poniedziałek, 4 lutego 2013

"Sęp" i czarno - żółty zestaw

W ostatniej chwili zapadła  decyzja,  idziemy do kina ! ale co wybrać? Nie jestem zwolenniczką komedii. Oczywiście oglądnę ale jeśli mam  wybór to wolę sensację, kryminał lub thriller . Padło na  " Sępa".  Przeczytałam kilka zdań o filmie zapowiadało się  nieźle. Główna rola Michał  Żebrowski. Zobaczymy....
I Co??? według mnie świetny  film. Ciekawa  fabuła, akcja i przede wszystkim  nie domyślasz się  kto za wszystkim stoi... 

Bluzka - nn
Spódnica - Mohito 
Torebka - sh
Pasek i  buty  - Zara

A i żeby nie było, że coś ściemniam, to  wychodząc z domu czółenka zamieniłam na  kozaki :-)))).













44 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Świetne połączenie miodowej spódnicy i fuksji przy butach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Twoja dzisiejsza stylizacja bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Spódnica świetnie na tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ochotę obejrzeć ten film- zastanawiała się czy jest dobry :))
    Co do stylizacji- jak zawsze świetnie wyglądasz!!! świetna jest ta spódniczka!!! wszystko idealnie do siebie dobrane :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Grażynko, świetna spódniczka no i te buty cudeńko <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. tez sie na to wybieram. rewelacyjne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej!!!! Jak ja dawnk nie bylam w kinie:-(((
    Ale do rzeczy.....swietna spodnica, wygladasz rewelacyjnie jestem pod wrazeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy takiej figurze spódniczka wygląda świetnie. Bardzo podoba mi mi sie także torebka, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielką zwolenniczką takich spódniczek i w formie i kolorze. Ostatnio tez mam fazę na mocne , zdecydowane kolorki, czyżby taka terapia kolorem, wobec szarej aury za oknem, bo u mnie wciąż siąpi deszcz. Piękny zestawik. Jesli myslisz, że nie dojrzałam twoich pięknych, wyszukanych butków, to się mylisz ! Od razu jes spostrzegłam! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. That composition prettier. This skirt is beautiful, has a color that I love. and a pattern and a fantastic design. She looks great on you. The whole outfit makes you a gorgeous figure and beautiful. The shoes are wonderful and blouse looks great on you. A great look, some nice photos and a super-attractive woman.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudnie!!! Boskie buciki!

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!!Grażynko cudownie wyglądasz, piękna spódniczka ale mnie totalnie zauroczyły Twoje buciki ....prześlicznie wyglądają !
    Idealny zestaw, a i pasek ...śliczny,biżuteryjny :);*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawe buty;)!
    i świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie wszystko się bardzo podoba:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. To teraz żałuję że nie kupiłam tego paska w Zarze;)
    Jest piękny i cała Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze są w Zarze, a jak nie to online .Teraz są jeszcze tańsze:-)

      Usuń
  16. Oj poszłabym ja do kina..... fajna stylizacja, spódniczka w super kolorze. Jak zwykle uroczo i kobieco:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty mają bardzo ciekawą kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bosko wyglądasz, uwielbiam Twój uśmiech :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj kiedy ja bylam w kinie...wieki temu:((
    Swietny zestawik "wyjsciowy". Buciki super! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, cudny kolor spódniczki i cudne buty....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello beautiful,,, thank you very much for your comment, I loved reading it,,,
    Post Magnifico, cute outfit,
    I have new post, I hope
    kisses
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  22. Figura jak marzenie!!!!No dobra, ubranko też:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podoba to co robisz dla siebie!!
    pozdrawiam!
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz! kolory fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ladna kolorystyka. Buty fajnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wracam i wracam to tej stylizacji ... Niby bez szaleństw , ale z klasą ... Kolor i fason spódnicy robi to wow ! I poza tym oranże i żołcienie to Twoje kolory. Od razu Promieniujesz ! Jest pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty są obłędne!!! Uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialnie wyglądasz Grażynko !! Obłędne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawie, buty i torebka podbiły moje serce
    a ja zapraszam do mnie na konkurs do wygrania oryginalnie malowana koszulka mojego wykonania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. och jakie masz świetne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zestawienie !
    Również posiadam tę spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))