sobota, 6 października 2012

Przypadki chodzą po człowieku

W mojej  szafie brakowało tego co jesienią w szafie powinno być obowiązkowo- trencz. Zaczęłam się   rozglądać po sklepach ale  na nic nie mogłam się  zdecydować. Coś zawsze  było nie tak, albo fason, albo cena. Moja  filozofia jest taka:  nie ma, to  trudno, nic na siłę.  Zrezygnowana, już machnęłam na to ręką. I zupełnie przypadkiem w moim ulubionym  SH patrze, jest! Piękny trencz Ralpha Laurena za jedyne 25 zł. !. Oryginalny, w idealnym stanie, nawet zapasowe guziczki były:-). To się  nazywa mieć szczęście...( oby mnie nie opuściło). Pozdrawiam.
trencz- Ralph Lauren
spodnie - Zara
golf- H&M
buty - Mohito
korale- hande made



















44 komentarze:

  1. Chyba jestem pierwsza :). Trench fantastyczny naprawde mialas szczescie. U mnie w sh nic nie ma a jak jest to dorgie to lepiej dolozyc pare zlotych i kupic nowe. Kiedys jak mieszkalam w duzym miescie to mialam bardzo dobrze zaopatrzone sh. Piekne kolory Grazynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pierwsza. Ciekawa jestem , która godzina u Ciebie teraz? Ja ci się przyznam, że jeszcze leniuchuję w łózko i pije kawkę. Dziękuje za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  2. I love your look!!!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny trencz ! Cudownie połączyłaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, no zazdrosna jestem..trencz Ralpha Laurena..za 25zl :) Wyglądasz w nim fantastycznie!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to łup godny Mistrzyni :)) TA twoja ruda głowa zachwyca w połączeniu z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod urokiem twojego koloru włosów, tak świetnie dobierasz do niego ciuszki, extra
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, nie bawie sie tak! Taki plaszczyk upolowalas za grosze i to w dodatku od Ralpha? W to jak na Ciebie szyty? Rzeczywiscie masz szczescie! Swietny jesienny zestaw. Niezmiennie podziwiam Twoj kunsz doboru elementow stroju. Czerwien jest stworzona dla Ciebie! Pozdrawiam goraco! Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow!!!! Kurde, ale CI się udało! Genialny płaszcz jeszcze tak dobrej marki za małę pieniądze! Też kiedyś miałam takie szczęście i trafiłam na granatowy płaszczyk Tommy Hilfiger. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się ten zestaw podoba. Klasa i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite :D
    A co do outfitu to bardzo mi się podoba, uwielbiam płaszczyki, pasują do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! Thank you for Following and comment. :) Following you now.. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  11. No faktycznie szczęście CI sprzyja i niech tak zostanie :)))Piękny płaszczyk ...a pod płaszczykiem to dopiero jest co podziwiac ....te kolory są genialne :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny plaszczyk i torba:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. An orange sweater for women orange :). It is very nice and the necklace too. A nice and simple outfit with pants and shoes precious. Very well.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity łup! Ogólnie cały zestaw bardzo mi się podoba, świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny ten trencz:) I jak zwykle pięknie komponuje się z twoim obłędnym kolorem włosów ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę z tego zakupu. Płaszcz jest ciepły a materiał nie jest sztywny,a w dotyku bardzo przyjemny. Pozdrawiam WSZYSTKICH:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ano wlasnie! trencz - jak przystalo na modystke, twoj oczywiscie spelnia wszystkie warunki porzadnego, modnego trencza :) i pieknie sie uzupelnia z kolorkami, zwlaszcza z ruda czuprynka!

    OdpowiedzUsuń
  19. No to miałaś szczęście, pięknie na Tobie leży, zawsze tak jest, jak się czegoś szuka na siłę to są trudności, najlepiej z zaskoczenia i bez planu, tedy w sh można zdobyć najlepsze rzeczy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie, ale świetny trencz, jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie przyłączę się do obserwacji, zapraszam na nowy adres:
    http://missrosegold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny blog :)) Jestem oczarowana Twoim stylem! Jak przeczytałam, że masz 19-letniego syna to szczęka mi opadła! sama wyglądasz na niewiele ponad 19 lat :) Ta figura, fryzura, całokształt - wow :) Pieję z zachwytu :))

    Pozdrawiam serdecznie!
    Fashion Games

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:-). Zapraszam do odwiedzania i obserwacji :-)

      Usuń
  23. bardzo ciekawy blog, bedzie mi milo, jesli zajrzysz do mnie od czasu do czasu. ja w kazdym razie obserwuje.
    pozdrawiam
    ewa
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor spodni, wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ Ci zazdroszczę tego trencza, poluję na taki bezskutecznie od dwóch, a może i trzech lat. Twój jest rewelacyjny po prostu i jeszcze miałaś szczęście do nazwiska ;) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor butow i spodni jest bardzo ladny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Like the color combination...and the shoes!!
    xoxo
    Patricia

    htt://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo wpadły mi w oczy spodnie! Jaka ty barwna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie żywe kolory. Zapraszam jutro na nowego posta, będzie spokojnie... no prawie :-)

      Usuń
  29. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Let me soon on my blog!
    Anthea
    www.antheafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I love that you dare to wear such colours with that haircolour.
    SUperrr!
    xo.
    From hats to heels
    www.fromhatstoheels.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice outfit...love it.*_*
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam trencze w każdym wydaniu , ale Twoja stylizacja urzekła mnie niesamowicie:)
    Włosy masz przepiękne ...kolor , fryzura - wszystko:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zestawienie kolorów.
    twoje włosy są taką kropką nad i

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))