czwartek, 6 września 2018

Wężowy dodatek i nowe buty



Fajnie jest kiedy można z szafy wyjąć coś, co masz od  dawna a  teraz okazuje sie, że to jedna z  rzeczy, która będzie w czołówce trendów nadchodzącego sezonu. W moim przypadku to skórzana torba z wężowym wzorem.
Druga fajna rzecz, to buty z ZAFUL . Pamiętacie TEN wpis? Przedstawiłam wtedy najnowsze propozycje tego sklepu. Sam zdecydowałam się na buty, które znalazły się  na mojej liście życzeń. Przede wszystkim byłam ogromnie zaskoczona  bo przesyłka dotarła w niecałe dwa tygodnie. Trochę obaw  czy trafiłam z rozmiarem bo wiadomo...  różnie to bywa.Buty jak same widzicie   całkiem nieźle się prezentują i co najważniejsze  świetnie wyprofilowane i mega wygodne.





Przy okazji zamówiłam sobie:






Mam dla was także kod zniżkowy :   ZF Nancy 2













18 komentarzy:

  1. Buty są świetne. Chętnie nosiłabym podobne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wszystko dograne ... torba cudowna a buty arcyciekawe :) Uwielbiam takie stylizacje :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka - widzę ją też jako koszulowe cosik zakładane do portek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam minimalizm i delikatność tej sukienki, jest piękna i wygląda świetnie! To elegancja podstaw, prostota, mniej znaczy więcej! Symetria na basie jest bardzo piękna. Cały strój jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba,całość fajnie zgrane,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Grażynko, torba rewelacyjna!!! Świetna inwestycja! tez bym taką chciała ;D a sandałki bardzo ładne i rzeczywiście wyglądają na wygodne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, niby spokojnie, ale torba gra pierwsze skrzypce. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Grażynko jak zawsze u Ciebie:))fajna sukienka i super dodatki szczególnie buty:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój wężowy dodatek jest świetny i do tego w fantastyczny kolorze. Buty !!! Piękna sukienka - taki piaskowy kolor cudwnie sie prezentuje :) ))))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem takie zapomniane perełki w szafie mogą nam spaść z nieba w odpowiednim momencie :D
    Świetna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka, bardzo mi się podoba ta stylizacja, a buty są obłędne 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz, wszystko ze sobą współgra :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka, świetne buty, no i ta torebka ... miodzio :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz w tej sukience! :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się zarówno sukienka jak i torba.
    Świetny zestaw.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))