wtorek, 11 marca 2014

Zakupy w adl i weekend z BMW

Dzisiejszy post piszę ze szczególną przyjemnością, a wszystko to  dzięki niespodziance jak mnie spotkała podczas  zakupów  w  sklepie  adl  w Galerii Rzeszów. 
adl to turecka marka,  która otworzyła pierwszy sklep w Polsce, a dokładnie w Rzeszowie. Marka  ta oferuje  ubrania  biznesowe, codzienne i wieczorowe. Ubrania są przede wszystkim modne, nowoczesne i nietuzinkowe.
Wspomnianą niespodzianką okazało się  zaproszenie przekazane mi  przez sklep adl od BMW Auto Premium w Świlczy na jazdę  testową luksusowym samochodem BMW X1. 
Na weekend  stałam się  właścicielką  pięknego i komfortowego samochodu :-)

Bardzo dziękuję przemiłym Paniom ze sklepu adl w Galerii Rzeszów oraz Pracownikom Salonu BMW Auto Premium w Śwliczy :-)

Spódnica - adl
Koszula - adl
Buty- Zara
Marynarka - Hugo Boss
Okulary- River Island
Torebka- Atmosphere 




Dni otwarte w BMW Auto Premium w Świlczy







Jeszcze kilka drobnych wskazówek i w drogę :-)











Poniżej koszula i spódnica z adl w pełnej okazałości 










53 komentarze:

  1. Klasa!!! Wyglądasz bosko, kobieta biznesu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no kochana, tylko pozazdrościć :) Piękna kobieta w pięknym samochodzie- wszystko na swoim miejscu :) Wyglądałaś wspaniale, tak świeżo, delikatnie i wiosennie :) Spódnica midi jest cudowna i ten kolor <3 Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, idealny look do takiego fajnego wózka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie niezwykle miła niespodzianka. Wyglądasz obok samochodu, w, przed, w każdym miejscu bardzo elegancko i kobieco w tym zestawie. Wcale się nie dziwię, że Tobie wręczyli kluczyki na jazdę próbną. Pozdrawiam slonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak sie auto spodobalo? Swietnie sie prezentowalas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Samochód jest fantastyczny. Automatyczna skrzynia biegów sprawia, że komfort jazdy jest niesamowity :-)

      Usuń
    2. Elegancka kobieta i elegancki samochod :) wygladasz cudnie!!!

      Usuń
  6. No kochana, pasuję Ci to autko !!! Co do twojej stylizacji, oniemiałam!!! Po prostu brak mi słów i tyle oooooooooo!! Wszystko mi się podoba, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow cóż za wyróżnienie. Gratuluje serdecznie. Cudownie wyglądałaś w tym pięknym, pastelowym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodniczka+koszula.. elegencja, szyk, klasa. Normalnie bizneswoman jak sie patrzy! Slicznie wygladasz w takich kolorkach! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że pasuje Ci ten samochodzik. Mogliby Ci go sprezentować:):):) Stylizacja fajnie pasuje do chwili.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie:))samochód może być Twój,bardzo do Ciebie pasuje:)))Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne połączenie kolorów!!! I ta spódnica - genialna w każdym calu!!!
    Trochę nie w sos mi marynarka, bo nie lubię takich "guzikowych", ale kolor też ma cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz Grażynko Ty jesteś klasą sama w sobie ! Masz ogromne wyczucie i kolorów i fasonów w których Ci idealnie !!! Piękna spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie :)) świetna spódnica :)) też przymierzałam się do X1, niestety jest troszkę za mała, przyzwyczaiłam się do suva i chyba będę wybierać między X3 a X5 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o takim autku!!! a TY wyglądasz CUDOWNIE!!! Świetna stylóweczka - spódnica podbiła moje serce !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny retro zestaw! Mój ulubiony! A samochodzik niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Super!!! Jak się jeździło?
    Wyglądasz uroczo:)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zastanawiałam się nad tym, żeby go nie oddać... :-)))Jeździło się mega dobrze, ehhh...

      Usuń
    2. Ty chociaż miałaś okazję wypróbować, nam, zwykłym śmiertelnikom pozostaje sobie wyobrażać :)

      Usuń
  17. Pieknie wygladsz a z samochoden jeszcze lepiej.!! Super prezentacja!

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za samochód!!!!! i co za kobieta go prowadziła!!!,idealnie!!! :)
    Stylizacja świetna!! :)
    Pozdrawiam wiosennie :)
    _______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pastelowy zestaw, pochodne kolorów bardzo dobrze współgrają, nawet ten samochodzik pasował ci pod kolor, a szpile fanie złamały tonację barw. Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubrałaś się idealnie do okazji!!! Tylko lakier do paznokci nie jest pod kolor auta...ale daruję Ci to:D Nie jestem taka;))
    Naprawdę rewelacyjnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana spódnice masz rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podpisuję się pod wszystkimi poprzednimi komplementami wszystkimi moimi kończynami, wyglądasz OBŁĘDNIE:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. In love with your skirt and eternally in awe of your unique style.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygladasz pieknie :) pierwsze zdjecie niesamowicie mi sie podoba:) Dla mnie Klasa acha a moze zostaw Sobie to autko :))))
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Grażyna w tym zestawie wyglądasz po prostu bajecznie!
    Świetna sprawa z tym testowaniem!
    Pewnie zakochać się mozna ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmm, kolejna piękna spódnica. którą z chęcią bym przygarnęła :)
    Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyna z klasą do komfortowego samochodu, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześlicznie wyglądasz, spódnica bajeczna a jazdy BMW bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne auto i piękna kobieta!
    Ja nie mam prawda ale mąż na pewno z chęcią by się przejechał ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. takim BWM to bym pojeździła :D

    OdpowiedzUsuń
  31. A lovely look, perfect for driving a car like this. I'm seeing an evolution in your style, towards a more classic clothing with a touch of vintage elegance. I really love these lovely combinations with these long skirts with lots of volume, soft blouses and jackets so elegant. This color combination is wonderful, it's beautiful. A wonderful post.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z pewną taką niesmiałościa muszę napisać, że BMW źle mi sie kojarzy, z panami z bicepsmi i wygolonymi karkami, ruską mafią itp. Tylko ta automatyczna skrzynia biegów do mnie przemawia :D No i błękit Twojej kiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Grażynko, przepiekanie wyglądasz :-)
    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana! wygladasz cudownie!! jak lekki powiew nadchodzącej wiosny! Wspaniałe kolory!
    pięknie

    OdpowiedzUsuń
  35. cudne buciki!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. spódnica i szpilki są genialne :)
    pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pasuje Ci taki samochód, świetna spódnica, ślicznie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak z najlepszego magazynu o modzie :)) Bosko!
    P.s. Też bym z przyjemnością, pojeździła takim zacnym autkiem ;-))

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana pięknie i elegancko! :) ps. domyślam się, że weekend bardzo udany miałaś :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. aż pozwoliłam sobie zapisać jedno twoje zdjecie w moim prywatnym folderze z inspiracjami, mam nadzieję, że się nie pogniewasz, ale bardzo mnie inspirujesz niektorymi zestawami! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Skoro już mówimy o samochodach, to miałaś okazję kiedyś korzystać z wynajmu samochodów? Jeśli tak, to jakie firmy polecasz? Ja zastanawiam się właśnie nad usługami firmy Dyniewicz - to dobry wybór, Twoim zdaniem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))