niedziela, 21 października 2012

Wesele, wesele

W ostatni weekend  bawiłam się  na  weselu mojej bratanicy.Poniżej kilka  fotek, które prezentują  to co miałam na sobie. Jak zapewne z doświadczenia  wiecie, kupienie  sukienki ( i nie tylko) na  konkretną uroczystość to zawsze problem. Biegamy po sklepach mierzymy po kilkanaście kiecek i żadna  nie jest odpowiednia :-). Tym razem nie było inaczej. Ostatecznie postawiłam na prostotę i elegancję , dodając pazura kolorem :-).

 Płaszczyk typu  "tuba", z rękawem 3/4 - Atmosphere
 Sukienka - Monnari
Buty - Ryłko
Torebka - NN















60 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great outfit, I like this mix of colors!

    MORE NEW POSTS
    Cheap and Glamour

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladalas SUPER!!! a ten kolor wlosow jest super dobrany do Ciebie.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie plaszczyki, kolor twojego przepiekny. Wiem jak to jest z sukienkami ja tez sie nalatam wiec teraz jak bez okazji natrafie cos fajnego to kupuje :) Wloski podcinalas? Jak zawsze wszystko przepieknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhh! Gorgeous outfit, is beautiful. The dress is lovely and warm too. I love the color scheme, and your hair in the bag and shoe combination. It is a great proposal. You are very elegant and very pretty. Each outfit yours is better.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk jest rewelacyjny, fajny krój no i kolor, w którym ślicznie się prezentujesz. A do sukienki pasuje po prostu idealnie:) Podoba mi się zresztą wszystko, bo i sukienka bardzo ładna, i buty eleganckie.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądałas przeslicznie! Sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest prześliczna i taka kobieca, idealnie leży jak by była uszyta na Ciebie :))Jak zwykle cudne kolory :)
    I pogoda była cudna, tak więc błyszczałaś w słońcu pięknie :*B*

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk jest świetny. Pięknie się prezentowałam na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajć !! Jakaś Ty śliczna i elegancka :)) Wygladałaś cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, choć zaskoczyłaś mnie, że to strój na wesele.
    Ale jest klasyka i jest dobrze:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i elegancko ! Kolory pięknie współgrają ze sobą , każdy detal przemyślany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Długo się zastanawiałam jakie dodatki. Szare buty wydawały mi się za nudne , a żółte za zbyt oczywiste. Postawiłam na rude dodatki, choć pani sprzedająca mi buty nie miała za wyraźnej miny gdy się okazało, że chcę je dopasować do stalowo żółtej sukienki :-)))

      Usuń
  13. włosy,buty,torebka,bransoletki-idealnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie, prostota zawsze się sprawdza :] a taki koszyczek też mogłabym dostać :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piekny plaszcz :)
    wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Grazynko! Jestes kwintesencja kobiecosci i elegancji! Stroj IDEALNY! Swietne zestawienie kolorow i fasonow, doskonale dopasowany do okazji i oczywiscie calosc w Twoim niepowtarzalnym stylu. Olsniewjaco... Pozdrawiam i niezmiennie podziwiam..ANka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny płaszczyk, sukienka piękna w swej prostocie, świetnie dobrane dodatki, ślicznie wyglądasz....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasycznie i elegancko. Spodobał mi się pomysł koszyczka na cukierki.
    I jak zawsze podziwiam perfekcyjnie ułożoną fryzurkę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny strój w ogóle a na wesele tym bardziej, zwłaszcza, że bardzo nie lubię takich "typowych" weselnych sukienek. Wyglądałaś szałowo i ciągle podkreślam, że masz niesamowity kolor włosów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ales Ty śliczna! i ten kolor wlosów :) a koszyk oddawaj... :D
    chętnie obserwuje Twojego bloga! coś czuję, że będę tu częstym gościem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ oryginalnie i niebanalnie wyglądałaś....... To się nazywa klasa!!!!!!

    P.S. Ja się wcale Tobie nie dziwię, że wiek nie spędza Ci snu z powiek. Jak bym tak wyglądała mając tyle lat co Ty to bym po wybiegach chodziła :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo wszystkim dziękuję za komentarze :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka! Bardzo ładnie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szyk i elegancja sama w sobie! fenomenalny płaszcz:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze stylowa :) Cudny płaszcz!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna klasyka, a płaszczyk obłędny! Chyba byłaś najlepiej ubraną kobietą na tym weselu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka Kochana, a Ty tak mega kobieco w niej wyglądasz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy Ty aby nie wyglądałaś lepiej niż Panna Młoda? :)
    sukienka bardzo elegancka, szykowna i kobieca! Bardzo udana stylizacja! Płaszcz dodatki upiększają całość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, nie. Nawet bym nieśmiała. Biel królowała:-)

      Usuń
    2. Ale na drugim miejscu napewno byłaś Ty ;)
      Aż normalnie wpadłam jeszcze raz by Ci się przyjrzeć.
      Dziękuje ślicznie za odwiedziny i miłe słowa.
      Zapraszam częściej w moje strony. Pozdrawiam.:)

      Usuń
  29. I love everything form this look!! The colors, the cut and the print of the dress, the shoes and the clutch. Simply perfect!!
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki koszyczek to fajna alternatywa do kwiatów.
    Bardzo ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Such a great style!!!
    I invite you to visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com hope that you like it! You're always welcome!!! kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. .... Francja- elegancja, wszystko dopracowane w najmniejszym szczególne , niebanalnie jak na taka okazje , ciekawie i wogóle powalająco,
    Zgadzam się z opinią ze byłaś pewnie najlepiej ubrana laską na weselu,
    Mam nadzieje tylko ze nie przyćmiłaś panny młodej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy najlepiej, to jest dyskusyjne ale na pewno wyróżniałam się z tłumu :-))

      Usuń
  33. Your bright yellow coat is such a gem! you look amazing!

    http://sarassweetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczna stylizacja, z klasa;):)

    pozdarwiam serdecznie;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zapraszam cie na konkurs do mnie http://passionandfashion2.blogspot.com/2012/10/konkurs

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądałaś przepięknie! Ten płaszczyk musi robić furorę! Pieknie wszystko dobrane kolorystycznie, a Ryłko - moja ulubiona marka butów. jak jestem w Polsce, to zawsze staram się zajrzeć do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  37. I think you eventually chose a beautiful dress that suits you and looks great with the accessories!

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    OdpowiedzUsuń
  38. love the outfit and your hair are so cool :)
    great blog, would be happy if we could follow each other :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  39. płaszczyk świetny!!!
    kolor cudowny... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Love that coat!!! So beautiful :D

    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OH! Don' forget to check my Anna Dello Russo at H&M GIVEAWAY :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie komponują się kolory zarówno sukienki, jak i płaszcza z Twoim kolorem włosów, który jest bardzo wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz świetnie. Sukienka i płaszcz bardzo dobrze do siebie pasują. Lubię zadbane kobiety,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za pozdrowienia i zapraszam częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. I d e a l n i e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))