niedziela, 5 maja 2013

Asymetryczna spódnica

Asymetryczne spódnice i sukienki zawładnęły ubiegłym sezonem. Nie powiem mi się też podobały, zwłaszcza te szyfonowe w pastelowych kolorach ale jakoś z drugiej strony miałam przeświadczenie, że  wszędzie widzę asymetrię. Porzuciłam więc myśl o  jej  nabyciu. No bo po co mi taka spódnica ???

Ale wiecie jak to z nami jest...

Asymetryczna,  bawełniana, milutka, fajniutka spódniczka - Carry :-))))))))))))))
Koszulka i swterek- NN
Okulary -eBay
Buty - Bata
Torba -Allegro


















50 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie twoje buty *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ostatni post też "traktuje" o asymetrii - uwielbiam ten trend :) Gratuluję kolejnego super look'u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej no faktycznie milutka ta Twoja asymetria! I plus za kieszonki. Ślicznie wyglądasz i masz kolejne super buciki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak już napisano zawsze masz fantastyczne buty:)))spódnica fajniutka i świetnie dobrana całość a torebka cudna:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta spódnica ! Rewelacyjnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ta spódnica podbiła moje serce!!! świetny look!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodniczki asymetryczne tez mnie jakos nie krecily, ale Twoja jest super! Swietny material i kolor! Pieknie wygladasz! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz w tej spódniczce :) ja jakoś nie mogę się przekonać do nich :) za każdym razem robię podejście do kupna ale po przymierzeniu rezygnuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to samo miałam:-)Jednak tutaj przekonał mnie materiał. Jest inna:-)

      Usuń
  9. Właśnie wczoraj kupiłam też tę spódnicę ;))
    Zestaw zatem nie może mi się nie podobać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze skusiłam się na sukienkę z tego materiału:-)

      Usuń
  10. I love the asymmetrical cut designs are my aesthetic weakness. Your skirt is beautiful, I love it. The shirt and bag two cuties. The shoes are beautiful. A look gorgeous, elegant and simple.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podoba torebka, jest bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. cały look genialny! lubię takie wygodne klimaty, kolorystyka, fason, faktura materiału, a nawet plener, wszystko w jak najlepszym wydaniu! świetny luzik! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna spodnica, ze sweterkiem i torebka wyglada super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica rzeczywiście bardzo fajna. Nie dziwię się, że ja kupiłaś. Całość bardzo ładnie dobrana, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam:) Dzięki za komentarz:)
    Cudownie wyglądasz! Każda składowa część tego zestawu- SUPER! Za torebkę dodatkowy plus:) Pięknie zestawione kolorystycznie!
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka super ale torba....mrrrrrrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wszystko współgra idealnie ze sobą, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jedną, taką frakową spodnice.
    Ostatnio wyczytałam gdzies, że ubierając taką spódnicę, nikt na nią nie patrzy, tylko na nogi właścicielki.
    Miał ten ktoś rację, ja widzę nogi.... ładne nogi.
    Stylizacja też ładna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie świetna i ciekawie zestawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna torebka:))
    Ten tydzień ma być ładny - zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Stworzyłaś Grażynko świetną całość, spódnica fajnie eksponuje nogi, rewelacyjny t-shirt i torba,która wpadła mi w oko;-)
    Wyglądasz cudnie:-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam do tych spódnic podobny stosunek jak miałaś Ty ;)
    Pewnie gdyby przypadkiem mi sie trafiła ... To pewnie tez bym sie skusiła ;)
    A tak to jeszcze nie mam ;)
    W
    Szarosciach tez ci bardzo dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  23. Żałuję, że tak późno trafiłam na Pani bloga! jest świetny! wspaniała figura i wyczucie stylu! z pewnością będę zaglądała tu częściej.
    Pozdrawiam,
    G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i jak najbardziej zachęcam do odwiedzin i komentowania:-)

      Usuń
  24. Fajnie przebiłaś kolorem koszulki te szarości. No i uwielbiam te torby!

    OdpowiedzUsuń
  25. nie spodziewałam się, że w carry można spotkać taką spódnice :D

    OdpowiedzUsuń
  26. I have just found your blog, and love your style. Following you and adding to my blogroll.
    I do hope we become blogger friends,
    XXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak! Tak mamy i dobrze, że w zeszłym sezonie zrezygnowałaś z asymetrii bo była wszędzie ale teraz, czemu nie! Świetnie w niej wyglądasz a w butach to się zakochałam ale Ty Grażynko masz wszystkie świetne buty...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, w ogóle tak kwitnąco na wiosnę :P:) Fajne połączenie kolorystyczne szaro-czarne;) do tego masz świetne nogi:)

    Zapraszam do siebie na rozdanie okularów, bo naprawdę warto:)
    Pozdrawiam,
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor włosów najlepszy! Nieco starsza dziewczyna ma świetną figurę i wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wiemy, wiemy...;)
    Twoja spódnica jest niebanalna, bo nie szyfonowa! i stworzyłaś właśnie taki niebanalny zestaw! znowu z ludowymi elementami:D

    OdpowiedzUsuń
  31. W zeszłym roku był wysyp asymetrycznych spódnic, aż się odechciewało. Ale jak się widzi takie cudo, to się zachciewa! Wielki plus to materiał, z jakiego jest uszyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za szarym, ale w tej stylizacji nie jest nudny :) Jednakże z całego stroju moje serce najbardziej skradła torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycająca stylizacja i ślicznie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne, plus za materiał, uwielbiam szara dresowa dzianinę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. G_E_N_I_A_L_N_I_E!!!! Spódniczka istne cudo!!!
    Pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna spódnica!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz cudnie, absolutnie wszystko mi się w tej stylizacji podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie spódnice, okulary też wyglądają super!!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. rewelacyjny zestaw! spodnica jest super ale mnie najbardziej podbaja się okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Od jakiegoś czasu odwiedzam Twój blog . Trafiłam na niego zupełnie przypadkiem szukając sukienki w pepitkę.Kiedy zobaczyłam Twoje zdjęcie pomyślałam , że wiele nas łączy, podobny wiek i sylwetka, ten sam kolor włosów , zamiłowanie do podobnej kolorystyki ( na tym zdjęciu jesteś w sukience w pepitkę i musztardowym żakiecie lub płaszczyku) , ale teraz kiedy już dłuższy czas obserwuję Twoje stylizacje wiem , że są odważniejsze od moich , chociażby w doborze kolorów oraz w odważniejszym przełamywaniu szablonów ( myślę , że mnie rozumiesz ). W Twoich stylizacjach podoba mi się niemal wszystko ( nie myśl , że jestem bezkrytyczna) . Sądzę , że masz łatwość w komponowaniu całego stroju , sprawia Ci to przyjemność i dobrą zabawę, Twój strój jest odbiciem Twojego nastroju i dlatego efekt jest imponujący.
    Pozdrawiam , Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz.Miłe jest poczucie, że to co pokazuję i jaka jestem podoba się innym. Ja również zdaję sobie sprawę, że czasami się " potykam"i nie wszystko jest idealne ale cóż tak samo jest w życiu :-))Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  41. Ależ piękny też dżersej... Pięknie oplata sylwetkę... ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  42. Idealne połączenie jak dla mnie !!!Zarówno tkanin jak i faktur :) Spódniczka zapewne jest fajna, lekka i zwiewna !!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam asymetrię, a więc kocham już tę Twoja cudną szarawkę :) zresztą co tu dużo mówić. Podoba mi się wszystko! I torba i bluzka... cala ty! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))