piątek, 23 grudnia 2016

Burgund i nagroda w konkursie DOMODI




Dzisiaj mam  dla Was propozycję w kolorach burgunda. To zdecydowanie kolor jesieni i zimy. Głęboki i wyrafinowany jak najlepsze wino. W zestawie postawiłam na dodatki w tym kolorze: futrzany szal, czapkę i kozaki łącząc je z czarną  bazą jaką jest płaszcz. Ten kolor stworzy dobry duet ze szmaragdową  zielenią, złotem  czy granatem. 
Tutaj np. możecie zobaczyć zestaw do pracy w takiej kolorystyce KLIK
Kilka dni temu okazało się że tą stylizacją wygrałam konkurs DOMODI  " Konkurs na stylizację"  gdzie nagrodą był bon na zakupy o wartości 250 zł :-)).

Płaszcz- Rinascimento
Futrzany szal- Boohoo
Torba- Gamiss
Kozaki- Asos
Czapka- nn












Chciałam jeszcze podziękować za miły prezent 





Przy okazji wszystkim moim czytelnikom składam życzenia

prawdziwie radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz uśmiechu i 

życzliwości na te świąteczne dni.


37 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej!!!!
    Grażynko tym kolorem strzeliłaś w 10! Wyglądasz Świetnie. Ten szal, kozaki i czapka... Dal mnie bomba!
    Grażynko, Tobie również życzę zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuszna wygrana! Bardzo udana ta stylizacja, piękne, różnorodne odcienie i faktury obu kolorów, na środku czerń w 3 odsłonach, zamknięta klamrą burgundu w pięknych elementach, i oba kolory pogodzone futrzanym szalem, naprawdę SUPER! Jestem zachwycona ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko, świetny zestaw ! czapka rewelacyjna, futrzany szal w moim guście a kozaków Ci zazdroszczę. Wyjątkowo służą Ci te kolory i wyglądasz bardzo energetycznie.
    Życzę Ci cudownych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, a zestaw świetny - jak wszystkie Twoje stylizacje. :-) Pozdrawiam świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, wcale się nie dziwię że wygrałaś konkurs ;-) Bardzo podobają mi się twoje kozaki i płaszczyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wesołych świąt i wielu tak pięknych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego, że wygrałaś, bo zestaw jest bardzo ładny!
    Kolorystyka przepiękna, stylistyka jawnie zimowa i już bardzo świąteczna :)

    gratulacje!

    i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję - ale wcale się nie dziwię - wymyśliłaś ten stój perfekcyjnie. Jestem zachwycona od stóp do głów ;) . Pozdrawiam świątecznie - Margot

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej, cudnie wyglądasz. Wesołych Świąt...cieplutko pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Grażynko, wcale się nie dziwię, że wygrałaś, mnie też od razu na ich stronie wpadła w oko. Stylizacja jest super. Moje kolory. Ja również życzę Ci wspaniałego czasu pośród kochających Cię osób. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się nie dziwię, że wygrałaś - ten strój to mega HIT ! Futrzak jest obłędny <3 Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo charakterna stylizacja , taki futrzany szal uwiedzie każdą kobietę:-)Gratuluję wygranej! Cudownych Świąt Ci życzę i wielu niespodzianek pod choinką :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastic look and cute boots! Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagroda Ci się należała! Gratulacje Grażynka!!!
    Zestaw rewelacyjny! Piękne kolory! Super buty i szal!
    Pogodnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej i pięknej stylizacji.
    Życzę Ci pogodnych, radosnych i wspaniałych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze Ci w tym kołoże i w tym doborze kreacji luźno a jednocześnie z nutą elegancji 🤗 Wszystkiego dobrego na Święta i poza nimi również 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja kocham takie duże otulające szale i etole! Sama się zastanawiam czy sobie takiej nie sprawić:)
    Wesołych Świąt życzę!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie jak zawsze kochana.

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    Życzy Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja, pierwsza klasa i zasłuzona wygrana. Bardzo lubię burgund. Wesołych Świąt www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Grażynko, gratuluję wygranej!
    Życzę Ci szczęśliwych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie kochających i bliskich osób :)
    pozdrawiam serdecznie
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, uwielbiam bordo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw bardzo trafiony, bardzo lubię burgund ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam ostatnio kozaki w tym kolorze i prezentują się pięknie. Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Burgund ma moc! Świetny zestaw. Szczególnie podobają mi się kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko dwa kolory, a taki odlotowy zestaw! To jest sztuka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluję wygranego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super stylizacja , uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz, piękne kolory. Szczególnie buty mi się podobają! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  29. nie dziwię sie, ze Twoja stylizacja wygrała, jest super! świetnie wyglądasz w burgundzie :) Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne kolory :D Gratuluje wygranej!
    http://drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranej:). Fajny zestaw, ostatnio też lubię bordo. Pozdrawiam serdecznie, Renata

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kozaki i do tego ten kolor. Super płaszczyk:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny look - pasuje Ci burgund. Ciekawy kołnierz, tez nosze się z zamiarem kupna choć ceny są dość wysokie. Gratulacje wygranej, ja również wygrałam ostatnio konkurs na DOMODI, miła niespodzianka, no i kolejna okazja do zakupów - tym razem darmowych:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super piękny zestaw kolystyczny , fantastyczne buty. Gratuluje wygranej -zasłużonej.Twój styl jest jak zawsze wyważony i awangardowy zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny ten burgund ! I świetna stylizacja:) Jak zwykle...
    Gratuluję prezentu i Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę :) Dużo zdrówka:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko piekne, bardzo mi sie podba ten zestaw. Rewelacyjne buty, czapa i szal! Plaszczyk ma piekny kroj i wspaniale polaczenie roznych materialow i faktur. Polaczenie pikowan z gladkowscia tkaniny wyglada bardzo interesujaco. Wygladsz w nim pieknie! Gratuluje nagrody! Pozdrawiam Cie serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))