wtorek, 20 grudnia 2016

Botki Rosegal i puchowy płaszcz




Zrobiło się na tyle zimno, że  czas  najwyższy wyciągnąć z szafy puchowy płaszcz. Ten typ okrycia skutecznie chroni  przed chłodem ale też nie wszyscy darzą go sympatią bo wcale nie jest łatwy do noszenia. Postanowiłam się  z tym zmierzyć. Każda kobieta wie, że tak naprawdę to buty są podstawą stylizacji. Umiejętnie dopasowanie ich do całości zestawu potrafi go podkreślić i wydobyć z niego co najlepsze. Podążając tym tokiem myślenia do puchowej kurtki założyłam wiśniowe botki z Rosegal.  Stabilne, sznurowane z cholewką nad kostkę. Wysoki obcas podniósł sylwetkę i nie sprawia że płaszcz ją przytłacza. Botkami cieszę się już jakiś  czas i okazuje się, że świetnie sprawdziły się także w innych zestawach. Zresztą wiśnia, bordo, burgund to kolory  które  będą  pojawiać się w kolejnych moich propozycjach. 

Buty - Rosegal
Płaszcz i  czapka - nn
Jeansy - DKNY
Torebka- Parfois
Sweter- H&M



















23 komentarze:

  1. Botki są przepiękne !!!! i ten wielki oversizowy płaszcz - idealnie i taaak modnie :) . Wyglądasz świetnie - niby luzik, a jednak elegancko. Pozdrawiam cieplutko - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, nonszalancki, oversizowy look. Podkręcają go cudownie botki, o czym piszesz i kwiatkowana torebka. Super Ci w tej ogromnej czapie, fajnie ponaciągany golf pod szyją, i cudny kolor pomadki do Twojej opalonej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, uwielbiam bordo kolory::)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtała solidna, piękna, idealna!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty i ciekawa torebka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki super, fajnie Ci w tej czapie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki rzeczywiście świetne!
    Trochę przypominają trzewiki noszone w XIX i na początku XX wieku - mam nadzieję, że nie obrazisz się za to skojarzenie, dla mnie to szyk szyku :)
    I bardzo lubię takie nieco retro obuwie ;)

    Szkoda tylko, że sama w nim tak dobrze nie wyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały zestaw jest świetny.
    Torba to taka wisienka na torcie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! A ta torebeczka mnie urzekła na maxa! :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie i oryginalnie:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/2016/12/portfolio-tygodnia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Botki marzenie! Przepiękne! :-) Cała ślicznie wyglądasz - modnie, stylowo i z klasą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja uwagę przykuła ta cudowna torebka i oczywiście buty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To fakt, że puchowe płaszcze i kurtki nie są łatwe do stylizacji, a ulica roi się od pań noszących takie ubrania. I wyglądają bardzo podobnie, natomiast dodatki potrafią ożywić puchową stylizację. Buty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Botki są rewelacyjne!!! Kolor mają piękny!!!
    Cały zestaw wymiata! Czapa ekstra:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznaje ze nie jestem miłośniczka puchowek, ale Twój płaszczyk naprawdę mi sie podoba! A buty - przepięknej urody.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, że buty na wysokim obcasie "podrasowują" taką stylizacje, jednak najczęściej, gdy pogoda wymaga takiego płaszcza, nie zawsze możemy w takich butach chodzić (śnieg, lód na chodnikach, śliskie błoto itd.). Twoje buty są piękne. Też ostatnio "zachorowałam" na burgundy. Pozdrawiam Cię serdecznie Grażynko i życzę zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, ja też mam botki wiśniowe, ale ciemniejsze wpadające prawie w brąz. Twoje bardzo kobiece, podkręcające nie jedną stylizację, moje do latania do pracy. Całość wyszła świetnie, na luzie, ale z pazurem. Pozdrawiam Babooshka Style.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja. Piękna torebka.
    Buty są świetne <3 Zapraszam do mnie na nowy post http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2016/12/wintercat.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te botki. Chciałam zamówić takie tylko brązowe, ale niestety nie było mojego rozmiaru. Widzę, że jest czego żałować, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne buty! Uwielbiam ten odcień czerwieni. Świetnie wyglądasz w tej stylówce. Ja chce sobie kupić takie spodnie: http://wisebears.pl/okazja/jeansy-damskie-moodo-39pln/, ale nie wiem czy w wieku 40 lat to jeszcze wypada? Ty napawasz mnie nadzieją, że w każdym wieku można nosić, to co się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne portaski- i bardzo podoba mi się, że przelamałaś ich luz i nonszalancję szpilkami :D
    czapucha rownież super!


    Wesołych Świąt :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz<3 cudowna torebka i botki<3 Wesołych Świąt!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))