI być na Święta hahah - moja też już czeka ;) . Pięknie ją wystylizowałaś na wielkie wyjścia z etolą i złotymi szpilkami, a wersja sportowa jest idealna na wszystkie okazje. Super :) . Pozdrawiam przed świątecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz pięknie i bardzo świątecznie:)))lubię czerwone sukienki,mam w swojej garderobie dwie:)))bardzo ładne zdjęcia:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. lisek bardzo ładny :-) ja sobie niedawno granatowy kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy zestaw zdecydowanie lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest świetna, i jak widzę można ją wykorzystać na wiele sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wersja pierwsza jest przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygldasz obłędnie
    Nie pierwszy zreszta raz

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna sukienka i te złote szpilki powaliły mnie na kolana, na takie choruję już od jakiegoś czasu :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna sukienka i super etola, :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wahałam się między tym modelem, a czarną z dekoltem wycinanym w łezki. Ostatecznie padło na drugą (dziś wrzucałam u siebie), bo obawiałam się, że czerwona będzie dla mnie za ciepła. Tobie idealnie w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasyka w najlepszym wydaniu!!!! Wyglądasz obłędnie Grażynko! Pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  25. Uciekł mi ten wpis, a pamiętałam, że muszę skomentować!
    Bo zjawiskowo wyglądasz!!!
    Ze złotymi szpilkami jak księżniczka na zamku, a z botkami i w kurtałce jak nowoczesna księżniczka:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))