piątek, 7 sierpnia 2020

Letnia sukienka i jeansowa kurtka




Tą letnią sukienkę i jeansową kurtkę zamówiłam w Bonprix. 
Już od kilku lat regularnie odwiedzam ten sklep i muszę przyznać, że to zamówienie uważam za jedno z lepszych.

Sukienka z wiskozy, jednak materiał jest bardzo przyjemny w dotyku i przewiewny. Idealna na gorące dni.

Jeansowa kurtka uszyta z bawełny. Materiał lekki i  miękki. Owersizowy fason pozwala zamówić dla siebie rozmiar mniejszy od faktycznie noszonego. Ozdobne guziki i poszczępiony dół dodaje jej uroku.

Dla zainteresowanych :

Sukienka- tutaj
Kurtka - tutaj













11 komentarzy:

  1. Sukienka i kurteczka są śliczne, pięknie współgrają z kolorem Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację to bardzo ładne rzeczy:))sukienka jest śliczna :))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, zwiewna sukienka doskonała na upały. Połączenie jej z jeansowa kurtka daje świetną stylizacje na chłodniejszy dzień- a w tym roku lato nam ich nie szczędziło. Kolorystycznie całość pięknie się komponuje. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajowa i Twoja całość, a katana miodzio 👌👍😉🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa sukienka, świetne kolory i krój, całość na wielki plus 👍👍, serdecznie pozdrawiam🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki wybrałaś, ja też zamówiłam kurtkę jeansową, ale całkiem inną. Twoja też mi się podoba, a tej sukienki nie widziałam. Świetny zestaw, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny letni zestaw :) i bardzo twarzowy.
    Pozdrawiam Cię Grażyno sierpniowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna, letnia stylizacja. Podoba mi się klasyczne połączenie denimu z sukienką :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, a sukienka obłędna! I fason, i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że to zestawienie jest zawsze na czasie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))