czwartek, 22 września 2016

Retro w nowoczesnym wydaniu




Witam po urlopowej przerwie na blogu. Trochę  ciężko jest wrócić do rzeczywistości. Tym bardziej że naprawdę zrobiło się zimno. Odpoczęłam , poleniuchowałam, pozwiedzałam i to wszystko w świetnym towarzystwie :-) Zanim to wszystko sobie jakość uporządkuję żeby pokazać na blogu, dzisiaj  zestaw w stylu lekko romantycznym. To moja nowoczesna  wersja tego stylu :-). Główną rolę tak naprawdę odgrywa  kapelusz i to chyba on  nadaje całości wyrazistego charakteru. 

Spodnie , bluzka i torebka- Zara
Kapelusz - nn
Buty- Nine West 












33 komentarze:

  1. Kapelusz piekny ,zreszta Ty cała piękna
    a gdzie to urlopowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ponownie wybrałam się do Grecji ale tym razem na Korfu :-)

      Usuń
  2. Piękny wygląd, drodzy Grażyna. Elegancki wygląd, stylowy, elegancki i ze wspaniałym rocznika dotyku. Koszulka z dekoltem Bardot, jest słodki. Spodnie wyglądają pięknie na tobie. I kapelusz dodaje wyposażyć elegancki szczegół jest doskonały. Świetna propozycja, piękną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje retro cudowne Grażynko, kapelusz super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, a najbardziej urzekła mnie w nim Twoja bluzeczka, za te odkryte ramiona, dopasowanie i ciekawy układ ramiączek:-). Cieszę się, że wyjazd się udał:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusz "robi" tę stylizacji bez dwóch zdań ale całość ciekawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie. Kapelusz to nakrycie głowy, ktore nie każdemu pasuje a Ty wygladasz w niem fantastycznie. Kształ dla ciebie idelany Pięnie wyglądasz w takiej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci w takim kapeluszu. Kojarzy mi się z Audrey Hepburn :-)
    Bardzo fajnie.
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz stworzony dla Ciebie:)))wyglądasz prześlicznie:)))cała stylizacja rewelacyjna:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Grażynko, jakie te zdjęcia cudowne!
    I kapelusz - prześliczny!

    Dobrze, że odpoczęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Grażynko super stylówka, kapelusz jest piękny i świetni w nim wyglądasz, bluzka też bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Początkowo myślałam że masz długą sukienkę, dopiero potem zobaczyłam, że nie 😊 super się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak elegancko... Przepiękny kapelusz, bardzo Ci w nim do twarzy! Pozdrawiam Grazynko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz. Świetne spodnie, spodobały mi się ;)P
    Zapraszam http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2016/09/blackbohodress.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie kapelusze. Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kapelusz! W pierwszej chwili myślałam, że to kombinezon. Fajnie zestawiona całość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny kapelusz, a cała stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Grażynko. Bluzka ma super krój.

    OdpowiedzUsuń
  18. wow wyglądasz przepięknie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona kapeluszem, po prostu piękny. Bluzka również świetna, bardzo ciekawy fason. Dama w czerni - super to skompletowałaś. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No kochana klasa, kombinezon jest boski !!!

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz :) W dodatku rewelacyjny zestaw... życzę Ci w miarę bezbolesnego powrotu do rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci do twarzy w tym kapeluszu. Dekolt też jest bardzo twarzowy. Jednym słowem super. Czekam na fotki z wakacji. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny wakacyjny zestaw
    a w tym kapeluszu wyglądasz bosko

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapelusz jak dla Ciebie stworzony.
    A bluzka z opuszczonymi ramionami sprawia, że wyglądasz mega kobieco.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie i bardzo stylowo, myślę że z szerokimi spodniami w "Hollywood style" też byłoby wspaniale. Doskonale Ci w kapeluszu .:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Romantyzm na czarno - taka jego wersja jest najciekawsza ;) Twarzowy kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kapelusz...kapelusz jest OBŁĘDNY, wyglądasz w nim wystrzałowo i stylowo - retro we wspaniałym wydaniu! Też chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie! Kapelusik cudowny. A ten dekolt... ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kapelusz - super! A w ogóle, to cała stylizacja jest taka ... klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))